![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is niet onze fout. Ze willen ons namelijk niet. Ook goed. Het wordt lachen. Want hoe dan ook zijn wij altijd goed voor 10 procent . En dat scheelt een slok op een borrel. Laatst gewijzigd door Pericles : 23 mei 2012 om 22:25. |
|
|
|
|
|
|
#722 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mss dat de uitslag de NVA-top bewuster zal maken van wat hun kiezers nu écht willen, want nu blijft die koudwatervrees een prachtexcuus, om de structurele onrechtvaardigheid van het Belgische regime te bestendigen en er politiek zelfs mee te collaboreren. Citaat:
Ik stel vast dat NVA zich kritiekloos neerlegt en onversneden aansluit bij de Belgische CS-uitsluitingstaktiek, hierdoor een broedermoord plegend, waardoor een gerede kans op een sterk Vlaams front brutaal de kop werd ingeslagen. De rest van het NVA-verhaal is zelfverloochening. Citaat:
Wacht, sinds Belgique besliste dat het zo moest zijn, wsl. En jullie slikken die kouwe kak nog steeds als peperkoek ? De SuperStaven van dit land dansen alle dagen de horlepiep, bij het aanschouwen van zo’n politieke naïviteit en de hieraan gerelateerde onmacht. De eeuwenlange politieke sodomisering van den Vlaam, heeft precies geen federale windeieren gelegd… Ne gemeende santé aan Staaf . The winner takes it all. Citaat:
Citaat:
Par example: BHV was/is slechts een zuinige nip aan een federaal aperitiefje… Nogmaals P, de rest is zelfbedrog. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 23 mei 2012 om 22:27. |
|||||
|
|
|
|
|
#723 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#724 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu , als de N-VA mislukt, wat , zonder ons niet alleen waarschijnlijk , maar zeker is , heb ik leedvermaak. Ja , ik geef dat toe. Een partij die voor mij als VB-er geen respect kan opbrengen , verdient leedvermaak. We wachten dan maar opnieuw 100 jaar . Tot er iemand komt die voor onze stroming ook het nodige respect kan opbrengen. Want zelfrespect is toch het begin van alles. Dat ze bijgevolg hun plan trekken. Met alle respect hé. |
|
|
|
|
|
|
#725 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De enige manier om te bekomen, dat men rekenschap houdt met Vlaanderen is vliegensvlug een Vlaamse regering te vormen, die het Senelle-scenaario uitvoert. Als volwaardige deelstaat binnen België, die alle staatsbevoegdheden opneemt van RSZ, belastingen, justitie, politie enz... maait men het gras voor de voeten van die mogelijke franstalig geleide federale regering weg. Dan kan men vanuit de Vlaamse regering gaan onderhandelen met de franstaligen wat men binnen België nog samen wil doen. Het zal duidelijk zijn, dat een federale regering in zo'n constellatie weinig om het lijf zal hebben en beperkt gaat worden tot enkele meestal representatieve functies. Nagenoeg alles zal dan door de gewesten/gemeenschappen bestuurd worden zonder inmenging. Dit laatste sluit geen samenwerkingen uit, maar die verloopt dan direct van gewest of gemeenschap tot gewest of gemeenschap zonder de onnodige omweg via het federale. |
|
|
|
|
|
|
#726 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wat best in 2014 gebeurt heb ik elders al een paar maal beschreven. Aan de kant blijven staan als men de mogelijkheid heeft bepaalde grendels te doen springen is inderdaad een doodlopend straatje. Ik hoop, dat het inzicht komt met de dagen. Het is nog niet te laat. |
|
|
|
|
|
|
#727 | |
|
|
Citaat:
Nil volentibus arduum!!! Diezelfde avond reeds toen Bart De Wever, zot van glorie, zijn mandaat gratis aan Di Rupo schonk en als een schofterige schlemiel de Vlaams Nationalisten afblafte en officieel het cordon bekrachtigde wist ik echter hoe laat het was....koude douche... Deze verkiezing zou op acht uur tijd van een schitterende overwinning in een beschamende nederlaag voor Vlaanderen veranderen.... Ik heb de slechte gewoonte om dat soort zaken aan te voelen...en de realiteit heeft mijn voorspelling ook daar volledig ingelost... arm Vlaanderen
|
|
|
|
#728 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#729 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#730 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U doet wat u wilt, maar ik heb geen boodschap aan gemoraliseer.
|
|
|
#731 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#732 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#733 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#734 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#735 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De ernst waarmee u met uw politieke doelstellingen gaat, is opvallend.
|
|
|
#736 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We wachten dan nog maar eens 100 jaar tot er iemand komt die ons graag ziet...
|
|
|
|
#737 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U stelde elders de vraag hoe men mentale groei meet. Voor mij is dit de maat: optreden los van alle Belgicistische dwangmaatregelen.
|
|
|
#738 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar zijn we weer met steeds weer diezelfde uitroep van potsierlijke zelfingenomenheid, waarin men zichzelf boven zijn medemensen zet...
|
|
|
#739 |
|
|
Tien nietszeggende en holle replieken achter elkaar E.
Probeert u één of ander record te breken of zo?
|
|
|
#740 | |
|
|
Citaat:
Maar de eerste repliek die ik verwacht is steeds dezelfde: die priesters en die christenen zijn uitzonderingen, terwijl de zelfmoordterrorist standaard is. Ja, heel geloofwaardig ....
Laatst gewijzigd door Steben : 24 mei 2012 om 08:40. |
|
|
|
|