![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Bent U een racist? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 26,83% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 73,17% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hou nu alsjeblieft een op, hier zoveel voorbijgestreefde demagogie te komen verkopen. - Het plezante is er al lang af!! Nu over de 'Humor level' van 'moslim' Allochtonen'; Is het zo moeilijk in te zien dat de westerse mentaliteit anders is geëvolueerd en op dit vlak veel soepeler is geworden dan de 'Sharia mentaliteit ' van de extremistische Moslims. Wat bedoeld u eigenlijk met: White-spirit match? of bedoelde u: wash? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kwestie kordaat antwoord beroepsmisvorming zeker.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Ben ik een racist?
Net als velen mis ik een kans op nuancering. Zoals velen hier ben ik op een bepaalde manier "racist", ja. Ik ben tegen het opendeur beleid Ik ben tegen het feit dat wij werken voor profiteurs die niet eens aanstalten nemen om te gaan werken (zowel blanken als niet-blanken). Ik ben tegen mensen die hun cultuur willen opdringen en eisen dat wij aan hen moeten aanpassen (terwijl het logisch zou zijn dat het net omgekeerd is). Ik ben tegen criminelen (waarvan het merendeel, spijtig genoeg, allochtoon is). Ik ben tegen mensen die tegen elke vrouw die ze tegenkomen die niet gekleed is als tent "hoer" staan te brullen. Ik ben tegen Marrokaans grut tussen de 12 tot 25 jaar met hun belachelijk macho cultuur en bij het minste en geringste gekrenkt zijn in hun "eer" en direct op de vuist gaan. Ik ben tegen mensen met 0.0% respect voor politie, en plaatselijke wetten en gebruiken. Ik ben tegen mensen die hun godsdienstgezever te pas en te onpas openbaar moeten maken en zelfs op fora hun sprookjes staan te vertellen. Ik ben tegen mensen die direct een mes bovenhalen en u overhoop steken omdat je zogezegd verkeerd naar hen keek. Ik ben tegen mensen die constant "racist" staan te brullen als andere meningen hen niet aanstaan. Toch ga ik regelmatig naar een Turkse winkel, eet ik graag een pitta, en kom ik overeen met gematigde, vriendelijke moslims of andere allochtonen die wel normaal doen.
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Heeft niets met wel of niet een racist zijn te maken. Van negationisme is geen sprake er zijn in Afrika al meer doden gevallen na het kolonialisme dan ervoor. En beide is niet goed te praten.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Na het kolonialisme. De moord op Lumumba dat was dan waarschijnlijk ook "na het kolonialisme" en na de "onafhankelijkheid"?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mooiste Afrikaanse vrouwen vind je in Somalië, Erithrea en Ethiopië. Bijvoorbeeld Ayan Irsi Ali.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat ook, met Aziatische types trouwens ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn het er toch vèèl meer dan dat. Zowel voor als na of is dat de enige die u kan onthouden.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 1 juni 2012 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Excuses erover, en het is zo vergeten hé. Anders uitgedrukt: U schiet er maar in het WILDE op los, zoals we het gewoon zijn van de 'beroepsboeffers'!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het koloniaal systeem is nog altijd levend, want jij, Louis Michel en DSK mogen nog altijd zoveel je wil naar Afrika en er zoveel vrouwen als je wil "opscharrelen", maar een Congolese man mag niet hetzelfde in België doen. Het racistische ongelijkheidssysteem is nog altijd van kracht: als je als zwarte Congolees wordt geboren, heb je nauwelijks rechten; als je als blanke Europeaan wordt geboren, heb je allerlei privileges.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Of van evacuaties van zowel landgenoten als inwoners van Afrika. En dat omdat hun eigen landgenoten hen de kop willen inslagen met macheten. Als ik moet schieten is het om anderen en mezelf te beschermen. En die "anderen" komen meestal op de eerste plaats. Het zijn dus meestal de inwoners die er in het wilde op los schieten. Ik dien aan niemand verantwoording af te leggen en slaap nog steeds goed hoor ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Anderzijds, is het wel leuk en praktisch op dit 'Forum' over een levend (alhoewel) historische encyclopedie te beschikken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Lumumba werd vermoord dus alle gevolgen zijn de schuld van de Belgen die hem vermoord hebben tsjien. Trouwens de moord op Lumumba daar zitten ook de Amerikaan en de Rus tussen hoor. Ik kom in Afrika en scharrel automatisch vrouwen op. Kort door de bocht noemen ze dat. Niet iedere blanke europeaan heeft dezelfde privileges. Hetzelfde geldt voor alle mensen in de wereld. Dat heeft dan weer met kapitaal en geloof te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je daar aan weigert mee te doen, strekt jou tot eer.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=65533 Verkrachtingsepidemie door moslims in het Westen http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/to...TOPIC_ID=69286 Rape in Islam http://www.youtube.com/watch?v=5o1FPkWWV2s
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u racistische neigingen hebt. Of gaat u ontkennen dat racisme tegenover blanken kan bestaan?
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Veel blanke vrouwen gaan ook naar Afrika voor de mannen. Vooral Gambia is zeer populair bij blanke vrouwen uit de UK. Er zijn nog andere bestemmingen in Afrika en Azië waar ook vrouwen aan hun trekken komen. Alleen is dat niet zo geweten zeker of wil men het niet weten. En ik zal maar zwijgen over de Arabieren die naar Bali trekken voor het sextoerisme ![]() Mag ik u er ook op attent dat in Afrika de vrouwen zelf naar de blanke man komen om geld te verdienen. In de koloniale periode was er geen sprake van geld verdienen voor deze vrouwen. Dus dat "koloniaal-rasistisch" verhaal laat dat maar achterwege.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 1 juni 2012 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |