Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2012, 12:19   #321
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
en waarom zou dat bij de andere rassen het geval niet zijn volgens jou?
je posts klinken allemaal nogal racistisch om het eens zwart uit te drukken
Ik vermoed, met alle respect, een licht minderwaardigheidscomplex.

Ik veronderstel dat inteelt vooral in centraal-Afrika een veel voorkomender verschijnsel moet geweest zijn..

Als je ver genoeg terug gaat in de tijd zijn we allemaal producten van inteelt, dus volgens C2C is de mens doorheen de geschiedenis alleen maar dommer en zwakker geworden....en waren de eerste mensen veel slimmer en sterker dan ons...
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2012, 18:01   #322
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
en waarom zou dat bij de andere rassen het geval niet zijn volgens jou?
je posts klinken allemaal nogal racistisch om het eens zwart uit te drukken
Dat geldt voor alle rassen, uiteraard. Maar niet voor alle naties. Neem de Braziliaanse natie: één en al hybride mix daar. Geen spoor van inteelt. Integendeel.

Aangezien ik een Europeaan ben, maak ik me zorgen. Wij moeten dringen meer uitwisselen met andere rassen, anders is onze degeneratie gegarandeerd.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2012, 18:02   #323
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Dat geldt voor alle rassen, uiteraard. Maar niet voor alle naties. Neem de Braziliaanse natie: één en al hybride mix daar. Geen spoor van inteelt. Integendeel.

Aangezien ik een Europeaan ben, maak ik me zorgen. Wij moeten dringen meer uitwisselen met andere rassen, anders is onze degeneratie gegarandeerd.
Overdrijven is ook een kunst.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2012, 18:59   #324
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
85 procent van alle inhoud op bestgore.com komt uit Brazilië.
We spreken dan voornamelijk over moorden, schietpartijen, onthoofdingen, het afhakken van ledematen, folteringen, hit-and runs, bendegeweld etc.

Just saying.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2012, 22:41   #325
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inbreeding gaat niet enkel over broer of zus, of neef en nicht. Zoals ik al eerder zei, zijn zelfs verre verwanten voldoende om zwakkere nakomelingen te produceren.

In die zin zijn Europeanen een ras van inteeltmensen
.

Meerkat survival 'threatened by inbreeding'
meerkat pup Inbred meerkat pups tend to be smaller and lighter

The survival chances of meerkats is being threatened by inbreeding, according to a new study.

Researchers spent 20 years studying data from almost 2,000 meerkats living in clans in South Africa's Kalahari Desert.

They found almost half of the animals showed some evidence of inbreeding.

Meerkat pups that are inbred are smaller, lighter and less likely to survive in the wild than their counterparts.

The project was a collaboration between scientists at the universities of Edinburgh, Cambridge and Zurich, as well as the Zoological Society of London.

They recorded births and deaths and the movement of meerkats between colonies in the Kuruman River Reserve.

Newborn pups were weighed and measured, their DNA analysed and their parentage determined.

The researchers found that 44% of the meerkats studied showed some evidence of inbreeding.

In the wild, the desert mammals live in clans of up to 50 individuals, where subordinate adults help parents care for their offspring.

The scientists' work showed that closely related meerkats never breed with each other, but that inbreeding occurred between more distantly related individuals who were unfamiliar with one another, perhaps because they lived in separate groups.

Edinburgh University said the research raises questions about whether other social mammals, such as other mongooses, prairie dogs and tamarin monkeys, are similarly affected by inbreeding.

The study, supported by the Natural Environment Research Council, has been published in the journal Molecular Ecology.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotlan...-fife-18227745
En waarom zouden de zwarten ook geen inteeltmensen zijn ? Wij, de huidige blanken, zijn destijds van in Afrika vertrokken, en hebben de hele wereld rondgereisd. In verschillende groepen hebben wij gebieden bezet, maar daarna hebben wij ons met elkaar vermengd, tijdens de talrijke volksverhuizingen en oorlogen die onze geschiedenis vormen.
De zwarten zijn de afstammelingen van hen die Afrika nooit verlieten, die daar al die duizenden en nog eens duizenden jaren onder elkaar zijn blijven kweken. Zij zijn hoogstwaarschijnlijk veel meer " inteeltmensen " als de blanken. In elk geval niets beter.

Laatst gewijzigd door Aligator : 28 mei 2012 om 22:43.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2012, 23:22   #326
Mitgard
Banneling

Standaard

Er is binnen de blanke bevolking meer diversiteit dan binnen eender welke andere bevolking: zwart haar, blond haar, bruin, ros... Groene, blauwe, grijze, of bruine ogen.
In dat opzicht lijken alle chinezen wel broers van elkaar.
Idem voor zwarte Afrikanen.
Oud 28 mei 2012, 23:48   #327
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Er is binnen de blanke bevolking meer diversiteit dan binnen eender welke andere bevolking: zwart haar, blond haar, bruin, ros... Groene, blauwe, grijze, of bruine ogen.
Amai, wat een wetenschappelijke criteria! Ooit van genetica gehoord?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2012, 23:57   #328
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
En waarom zouden de zwarten ook geen inteeltmensen zijn ? Wij, de huidige blanken, zijn destijds van in Afrika vertrokken, en hebben de hele wereld rondgereisd. In verschillende groepen hebben wij gebieden bezet, maar daarna hebben wij ons met elkaar vermengd, tijdens de talrijke volksverhuizingen en oorlogen die onze geschiedenis vormen.
De zwarten zijn de afstammelingen van hen die Afrika nooit verlieten, die daar al die duizenden en nog eens duizenden jaren onder elkaar zijn blijven kweken. Zij zijn hoogstwaarschijnlijk veel meer " inteeltmensen " als de blanken. In elk geval niets beter.
Maar inderdaad, ik bevestig dat toch? Lees eens de post hierboven.

Ik zeg alleen: ik ben een Europeaan. Ik wil geen degenererend ras. De oplossing is rassenvermening. Dus raad ik aan ons te vermengen.

Hetzelfde geldt voor Afrikanen. Maar ik ben nu eenmaal geen Afrikaan.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2012, 00:03   #329
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Amai, wat een wetenschappelijke criteria! Ooit van genetica gehoord?
Ja, die zegt toch dat blanken evil zijn en beter zouden verdwijnen, niet?
Oud 29 mei 2012, 00:09   #330
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zeg alleen: ik ben een Europeaan. Ik wil geen degenererend ras. De oplossing is rassenvermening. Dus raad ik aan ons te vermengen.
Waarom zou een sterk volk als de afrikanen eigenlijk met die gedegenereerde Europese bleekscheten willen mixen?

Anders gezegd, waarom lukt het jou niet om te vermengen, C2C?
Oud 29 mei 2012, 06:25   #331
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Zwarten zijn het meest diverse "ras", en bezitten inderdaad gewoon een grotere genenpoel dan blanken, al blijft alles relatief en bezit de mensheid als geheel feitelijk al een behoorlijk compacte genenpoel.

Dat Europeanen "moeten" kruisen met anderen om te overleven is in ieder geval onzin. "We" zijn een stabiele, gezonde populatie en zowel vermengen voor een diversere genenpoel als juist apart blijven en ieder zijn eigen diversiteit laten opdoen door mutaties zijn biologisch gezien prima manieren om verder te evolueren. In het mengscenario kunnen we sneller evolueren, door een grotere diversiteit om uit te selecteren, maar ik het niet-mengscenario maken wij als mensen meer kans om ons tot meerdere verschillende soorten te ontwikkelen en onze overlevingskansen op die manier te spreiden.
Oud 29 mei 2012, 12:41   #332
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij zijn de kleurlingen.

Als etnische genocidairen als C2C hun gang gaan hebben we weldra geen rosse vrouwen met groen ogen meer
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2012, 13:24   #333
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar inderdaad, ik bevestig dat toch? Lees eens de post hierboven.

Hetzelfde geldt voor Afrikanen. Maar ik ben nu eenmaal geen Afrikaan.
Zeg C2C, als ik jouw obsessieve raciale piste zo eens probeer te volgen dan concludeer ik dat jij Europeanen een ras vindt. Een degenererend ras zelfs. En dat wil je niet, en dus moet er volgens jou rassenvermenging plaatsvinden.
Wat gebeurt er zoal met oorspronkelijke rassen, gedegenereerd of niet, als die mengen? Inderdaad, die verdwijnen.
Waar jij feitelijk voor aan het pleiten bent, is niets anders dan het uitroeien van Europeanen en het willen creëren van een superras.

Je hanteert hierbij exact dezelfde argumenten en theorieën als destijds, en vergeef me deze godwin die hier overigens wel op zijn plaats is, de nazi's. De "Ariërs" van Adolf & co vervang je door "Blasians" en de gedegenereerde rassen volgens de nazi's (Joden, Slaven et al) vervang je door gedegenereerde "Europeanen".

Tijd voor je dat je naar Brazilië afreist en daar Mengele probeert te vinden. Misschien leeft hij nog en dan kun je fijn met hem een hele boom over jouw ideeën opzetten.

Wat me wel intrigeert, zijn jouw beweegredenen, er vanuit gaande dat je zelf een autochtone Europeaan bent. Ben je zelf van gemengde afkomst, of heb je daar in Congo bijvoorbeeld een negerin bezwangerd, dan begrijp ik je nog wel enigzins in je zoeken naar een verklaring of excuus, maar als dat dus niet het geval mocht blijken te zijn, dan ben ik zoals gezegd wel benieuwd naar de motieven van jouw zelfhaat.
Oud 29 mei 2012, 13:33   #334
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Zeg C2C, als ik jouw obsessieve raciale piste zo eens probeer te volgen dan concludeer ik dat jij Europeanen een ras vindt. Een degenererend ras zelfs. En dat wil je niet, en dus moet er volgens jou rassenvermenging plaatsvinden.
Wat gebeurt er zoal met oorspronkelijke rassen, gedegenereerd of niet, als die mengen? Inderdaad, die verdwijnen.
Waar jij feitelijk voor aan het pleiten bent, is niets anders dan het uitroeien van Europeanen en het willen creëren van een superras.

Je hanteert hierbij exact dezelfde argumenten en theorieën als destijds, en vergeef me deze godwin die hier overigens wel op zijn plaats is, de nazi's. De "Ariërs" van Adolf & co vervang je door "Blasians" en de gedegenereerde rassen volgens de nazi's (Joden, Slaven et al) vervang je door gedegenereerde "Europeanen".

Tijd voor je dat je naar Brazilië afreist en daar Mengele probeert te vinden. Misschien leeft hij nog en dan kun je fijn met hem een hele boom over jouw ideeën opzetten.

Wat me wel intrigeert, zijn jouw beweegredenen, er vanuit gaande dat je zelf een autochtone Europeaan bent. Ben je zelf van gemengde afkomst, of heb je daar in Congo bijvoorbeeld een negerin bezwangerd, dan begrijp ik je nog wel enigzins in je zoeken naar een verklaring of excuus, maar als dat dus niet het geval mocht blijken te zijn, dan ben ik zoals gezegd wel benieuwd naar de motieven van jouw zelfhaat.
Nee, dat is niet hetzelfde. C2C roept mensen op om te neuken, en het liefst met de +- 95% van de wereldbevolking die niet dezelfde huidskleur heeft als zij. De nazi's gooiden mensen in gaskamers. Als je dat verschil niet kan zien heb ik nog plaats voor je in mijn cursus "godwins voor beginners".
Oud 29 mei 2012, 13:44   #335
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Nee, dat is niet hetzelfde. C2C roept mensen op om te neuken, en het liefst met de +- 95% van de wereldbevolking die niet dezelfde huidskleur heeft als zij. De nazi's gooiden mensen in gaskamers. Als je dat verschil niet kan zien heb ik nog plaats voor je in mijn cursus "godwins voor beginners".
De nazi's deden wel meer dan mensen enkel in gaskamers gooien. Heb je nooit van hun fokprogramma "Lebensborn" gehoord?
Terwijl de nazi's bijvoorbeeld de Polen als een gedegenereerd Slavisch ras beschouwden, werden evenwel arisch uitziende Poolse kinderen weggehaald en in SS-pleeggezinnen geplaatst.
Oud 29 mei 2012, 13:56   #336
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Ten eerste lijken alle Chinezen enkel broers van elkaar als je zelf geen Chinees bent. Het is wetenschappelijk aangetoond dat je meer moeite hebt om gezichten te herkennen van mensen van een ander ras, ongeacht wat je eigen ras is. Dit is dan ook een van de redenen dat er bijvoorbeeld in Hollywood, traditioneel gericht op het jonge blanke mannelijke publiek, maar voor een handjevol negers en Aziaten plek is, meer zou hun arme blanke publiek verwarren.

Ten tweede is er qua uiterlijke kenmerken als haarkleur en oogkleur inderdaad vrij veel variatie bij Europeanen, maar is dit niet iets dat doorgetrokken van worden naar alle genen. Voor hetzelfde geld zou je kunnen beargumenteren dat veel Aziaten overgevoelig zijn voor koemelk en alcohol terwijl bijna alle Europeanen hier wel tegen kunnen. Dit duidt er duidelijk op dat er minder genenvarianten in omloop zijn in Europa.

Hoewel beide argumenten een veel te klein aantal genen gebruiken om iets te zeggen blijkt het tweede geval dichter bij de waarheid te zitten. Zelfs naar mensenstandaarden bezitten Europeanen weinig genetische diversiteit. Ongeveer drie keer zo weinig als een willekeurig ander continent, aldus wikipedia. (Al zegt dit niet veel over de groepen mensen binnen de continenten, een Japanner is tenslotte nog wel wat anders dan een Irakees. In de praktijk hebben vooral Afrikaanse populaties een grote diversiteit.)

Dit is overigens niet hetzelfde als inteelt. Zoals we allemaal om ons heen kunnen zien vallen Europeanen niet constant dood neer aan owatzijnonzegenenzieligitis. Genetische diversiteit ontstaat vanzelf weer als je een groot genoege populatie hebt in tijden waarin weinig selectiedruk plaatsvind. Het huidige tijdperk voldoet prima aan die voorwaarden. Iedereen mag dus gewoon neuken met wie hij of zij maar wil en kan gerust slapen wetende dat als de mensheid morgen uitsterft het niet aan zijn of haar partnerkeuze lag.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 mei 2012 om 13:56.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2012, 13:59   #337
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
De nazi's deden wel meer dan mensen enkel in gaskamers gooien. Heb je nooit van hun fokprogramma "Lebensborn" gehoord?
Terwijl de nazi's bijvoorbeeld de Polen als een gedegenereerd Slavisch ras beschouwden, werden evenwel arisch uitziende Poolse kinderen weggehaald en in SS-pleeggezinnen geplaatst.
Precies ja, ze deden meer dan mensen in gaskamers gooien, wat een duidelijk contrast oplevert met C2C, die minder doet dan mensen in gaskamers gooien. Er is een groot verschil tussen een fok-en vernietigingsprogramma dat een eenkleurig superras moet opleveren en het aanmoedigen van interraciale kruisingen voor een grotere diversiteit aan individuen. Maar goed, dat snap jij natuurlijk net zo goed als ik, jij hoopte alleen maar dat C2C bang zou worden en weg zou blijven.
Oud 29 mei 2012, 15:52   #338
Dennis
Banneling

Standaard

Even ingaan op de superieuriteit van mixed races en niet-blanken (die blijkbaar een grotere genetische diversiteit hebben dan Europeanen/blanken)

Hoe zien C2C, bovenbuur en de rest dan het feit dat de succesvolle landen in de wereld hoofdzakelijk bestaan uit blanke inwoners of niet gemengde inwoners.
Bijvoorbeeld Australië, Amerika en Europa?

En om het op een iets kleinere schaal te bekijken. Als we Zuid-Amerika nemen merken we een groot verschil van raciale compositie en welvaart op tussen de landen onderling.
Gemengde en hoofdzakelijk niet-blanke landen als Suriname, Colombia en Venezuela zijn nou niet bepaald succesvolle maatschapijen te noemen. Brazilië waar de populatie half Europees, half gemengde of zwart is is ook serieus onderontwikkeld maar is aan een sterke opmars bezig. En landen als Chili, Uruguay en Argentinië, die zo goed als geheel blank of op de blanke leest geschoeid zijn, zijn het meest ontwikkeld en hebben de hoogste levensstandaard van het Zuid-Amerikaans continent.

Het is toch een opvallend fenomeen, en ik ben benieuwd wat jullie visie hierop is.
Dennis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2012, 17:10   #339
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
Even ingaan op de superieuriteit van mixed races en niet-blanken (die blijkbaar een grotere genetische diversiteit hebben dan Europeanen/blanken)
Heel simpel, ik heb nooit iets beweert over superioriteit, van welke kant dan ook. Ik zou zelf in dit geval vooral zoeken in de richting van maatschappelijke aansluiting bij het rijke westen dat de wereldmarkt domineert. Japan bijvoorbeeld had al in de 17e eeuw door dat er van de blanken hoe dan ook lessen geleerd moesten worden omdat zij, door omstandigheden, duidelijk een voorsprong hadden op een aantal gebieden. China heeft zich veel langer afgesloten. Het resultaat is te zien, China was al sinds de oudheid een grootmacht, maar was in de vorige eeuw duidelijk een minder sterke speler dan Japan.

Landen waar de bevolking voornamelijk gevormd wordt immigranten krijgen de complete aansluiting er gratis bij. De mensen spreken al Europese talen, zijn al bekend met Europese technologie, weten hoe je een Europese zakenman inpalmt etc etc. Vandaar ook dat juist de blanken een onherbergzaam continent als Australië toch nog tot een succes konden maken (zij het met een zeer bescheiden bevolkingsgetal ten opzichtte van de hoeveelheid land die gebruikt wordt).

Maar ik zou hier zeker niet direct een genetische superioriteit van maken. Anders hadden de Europeanen in plaats van de Midden-Oosteringen en de Chinezen wel voorop gelopen toen de landbouw en de basis van onze cultuur ontwikkeld werden, en had Noord-Europa het zuiden wel eventjes afgedroogd toen de Egyptenaren, Romeinen, Grieken en Carthagers de handel, de oorlogsvoering en de scheepsbouw tot grote hoogtes brachten. Zelfs met slechts enkele generaties geleden zijn er al grote verschillen in bijvoorbeeld IQ-scores, terwijl de mensen die die scores haalden toch echt onze voorouders waren.

Zoals ik al zei, alle genetische verschillen die er zijn zijn minimaal, omdat er simpelweg binnen de mensheid maar heel weinig variatie is. Ja, het zou best kunnen dat Afrikanen gemiddeld bijvoorbeeld een lager "genetisch IQ" hebben, maar dat is met de huidige gegevens uit de huidige situatie simpelweg niet te bepalen, omdat er zoveel andere factoren meespelen. En je haalde het zelf al aan, landen als Brazilië zijn wel degelijk in opkomst, net als bijvoorbeeld een groot deel van Azië, en dankzij globalisering raken we ook steeds meer aan elkaars (handels)cultuur gewend, en steeds meer door elkaar heen verspreid over de aarde. Dus misschien dat we in de toekomst wel een wat betere basis zullen hebben om mensen mee te kunnen vergelijken.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 mei 2012 om 17:12.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2012, 17:11   #340
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Precies ja, ze deden meer dan mensen in gaskamers gooien, wat een duidelijk contrast oplevert met C2C, die minder doet dan mensen in gaskamers gooien. Er is een groot verschil tussen een fok-en vernietigingsprogramma dat een eenkleurig superras moet opleveren en het aanmoedigen van interraciale kruisingen voor een grotere diversiteit aan individuen. Maar goed, dat snap jij natuurlijk net zo goed als ik, jij hoopte alleen maar dat C2C bang zou worden en weg zou blijven.
Jij ziet dus niet dat zowel het programma van C2C en dat van de nazi's destijds enerzijds rassen willen uitroeien, of dat in elk geval als effect hebben, en anderzijds een nieuw superras willen creëren?

En ik denk eigenlijk niet dat C2C bang geworden is, of bang zou worden, laat staan dat hij er om weg zou blijven.

Ik heb dat trouwens nooit echt begrepen van links. Waarom ze zich enerzijds vaak druk aken en alle moeite getroosten om een ondersoort van één of ander plantje of dier voor uitsterven te behoeden, terwijl ze anderzijds er alles aan doen menselijke ondersoorten te vernietigen, zowel hier in het door C2C voorgestelde programma, als bijvoorbeeld door het initiëren van massale volksverhuizingen.

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 29 mei 2012 om 17:13.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be