![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#921 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder stel ik vast dat het VB volgens u in een cordon moet , maar u kan niet zeggen waarom. Straf. Laatst gewijzigd door Pericles : 2 juni 2012 om 09:57. |
|
|
|
|
|
|
#922 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U keert de bewijslast om. Dewinter moet niet bewijzen dat zijn uitspraken niet racistisch zijn, men moet bewijzen dat ze dat wel zijn. Trouwens , bewijs jij maar een dat al wat u zegt niet racistisch is. |
|
|
|
|
|
|
#923 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk dat N-Va ook geen voorstander is van het migratie beleid dat in het verleden is toegepast en daar ook op gereageerd heeft , maar dan wel op een heel andere manier dan het VB. |
|
|
|
|
|
|
#924 |
|
Banneling
|
Dat truukje passen jullie zelf toe. Zie trouwens hierboven, ik ben tegen een cordon. En als u de draad een beetje zou volgen dan had u dat geweten.
|
|
|
|
|
|
#925 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is er dan mis met het discours van Dewinter en niet mis met dat van Vrancken ? |
|
|
|
|
|
|
#926 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U kan dat blijkbaar niet zeggen. Ik noteer dat u tegen een cordon bent , maar u wenst niet te spreken met het VB. In de praktijk bent u dus pro cordon , enkel op papier niet. Wat een schizofrene houding is dat ? |
|
|
|
|
|
|
#927 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Pas op...daar komen de nva-tjeverij weer boven..."wij zijn tegen het cordon, zeker weten, daarom passen wij het ook tegen onze zin toe hé"... ![]() de tjeven kunnen nog veel leren van de NVA..."...met de dood in het hart...."..."...van verraad tot verraad naar de Vlaamse staat..."...echt waar...daar moet zelfs een doorwinterde tjeef even van slikken hoor... En dan zulke grote ogen trekken als zowel de Belgicisten als de Vlaams Nationalisten de NVA met hun eigen tjeverij confronteren...
|
|
|
|
#928 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tip voor de Belangers:
in plaats van ons met zoveel woorden te trachten te verleiden tot een bestuursakkoord, steken jullie beter jullie energie in het verleiden van kiezers. Wij tesamen hebben nu al bereikt dat de federale regering er een is die gebrandmerkt werd als te bestrijden, van De Panne tot in Opgrimbie. Als wij beiden er nog op vooruitgaan, dan komt daar een diagonaal Voeren - Knokke bij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#929 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat komt voor het VB op de eerste plaats. Anti islam of het Vlaamse. Aan de profilering in het straatbeeld te zien, eerder het eerste. Ik vind het eigenlijk zielig dat u steeds die grote woorden moet gebruiken zoals verraad en dergelijke. Hou die maar voor de collabo partijtjes. Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 juni 2012 om 12:09. |
|
|
|
|
|
|
#930 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb al gezegd dat het geld in de pocket van Mohammed een racistische uitlating is. Welk onderdeel van die zin verstaat u niet ? Als u deze uitspraken van tafel veegt dan is dat voor uw rekening he. Als u Theo zoiets heeft horen zeggen, laat het me dan vooral weten. Me dunkt dat een consequent uitzettingsbeleid en daarvoor ijveren niet per definitie racistisch is maar gezond verstand. |
|
|
|
|
|
|
#931 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is het eerste programmapunt voor de N-VA? Tip: je zou het niet zeggen gezien hun gedrag.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 2 juni 2012 om 12:27. |
||
|
|
|
|
|
#932 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is een grappige voorstelling van de realiteit.
|
|
|
|
|
#933 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#934 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb eerder de indruk dat hij met lede ogen het begin van de zelfvernietiging van de N-Va aanschouwt. Citaat:
Schraagt hij nog het 'officiële' partijprogramma van de N-Va (onomwonden separatisme)? Of mogen we geloven wat hij na de verkiezingsoverwinning in een sussende speech aan het Belgische en Europese establishment richtte? Hou vooral in het achterhoofd dat De Wever hier een paar jaar terug ontmaskerd werd als een gore leugenaar i.v.m. zijn standpunt over directe demokratie. Citaat:
Citaat:
Hij wil zich echter niet belachelijk maken door het schijnen van de zon te ontkennen, als ik met keiharde feiten voor de pinnen kom. Objectiviteit heten we dit. En als je de vijanden van je vijanden in de gemeenschappelijke strijd als vrienden beschouwt, dan is dit een bewijs van tactisch verstand. Citaat:
Ik klasseer het bij de sprookjes, kolder, en in elk geval bij fictie.
|
|
|
|
|
#935 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In de praktijk waarschijnlijk wel.
In hun uitspraken niet: De Vlaming en het cordon - Woensdag 14 mei 2003 Een enquête peilde naar de mening van de Vlaming over het cordon sanitaire. Voor Stefaan De Clerck (CD&V), Ward Beysen (LA) en Geert Bourgeois (N-VA) is het een uitgemaakte zaak: samen besturen met het Vlaams Blok willen ze op dit ogenblik niet, maar de afspraak om onder geen beding samen te werken met het Blok, heeft volgens hen geen zin meer. Ze noemen het cordon sanitaire 'hypocriet', 'contraproductief', of een 'complot van de linkse partijen om aan de macht te blijven'.
|
|
|
|
#936 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#937 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#938 |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#939 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#940 |
|
Banneling
|
Te gek voor woorden, omdat er een niet mag rondlopen als een tent met een spleet in, komt heel dat volkje weer op straat. Het is gewoon wachten totdat de eerste tent met spleet in een bankoverval pleegt. Wat een geshift volkje. Het is niet omdat zij, moslims, onmiddellijk al neigingen tot verkrachten hebben bij het aanschouwen van loshangend haar of enkele vierkante centimeters naakte huid, dat wij die neiging ook zouden vertonen. Dat is een belediging voor ons in de aard van "ik moet mezelf beschermen teneinde uw lusten niet op wekken".
|
|
|
|