Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2012, 09:56   #341
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Gij verstaat mij niet

Waarom 6 agenten optrommelen voor een "rasechte Belgische vrouw" die uit eigen wil bekeerd is, waarom 6 politieagenten optrommelen,

Dit is niet prioritair wat wel prioritair is, is de massale fraude vanwege de autochtone zakenmensen die miljoenen euro's stelen, en de kindermoordenaars zoals die ene vrouw die haar kindje met haar oma in de vuilbak smeet en haar Tunesische man zat er gewoon machteloos bij

DAT heeft meer prioriteit
Ik denk dat jij een probleempje hebt..het dragen van een nihaab die het gezicht bedekt is verboden, en dus is die mevrouw, die dit ongetwijfeld wist, in overtreding. Terecht wordt dit aangepakt, uw Allah staat niet boven de wet, even wennen misschien, maar dat lukt u wel.
Wanneer die mevrouw dat niet bevalt, kan ze altijd ergens gaan wonen waar geen vrouwenrechten bestaan, daar kan ze provoceren met dergelijke kleding, hier niet.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 09:56   #342
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Het toverwoord: civiele vrijheden. Het verband zie ik niet, maar dat ligt ongetwijfeld aan mij.

De contradictie echter, die zie ik wel.

Pleiten voor civiele vrijheden enerzijds en anderzijds de boerka oogluikend toelaten, is contradictorisch. Het is immers een onweerlegbaar feit dat de boerka integratie, kennismaking met andere mensen en toegang tot kennis zo goed als onmogelijk maakt.
Klopt volledig
Oud 3 juni 2012, 09:58   #343
kiko

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Zijn kuisheidsgordels ooit geband? Neen, die zijn gewoon in de vergetelheid geraakt door de Verlichting en daaropvolgende culturele en intellectuele revoluties.
De boerka zal het zelfde lot ondergaan in een vrije markt van ideeën.
Dus dat is jouw redenering. Achterover leunen en er vanuit gaan dat - ooit - de Islam wel eens een verlichte periode zal kennen.

Wel wel wel, van een gemakkelijkheidsoplossing gesproken. Gewoon er vanuit gaan dat moslims ooit wel eens slimmer zullen worden, ondertussen de toenemende fundamentalisering negerend.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 09:59   #344
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik denk dat jij een probleempje hebt..het dragen van een nihaab die het gezicht bedekt is verboden, en dus is die mevrouw, die dit ongetwijfeld wist, in overtreding. Terecht wordt dit aangepakt, uw Allah staat niet boven de wet, even wennen misschien, maar dat lukt u wel.
Wanneer die mevrouw dat niet bevalt, kan ze altijd ergens gaan wonen waar geen vrouwenrechten bestaan, daar kan ze provoceren met dergelijke kleding, hier niet.
Ik denk dat jij een probleem hebt, en ik denk dat jij niet kan lezen, kindje toch, het is niqaab met een Q en niet niet "nihaab", ga je ogen wat kuisen kindje,

Die mevrouw is een RASECHTE VLAAMSE AUTOCHTOONSE EUROPESE BLANKE BELGISCHE ik vraag me af of je wel kan lezen???? ZIJ heet STEPHANIE dus er is hier geen sprake van terugkeren naar één of ander land, kindje toch,

En ook, ik heb niets tegen die wet, maar het gaat me om de "manier waarop" en ook er zijn andere zaken die prioritair zijn, dit is gewoon "mierenneuken en muggeziften" Politie heeft andere dinges te regelen,
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 10:00   #345
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus dat is jouw redenering. Achterover leunen en er vanuit gaan dat - ooit - de Islam wel eens een verlichte periode zal kennen.

Wel wel wel, van een gemakkelijkheidsoplossing gesproken. Gewoon er vanuit gaan dat moslims ooit wel eens slimmer zullen worden, ondertussen de toenemende fundamentalisering negerend.
Fundamentalistisch denken en handelen met verboden tegengaan, heeft dat al geholpen? Zoals met het cordon sanitaire? Uiteindelijk stemden er nog meer idioten op Flämische..., erm Vlaams Belang.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 3 juni 2012 om 10:05.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 10:01   #346
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Als voor jou 'diplomatie' en 'vriendelijkheid' erin bestaat jullie verhalen als waar te avaleren (staat voor: inslikken ), dan heb je volkomen gelijk.

Sinds dat deze kleinigheid in jullie gedragspatroon bekend is geraakt, dienen gerechtelijk, de minste alsook de sterkste verklaringen met keiharde feiten te worden bewezen.

Zou het nu niet eens opportuun zijn effen te lachen Hahaha
hahahahaha

Er moet niks ingeslikt worden, er moet niks geavaleerd worden, misschien heb jij dat gevoel,
Oud 3 juni 2012, 10:01   #347
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad kan je niet zeggen van Patrick Jannssens die de Moslims in Antwerpen gewoon misbruikt heeft

Eh wel wacht af en huiver, de Moslim Democratische Partij zal haar zetels krijgen in het Vlaams Parlement
Tja..dat die religie van de " vrede" politieke ambitie heeft weten we al langer hoor, maar van de grond komen door voldoende stemmen te halen is een andere zaak. Veel van uw " broeders" voelen niets voor uw "programma", uw sektarisch gelul slaat te weinig aan in uw " gemeenschap".
Dus droom maar verder, dat mag hier voorlopig nog!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 10:02   #348
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat jij een probleem hebt, en ik denk dat jij niet kan lezen, kindje toch, het is niqaab met een Q en niet niet "nihaab", ga je ogen wat kuisen kindje,

Die mevrouw is een RASECHTE VLAAMSE AUTOCHTOONSE EUROPESE BLANKE BELGISCHE ik vraag me af of je wel kan lezen???? ZIJ heet STEPHANIE dus er is hier geen sprake van terugkeren naar één of ander land, kindje toch,

En ook, ik heb niets tegen die wet, maar het gaat me om de "manier waarop" en ook er zijn andere zaken die prioritair zijn, dit is gewoon "mierenneuken en muggeziften" Politie heeft andere dinges te regelen,
Vergeet niet op geregelde tijdstippen het schuim van uw façade te verwijderen okay?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 10:03   #349
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Vergeet niet op geregelde tijdstippen het schuim van uw façade te verwijderen okay?
Dat mag jij komen aflikken
Oud 3 juni 2012, 10:05   #350
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn kuisheidsgordels ooit geband? Neen, die zijn gewoon in de vergetelheid geraakt door de Verlichting en daaropvolgende culturele en intellectuele revoluties.
De boerka zal het zelfde lot ondergaan in een vrije markt van ideeën.
Ik mag niet gemaskerd over straat lopen. En een religieus waanzinnige mag dat wél ? In naam van welke vrijheid, van welk idee, van welke al dan niet bestaande godheid ? Moeten wij hier naar de pijpen dansen van goden wiens bestaan niet eens bewezen is, en naar de interpretaties die zijn menselijke vertegenwoordigers over zijn wensen geven ?
Als ik nu eens een religie opricht ( nadat een hemelse engel mij komen inspireren heeft na een nachtje stappen in bvb Maastricht of Amsterdam ), hetwelk mij en mijn volgelingen verplicht om altijd poedelnaakt rond te lopen, en minstens 1 x per dag in het openbaar te vogelen , mag ik dat dan ? En zo de politie mij dit wil beletten, is het dan normaal dat ik hun neus in frut klop , en kopstoten uitdeel ?
Is het concept zelf van " wetten opleggen " wel aanvaardbaar in uw ogen ? Mag er dan nergens geen grens gelegd worden ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 10:05   #351
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja..dat die religie van de " vrede" politieke ambitie heeft weten we al langer hoor, maar van de grond komen door voldoende stemmen te halen is een andere zaak. Veel van uw " broeders" voelen niets voor uw "programma", uw sektarisch gelul slaat te weinig aan in uw " gemeenschap".
Dus droom maar verder, dat mag hier voorlopig nog!
Tjaa hoe weet je dat dan? Ben je zelf een allochtoon?

Weet je mischien alles over Marokkanen en Turken,

Zet alvast een pamper op, van sterke kwaliteit liefst LOL
Oud 3 juni 2012, 10:06   #352
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb het al vaak gezegd in deze draad: moei U met Uw eigen zaken.
Welke kleding anderen willen dragen, daar heeft U fuck-all aan te zeggen!

En nogmaals, wil je van woestijnideologiën af, neem een voorbeeld aan de geschiedenis (de Verlichting enzo). Niets is zo nefast voor georganiseerde religie als civiele vrijheden. Laat dat gewoon mee concurreren in de vrije markt.
Goed gesproken
Oud 3 juni 2012, 10:08   #353
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

och? gaan we de racistische toer op? Ineens géén Umm Fatima naamgeving meer, is Stéphanie opgewaardeerd tot islamitisch toegestane naam dan?

Alice schreef nergens iets over TERUGkeren, maar over Emigreren naar een prachtland waar geen vrouwenrechten bestaan. Of is dit als RASECHTE VLAAMSE AUTOCHTOONSE EUROPESE BLANKE BELGISCHE niet toegestaan of zo?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 10:08   #354
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Aha, een bekeerlinge. Volgens mij is die dringend aan een psychanalyse toe. Van waar die drang om zichzelf te martelen ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 10:09   #355
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat mag jij komen aflikken
Kärcher
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 10:10   #356
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Aha, een bekeerlinge. Volgens mij is die dringend aan een psychanalyse toe. Van waar die drang om zichzelf te martelen ?
gewoonlijk zeer zwakke meisjes met een ontzettend laag zelfbeeld. Verliefd op Mohammed die hen het paradijs van de 72 hoeren uitlegt en waar ze niks zelf meer hoeven te denken noch te beslissen. Een verademing voor meisjes met een hoog Flairgehalte.

Joyce van den Hema, Lesley Deckers.... hetzelfde rijtje.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 10:11   #357
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik mag niet gemaskerd over straat lopen.
Correctie, U mag dat van de Staat en uw mede-autoritairen niet. Nogmaals, wat U met Uw lichaam doet, zal mij worst wezen. Moest deze draad gaan over het recht gemaskerd rond te lopen, dan verdedig ik dat ook.

Citaat:
En een religieus waanzinnige mag dat wél ? In naam van welke vrijheid, van welk idee, van welke al dan niet bestaande godheid ? Moeten wij hier naar de pijpen dansen van goden wiens bestaan niet eens bewezen is, en naar de interpretaties die zijn menselijke vertegenwoordigers over zijn wensen geven ?
Neen, U moet naar niemands pijpen dansen. En zij ook niet naar de uwe. Als U niet graag een boerka hebt, doe dan als ik. Draag dus zelf geen boerka, maak het zoveel mogelijk belachelijk en probeer U wil niet op te leggen aan anderen.

Citaat:
Als ik nu eens een religie opricht ( nadat een hemelse engel mij komen inspireren heeft na een nachtje stappen in bvb Maastricht of Amsterdam ), hetwelk mij en mijn volgelingen verplicht om altijd poedelnaakt rond te lopen, en minstens 1 x per dag in het openbaar te vogelen , mag ik dat dan ?
Van mij mag U dat.

Citaat:
En zo de politie mij dit wil beletten, is het dan normaal dat ik hun neus in frut klop , en kopstoten uitdeel ?
Als men dreigt U recht tot zelfbeschikking te schenden, dan mag U inderdaad geweld gebruiken. Of de flikken dat nu schenden of U familie of iemand anders.

Citaat:
Is het concept zelf van " wetten opleggen " wel aanvaardbaar in uw ogen ? Mag er dan nergens geen grens gelegd worden ?
Niet in huidige vorm. Ik pleit voor veiligheid op basis van private ondernemingen, maar dat is voor een andere draad. Zolang wetten U beschermen tegen externe agressie en niet disproportioneel zijn, is het voorlopig ok.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 3 juni 2012 om 10:15.
Oud 3 juni 2012, 10:12   #358
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tjaa hoe weet je dat dan? Ben je zelf een allochtoon?

Weet je mischien alles over Marokkanen en Turken,

Zet alvast een pamper op, van sterke kwaliteit liefst LOL
Dat kan men inderdaad merken in Mali, Egypte, Lybie, Tsjetsjenie, Libanon, Nigeria, Soedan, Pakistan, Turkije, Marokko, Borgerokko, Mollahbeek enz enz. En nog zijn vele westerse ogen nog steeds niet open gegaan. Naief hopend op enige verlichting. Kijkend met westerse ogen naar iets wat niet westers is.

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.
http://koenraadelst.voiceofdharma.co...oorongel1.html
Oud 3 juni 2012, 10:14   #359
kiko

Standaard

Citaat:
Fundamentalistisch denken en handelen met verboden tegengaan, heeft dat al geholpen? Zoals met het cordon sanitaire? Uiteindelijk stemden er nog meer idioten op Flämische..., erm Vlaams Belang.
Een vergelijking die kant noch wal raakt. Het Vlaams Blok is een Vlaamse conservatieve, niet bijzonder religieuze partij, terwijl de moslimfundamentalisten niet-Vlaams, wel religieus en bijzonder fundamentalistisch zijn.

Zeer groot verschil.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 10:16   #360
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een vergelijking die kant noch wal raakt. Het Vlaams Blok is een Vlaamse conservatieve, niet bijzonder religieuze partij, terwijl de moslimfundamentalisten niet-Vlaams, wel religieus en bijzonder fundamentalistisch zijn.

Zeer groot verschil.
Beiden zijn oer-conservatieve autoritaire ideologieën. Die hebben heel wat meer gemeen dan ze zelf graag zouden toegeven. Merk op dat het eerste wat dat soort ideologieën doet als ze aan de macht komen, het opleggen van verboden i.v.m. gedrag en uiterlijk is.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 3 juni 2012 om 10:20.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be