![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Humanisten geloven wel in aantal waarden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 mei 2012 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit heeft dus niks te maken met samenzweringstheorieën allerhande ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloven niet in de duivel?? Hmmm verdiept U zich er wel in? Ze offeren notabene kinderen! Zoek maar eens op "Satanic Ritual Abuse". En waar vind dat zoal plaats? Bijna overal ter wereld. Maar komt dat dan niet in de krant? Nee, want e kopstukken die de kranten leiden weten er van en zorgen dat hiet niet naar buitenkomt. Begin eens in Belgie met de zaak "Dossier X1" met Regina Loef. Daarna met "The Franklin Cover Up". En U Zult ontdekken dat er een enorm gat zit tussen het officiele nieuws en de realiteit. En ja, ik ben me er bewust van dat het bizar en belachelijk klinkt, maar het 'konijnenhol' gaat nog veel dieper! En het bizar en belachelijk vinder er van zorgen er wel voor dat U er mijlen ver van blijft. Wat natuurlijk de bedoeling is. U moest een weten.... Laatst gewijzigd door IllumDown : 17 mei 2012 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verheerlijking van de duivel, typisch dat de mens weer de duistere kant opzoekt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hooor , gemoet er meee weten omgaan
![]() Ik zounie in religiestaaat willen leven !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is volgens mij de keuze van "the Mob" Als iedereen binnnen de Klu Klux Klan (btw opgezet door vrijmetselaars!) een neger op wil hangen is dat dus 'goed" ? en oh, btw we leven niet in welke vorm van democratie dan ook, we hebben een oligarchie. Achter de schermen wordt gewoon bepaald wat er gaat gebeuren en wij hebben daar geen invloed op.Behalve misschien wat voor tuintjes men wil en dat soort onzin. Maar we hebben geen invloed op de 'grote agenda" ook wel "The Work of Ages" genoemd. Laatst gewijzigd door IllumDown : 18 mei 2012 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben in mijn draad begonnen over de OPENLIJK SATANISTISCHE 'CHURCH OF SATAN'. Deze mensen hebben niets te verbergen, hangen een FILOSOFIE aan en zijn geen duivelaanbidders want ze GELOVEN NIET EENS IN HET BESTAAN VAN DE DUIVEL!!! Kijk eens naar de documentaire op Youtube (zie link in topicstart) en stel zelf vast dat zij open en bloot spreken over hun filosofie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom noemen ze het dan church of satan? Tenzij ze satan een andere invulling gaan geven dan 99.999% van de rest van de mensheid. Kunnen ze het evengoed church of kipmecurry gaan noemen en dat een andere invulling geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welnu, die Anton Lavey, evenals Aleister Crowley zijn verbonden met wat jij in bovenstaande noemt. Het gaat mij er niet om wat ze zeggen als is het publiekelijk. Het gaat mij er om wat ze echt doen en dat is NIET wat ze zeggen dat ze doen. Laatst gewijzigd door IllumDown : 18 mei 2012 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |