Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2012, 17:05   #221
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Een Westers trainingspak?? Fout hoor! Hup, djellahbah aan, voordat vrouwen op verkeerde gedachten worden gebracht!
je neemt me de woorden uit de mond!

en diene rechtergast komt precies zo uit een sprookje gekropen, iets met een pestgeestje of zo. mist enkel nog een zwarte muts. (ik word toch zo geil van die kale koppen hé! zouden ze niet beter een niqaab aantrekken Alice, voordat we ze gaan bespringen?)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:06   #222
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Een Westers trainingspak?? Fout hoor! Hup, djellahbah aan, voordat vrouwen op verkeerde gedachten worden gebracht!
Die kerels denken dat het carnaval is...
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:08   #223
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Vandaag vroeg een leerling van het zesde jaar me wat ik van Sharia4Belgium en de Meneer Belkacem Foaud vond.

Er ging een hoorbare zucht van opluchting door de héle klas toen ik vertelde dat het hele gezelschap wat mij betreft vandaag nog op een C-130 werd gezet en naar een land gebracht waar die mensen zich ongetwijfeld véél gelukkiger zullen voelen dan hier.

Opmerkelijk genoeg waren het vooral de jonge moslim(a)s van de groep die vonden dat de Belgische politie/justitie véél te zachtaardig met die 'barbus' omspringt.

De draagsters van kledij die onmiddellijke identificatie onmogelijk maken kunnen in deze klas evenmin op enige sympathie rekenen.

Het ziet er trouwens sterk naar uit dat deze houding door de grote meerderheid van jonge en minder jonge Brusselse moslims gedeeld wordt.

Ook hier zijn de meeste mensen de fanatiekelingen zo BEU als kouwe pap.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 4 juni 2012 om 17:09.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:11   #224
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Vandaag vroeg een leerling van het zesde jaar me wat ik van Sharia4Belgium en de Meneer Belkacem Foaud vond.

Er ging een hoorbare zucht van opluchting door de héle klas toen ik vertelde dat het hele gezelschap wat mij betreft vandaag nog op een C-130 werd gezet en naar een land gebracht waar die mensen zich ongetwijfeld véél gelukkiger zullen voelen dan hier.

Opmerkelijk genoeg waren het vooral de jonge moslim(a)s van de groep die vonden dat de Belgische politie/justitie véél te zachtaardig met die 'barbus' omspringt.

De draagsters van kledij die onmiddellijke identificatie onmogelijk maken kunnen in deze klas evenmin op enige sympathie rekenen.

Het ziet er trouwens sterk naar uit dat deze houding door de grote meerderheid van jonge en minder jonge Brusselse moslims gedeeld wordt.

Dit zijn berichten die we enkel kunnen toejuichen.

Alleen: in hoeverre spreken ze naar je mond en in hoeverre zullen ze voor die eventuele eigen mening durven uitkomen op straat?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:22   #225
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

1) Dit zijn berichten die we enkel kunnen toejuichen.

Alleen:

2) in hoeverre spreken ze naar je mond en

3) in hoeverre zullen ze voor die eventuele eigen mening durven uitkomen op straat?
1) Ik hoop dat ik nog vaker een 'Blijde Boodschap' zal kunnen/mogen brengen

2) Mijn leerlingen weten ondertussen verdomd goed genoeg dat ik een bloedhekel aan 'slijmballen' heb, en dat iemand die mij voor mijn niet zo heel schone ogen naar de stinkende mond praat een zéér groot en onmogelijk te verantwoorden risico neemt

De grapjes die ze onder elkaar over de 'barbus' maakten zijn toch wel een aanwijzing.

3) Dat kan ik helaas moeilijk gaan verifiëren. Ik kan er dus enkel op hopen dat ze dat vroeg of laat toch écht wel zullen doen. Ze lijken in elk geval goed te beseffen dat die fanatiekelingen ook hén het leven eerder lastiger dan gemakkelijker maken.

Oud 4 juni 2012, 17:25   #226
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Moesten ze nu nog eens minder overvallen plegen , Vlaamse meisjes niet meer voor hoer uitschelden , een stiel leren , de sociale kassen niet meer plunderen, niet meer roven , verkrachten , stelen en vandaliseren , kortom assimileren en doen zoals wij, een mens zou er op den duur nog begrip voor opbrengen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:43   #227
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Moesten ze nu nog eens minder overvallen plegen , Vlaamse meisjes niet meer voor hoer uitschelden , een stiel leren , de sociale kassen niet meer plunderen, niet meer roven , verkrachten , stelen en vandaliseren , kortom assimileren en doen zoals wij, een mens zou er op den duur nog begrip voor opbrengen.
Beste Pericles,

net zoals u er ongetwijfeld en volkomen terecht een gloeiende hekel aan hebt dat alle Vlaams-nationalisten - ongeacht of die nu lid zijn van het Vlaams Belang of niet - in één en hetzelfde verdomhoekje worden gezet, hebben ook die mensen over wie u het hebt er volkomen terecht een gloeiende hekel aan dat zij over één kam worden geschoren.

Oud 4 juni 2012, 17:46   #228
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Ik ben blij van dat te horen vanwege iemand die in het onderwijs staat, en het niet uit de krant zit te citeren. Heb me dit weekend serieus kwaad zitten maken over de wereldvreemdheid van sommige journalisten (De Morgen, Wouter Verschelden) terwijl het hier toch over zaken gaat die echt basic zijn, en waarvoor je geen hoger diploma nodig hebt om ze te begrijpen. Het is een goede en een hoopgevende gedachte dat de jongeren van nu die in de klas zitten blijkbaar meer realiteitszin hebben dan velen hen toedichten. Ondanks hun huidskleur die maakt dat men al te gemakkelijk denkt dat zij ook fan zijn van dergelijk misogyn stereotiep gedrag. En het is een goede zaak dat die jongeren voor zich een leraar zien die hen een duidelijke opinie meegeeft, en geen misbegrepen politiek correct gelul dat vooral lafheid moet verbergen.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:52   #229
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ze zou beter een metalen plaatje onder haar kopvod verbergen.
Dan zal ze de politie pas kopstoten kunnen geven.
Gewoon een middelleeuws harnas met helm en alles onder haar boerka, dat zie je toch niet. Dan kan ze die flikken eens écht aanpakken.
Middeleeuws harnas met middeleeuws kostuum, dat gaat toch goed samen ?!
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:54   #230
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste Pericles,

net zoals u er ongetwijfeld en volkomen terecht een gloeiende hekel aan hebt dat alle Vlaams-nationalisten - ongeacht of die nu lid zijn van het Vlaams Belang of niet - in één en hetzelfde verdomhoekje worden gezet, hebben ook die mensen over wie u het hebt er volkomen terecht een gloeiende hekel aan dat zij over één kam worden geschoren.
Vlaams Nationalisten staan niet bekend om het plegen van overvallen, diefstallen , aanrandingen , verkrachtingen en afpersingen.
Anderen hebben deze reputatie, en niet volkomen onterecht, of wil u het tegendeel beweren ?
Oud 4 juni 2012, 17:56   #231
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat er veel andere forumleden net zoals ik zal doen, je regelmatig aan deze walgelijke post zullen herinneren als je nog eens hypocriet komt vragen waarom geen enkele partij wil samenwerken met het blok.
Je reageert op een post van djimi die het over leerlingen heeft, en kunt het zelfs dan niet laten om ze te criminaliseren.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 18:03   #232
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ik hoop dat er veel andere forumleden net zoals ik zal doen, je regelmatig aan deze walgelijke post zullen herinneren als je nog eens hypocriet komt vragen waarom geen enkele partij wil samenwerken met het blok.
Je reageert op een post van djimi die het over leerlingen heeft, en kunt het zelfs dan niet laten om ze te criminaliseren.
Kijk jongen als ge al twee keer overvallen bent en een stuk of 3 pogingen hebt gehad van grootschalige oplichting , telkens van "verrijkers" , zoals ik , zal je wel anders praten (of ge moet volslagen krankzinnig zijn).
Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn , maar de spoeling is te dun en de drap is te dik.
Dat zijn de feiten en de feiten ontkennen is krankzinnig.

Laatst gewijzigd door Pericles : 4 juni 2012 om 18:04.
Oud 4 juni 2012, 18:23   #233
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Een hersenschudding is geen verwonding volgens jou?
Een lichte hersenschudding na het toedienen van een kopstoot, zoals ik gelezen heb, zie ik inderdaad niet als een verwonding toegediend door de politie.
Bovendien heeft de vrouw ook niet ontkend dat de hersenschudding hierdoor teweeg werd gebracht, maar vond ze de kopstoot noodzakelijk omdat zes agenten zich bovenop haar hadden gestort en haar wilden verstikken. Het jargon dat je gebruikt om hetgeen haar "overkwam" mee te omschrijven, lijkt op dat van de extremisten van Sharia4Belgium.
Het lijkt er zelfs niet gewoonweg op, het is van krek hetzelfde allooi.

http://www.skynet.be/nieuws-sport/ni...elfverdediging

Nu, ondanks jouw ronduit ridiculiserende beschrijving van de feiten, lees ik vandaag dat de leden van sharia4Belgium die gisteren administratief zijn opgepakt in een theehuis, door de allochtone uitbater van het theehuis zelf werden overgedragen aan de politie, omdat hij hun opruiende gezeik in zijn zaak kotsmoe was.

Dergelijke voorbeelden van (allochtoon) maatschappelijk verzet zijn een lichtpunt bij het lezen van de extremistische taal van bepaalde autochtone bekeerlingen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 18:25   #234
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Heb me dit weekend serieus kwaad zitten maken over de wereldvreemdheid van sommige journalisten (De Morgen, Wouter Verschelden) .
Geweldig artikel van een geweldige Vlaamse journalist!
Oud 4 juni 2012, 18:26   #235
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaams Nationalisten staan niet bekend om het plegen van overvallen, diefstallen , aanrandingen , verkrachtingen en afpersingen.
Anderen hebben deze reputatie, en niet volkomen onterecht, of wil u het tegendeel beweren ?
Ik doe altijd mijn best om individuen op basis van hun eigen opvattingen, hun eigen houding en hun eigen gedrag te beoordelen.

Aan 'reputaties' laat ik me daarbij zo weinig mogelijk gelegen liggen. Ik heb heus wel wat beter te doen.

Ik beweer niet dat ik altijd in dat 'objectief' beoordelen slaag, maar ik durf wél te beweren dat ik op z'n minst altijd mijn best doe.

Ik heb ondertussen al ondervonden dat ik daar niets bij te verliezen heb, integendeel zelfs.

Laatst gewijzigd door djimi : 4 juni 2012 om 18:32.
Oud 4 juni 2012, 18:26   #236
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Maar ooit komt de Dag des Oordeels.
Ik weet overigens oprecht niet, gezien jouw recente schrijfsels, of dat iets is waar jij naar uit moet kijken.
Je lijkt me heel erg de weg kwijt...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 18:28   #237
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Geweldig artikel van een geweldige Vlaamse journalist!
Uw vooringenomenheid is erop vooruitgegaan. Dat is duidelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 18:28   #238
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Een lichte hersenschudding na het toedienen van een kopstoot, zoals ik gelezen heb, zie ik inderdaad niet als een verwonding toegediend door de politie.
Bovendien heeft de vrouw ook niet ontkend dat de hersenschudding hierdoor teweeg werd gebracht, maar vond ze de kopstoot noodzakelijk omdat zes agenten zich bovenop haar hadden gestort en haar wilden verstikken. Het jargon dat je gebruikt om hetgeen haar "overkwam" mee te omschrijven, lijkt op dat van de extremisten van Sharia4Belgium.
Het lijkt er zelfs niet gewoonweg op, het is van krek hetzelfde allooi.

http://www.skynet.be/nieuws-sport/ni...elfverdediging

Nu, ondanks jouw ronduit ridiculiserende beschrijving van de feiten, lees ik vandaag dat de leden van sharia4Belgium die gisteren administratief zijn opgepakt in een theehuis, door de allochtone uitbater van het theehuis zelf werden overgedragen aan de politie, omdat hij hun opruiende gezeik in zijn zaak kotsmoe was.

Dergelijke voorbeelden van (allochtoon) maatschappelijk verzet zijn een lichtpunt bij het lezen van de extremistische taal van bepaalde autochtone bekeerlingen.
100% akkoord.

Oud 4 juni 2012, 18:28   #239
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht

Het zal je misschien verbazen maar de doorsnee-allochtoon verzet zich tegen debiele, haatdragende racisten. Ook de deze binnen de eigen bevolking.

Maar ik hoop oprecht dat de moslims gauw een eenheid zullen vormen. Wij hebben eveneens genoeg van al die persterijen en verboden die ons worden opgelegd.
Oud 4 juni 2012, 18:32   #240
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Het zal je misschien verbazen maar de doorsnee-allochtoon verzet zich tegen debiele, haatdragende racisten. Ook de deze binnen de eigen bevolking.

Maar ik hoop oprecht dat de moslims gauw een eenheid zullen vormen. Wij hebben eveneens genoeg van al die persterijen en verboden die ons worden opgelegd.
Mag ik hierbij opmerken dat ook de autochtonen dezelfde beperkingen en verboden opgelegd krijgen? Of zijn jullie superieur misschien?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be