![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en diene rechtergast komt precies zo uit een sprookje gekropen, iets met een pestgeestje of zo. mist enkel nog een zwarte muts. (ik word toch zo geil van die kale koppen hé! zouden ze niet beter een niqaab aantrekken Alice, voordat we ze gaan bespringen?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kerels denken dat het carnaval is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag vroeg een leerling van het zesde jaar me wat ik van Sharia4Belgium en de Meneer Belkacem Foaud vond.
Er ging een hoorbare zucht van opluchting door de héle klas toen ik vertelde dat het hele gezelschap wat mij betreft vandaag nog op een C-130 werd gezet en naar een land gebracht waar die mensen zich ongetwijfeld véél gelukkiger zullen voelen dan hier. Opmerkelijk genoeg waren het vooral de jonge moslim(a)s van de groep die vonden dat de Belgische politie/justitie véél te zachtaardig met die 'barbus' omspringt. De draagsters van kledij die onmiddellijke identificatie onmogelijk maken kunnen in deze klas evenmin op enige sympathie rekenen. Het ziet er trouwens sterk naar uit dat deze houding door de grote meerderheid van jonge en minder jonge Brusselse moslims gedeeld wordt. Ook hier zijn de meeste mensen de fanatiekelingen zo BEU als kouwe pap.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 juni 2012 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: in hoeverre spreken ze naar je mond en in hoeverre zullen ze voor die eventuele eigen mening durven uitkomen op straat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2) Mijn leerlingen weten ondertussen verdomd goed genoeg dat ik een bloedhekel aan 'slijmballen' heb, en dat iemand die mij voor mijn niet zo heel schone ogen naar de stinkende mond praat een zéér groot en onmogelijk te verantwoorden risico neemt ![]() De grapjes die ze onder elkaar over de 'barbus' maakten zijn toch wel een aanwijzing. 3) Dat kan ik helaas moeilijk gaan verifiëren. Ik kan er dus enkel op hopen dat ze dat vroeg of laat toch écht wel zullen doen. Ze lijken in elk geval goed te beseffen dat die fanatiekelingen ook hén het leven eerder lastiger dan gemakkelijker maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
net zoals u er ongetwijfeld en volkomen terecht een gloeiende hekel aan hebt dat alle Vlaams-nationalisten - ongeacht of die nu lid zijn van het Vlaams Belang of niet - in één en hetzelfde verdomhoekje worden gezet, hebben ook die mensen over wie u het hebt er volkomen terecht een gloeiende hekel aan dat zij over één kam worden geschoren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Middeleeuws harnas met middeleeuws kostuum, dat gaat toch goed samen ?!
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderen hebben deze reputatie, en niet volkomen onterecht, of wil u het tegendeel beweren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je reageert op een post van djimi die het over leerlingen heeft, en kunt het zelfs dan niet laten om ze te criminaliseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn , maar de spoeling is te dun en de drap is te dik. Dat zijn de feiten en de feiten ontkennen is krankzinnig. Laatst gewijzigd door Pericles : 4 juni 2012 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Europees Commissaris
|
![]() Een lichte hersenschudding na het toedienen van een kopstoot, zoals ik gelezen heb, zie ik inderdaad niet als een verwonding toegediend door de politie.
Bovendien heeft de vrouw ook niet ontkend dat de hersenschudding hierdoor teweeg werd gebracht, maar vond ze de kopstoot noodzakelijk omdat zes agenten zich bovenop haar hadden gestort en haar wilden verstikken. Het jargon dat je gebruikt om hetgeen haar "overkwam" mee te omschrijven, lijkt op dat van de extremisten van Sharia4Belgium. Het lijkt er zelfs niet gewoonweg op, het is van krek hetzelfde allooi. http://www.skynet.be/nieuws-sport/ni...elfverdediging Nu, ondanks jouw ronduit ridiculiserende beschrijving van de feiten, lees ik vandaag dat de leden van sharia4Belgium die gisteren administratief zijn opgepakt in een theehuis, door de allochtone uitbater van het theehuis zelf werden overgedragen aan de politie, omdat hij hun opruiende gezeik in zijn zaak kotsmoe was. Dergelijke voorbeelden van (allochtoon) maatschappelijk verzet zijn een lichtpunt bij het lezen van de extremistische taal van bepaalde autochtone bekeerlingen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geweldig artikel van een geweldige Vlaamse journalist!
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan 'reputaties' laat ik me daarbij zo weinig mogelijk gelegen liggen. Ik heb heus wel wat beter te doen. Ik beweer niet dat ik altijd in dat 'objectief' beoordelen slaag, maar ik durf wél te beweren dat ik op z'n minst altijd mijn best doe. Ik heb ondertussen al ondervonden dat ik daar niets bij te verliezen heb, integendeel zelfs.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 juni 2012 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet overigens oprecht niet, gezien jouw recente schrijfsels, of dat iets is waar jij naar uit moet kijken.
Je lijkt me heel erg de weg kwijt...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() Uw vooringenomenheid is erop vooruitgegaan. Dat is duidelijk.
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
|
![]() Citaat:
Maar ik hoop oprecht dat de moslims gauw een eenheid zullen vormen. Wij hebben eveneens genoeg van al die persterijen en verboden die ons worden opgelegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
![]() |