Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2012, 19:39   #1101
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Daarom haalt u 10 pct en wij 40.

Kleine correctie toch: u bent een aanhanger, ik mag wel zeggen een partijsoldaat hé, terwijl ik een uiterst voorwaardelijk supporter ben.

Niet helemaal gelijk.

Verder is het wachten tot jullie uitgenodigd worden om in "de laatste Belgische regering" te gaan zetelen.
We zijn toch aan het wachten totdat we de N-VA in eender welke Belgische regering zien zetelen, gaat evengoed niet gebeuren.
Oud 4 juni 2012, 19:42   #1102
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
We zijn toch aan het wachten totdat we de N-VA in eender welke Belgische regering zien zetelen, gaat evengoed niet gebeuren.
On verra.

We komen er hoe dan ook.
Oud 4 juni 2012, 20:09   #1103
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Volgens mij worden jullie gerold door jullie eigenste partijtop jongens.

http://forum.politics.be/showthread....3&page=52#1032

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Pijnlijk ..... heel pijnlijk!
Dan toch wel een geluidloze schreeuw, want onze Bart-fans lopen hier precies liever met een grote boog omheen, de hypocrisie van hun partij straal negerend of ze zien het gewoonweg niet, dat kan ook ntl.
Het lijkt er dus eerder op dat het autisme zich in de periferie van de Nieuwe Alliantie situeert, dan bij die van het gezonde verstand.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 20:17   #1104
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

http://forum.politics.be/showthread....3&page=52#1032

Dan toch wel een geluidloze schreeuw, want onze Bart-fans lopen hier precies liever met een grote boog omheen, de hypocrisie van hun partij straal negerend of ze zien het gewoonweg niet, dat kan ook ntl.
Het lijkt er dus eerder op dat het autisme zich in de periferie van de Nieuwe Alliantie situeert, dan bij die van het gezonde verstand.
Men vraagt een bron die de spreidstand van N-VA aantoont maar als je die geeft blijft het inderdaad muisstil.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp
Bron ?

Laatst gewijzigd door daiwa : 4 juni 2012 om 20:18.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 20:18   #1105
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, dat zou wel pijnlijk zijn, als er geen nieuwe Belgische regering meer komt uit schrik voor de N-VA en dat het VB zijn kans om zelf eens één keer aan de vetpotten te zitten zo ziet vervliegen
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 20:23   #1106
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Kijk, beste Diego, als je naar de oorlog trekt, en je hebt niet de laatste nieuwe FN-geweren, dan doe je het toch met de oude schietijzers vanop je zolder en als het moet zelfs met rieken?
Of blijf jij dan de komst van de vijand afwachten zeurend over je gebrek aan het nieuwste oorlogstuig?
Een overmacht is vrij goed in te schatten en te groot is idd te groot, strategie herzien is dan geen overbodigheid.
Maar de zaken liggen anders als de vijand de wapens bezit, die door onszelf zijn betaald.
Het volstaat dan om een parlementaire blitzkrieg �* la Senelle toe te passen, om elke imperialistische neiging die in ons nadeel uitdraait, simpelweg zonder kruit te zetten.
Dat uw voorzitter daar nog niet aan gedacht heeft...

Trouwens, welke Europese landen zouden hiertegen protest hebben en waarom juist ?
En wat dan als Vlaanderen die EU-protesten terug in de Strassbourg-Bruxelse endeldarm schuift ?
UN-bezettingstroepen in Belgique-Nord ?

Kijk E, strijden voor confederalisme zal uitmonden in een uitputtingsslag tussen de VL- en B-krachten, waarvan het einde bij lange na niet kan worden ingeschat.
Elk NVA-voorstel zal door federale getrouwen hard bestreden worden, tot in de hoogste Europese organen toe en dan kan het wel eens héél lang duren, vooraleer uw partij ook maar 1 van haar voorstellen kan consolideren.

NVA-VB zou een gouden tandem kunnen zijn, andere opties zijn een garantie op verlies voor Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 juni 2012 om 20:25.
Oud 4 juni 2012, 20:29   #1107
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om het geheugen van NVA-volgelingen nog eens op te frissen:

“Ook de afschaffing van de visumplicht voor Albanezen en Bosniërs is mede goedgekeurd door Euro-parlementslid Frieda Brepoels (N-VA) die in het Europees Parlement deel uitmaakt van de fractie van de Groenen/EVA met Daniel Cohn-Bendit als fractieleider.”http://www.hagengoyvaerts.org/actual...spx?artikel=72

En hier wordt de hypocrisie van de NVA mooi aangetoond op hun eigen website:

“Terwijl onze buurlanden dus een kordaat lik-op-stukbeleid voeren voor economische asielzoekers uit de Balkan, laat België hen toe tot een asielprocedure die tot 16 maanden kan duren, met verzekerde opvang.”http://www.n-va.be/nieuws/persberich...iet-voorbereid

En nog durven sommigen beweren dat de NVA goe bezig is ?

H Y P O C R I E T met een tsjeefse inslag, is wel het minste wat men hierover kan zeggen.
Nog wat van dat soort volksverraad en je mag blij zijn dat NVA in 2014 nog 25% van de stemmen haalt, als 't zoveel nog is.
Zoete dromen, P, da’s het minste wat ik je kan toewensen.
De houding lijkt mij nochtans vrij consequent: als je weet dat een aantal mensen gaat proberen te profiteren, dan zorg je ervoor dat ze snel uitgezet worden. Het feit dat de visum-plicht is opgeheven is uiteindelijk een erkenning voor de kwalteit van de staat. En dus is het logisch dat je zoals in Frankrijk een verkorte procedure toepast. Het zou anderzijds nogal onlogisch zijn Albanië en Bosnië als kandidaat EU-landen aan de visumplicht te houden als blijk van wantrouwen tegen heel het land en al zijn inwoners.
Nu als ik de cijfers bekijk: 900 Macedoniers? Dat lijkt me nu ook weer niet de grote zondvloed te zijn.
Maar ja, een Vlaams-Blokker zal niet rusten vooraleer er een hoge muur rond zijn kern-Europa staat.
Oud 4 juni 2012, 20:36   #1108
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gezond verstand en de mannen van "wachten op de laatste federale regering" in één zin... mijn God, Diego, dat is er toch echt over?
Oud 4 juni 2012, 20:40   #1109
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het volstaat dan om een parlementaire blitzkrieg �* la Senelle toe te passen,
Maar als dat "volstaat", zou het toch zonde zijn dat het VB dat niet gewoon doet?

Citaat:
NVA-VB zou een gouden tandem kunnen zijn
En als mijn tante wielen had, zou ze een...
Oud 4 juni 2012, 20:43   #1110
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Men vraagt een bron die de spreidstand van N-VA aantoont maar als je die geeft blijft het inderdaad muisstil.
Waarom, het is toch mijn recht om een bron te vragen of niet. En uw bron is een of ander VB pamflet of webstek.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 20:45   #1111
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Een overmacht is vrij goed in te schatten en te groot is idd te groot, strategie herzien is dan geen overbodigheid.
Maar de zaken liggen anders als de vijand de wapens bezit, die door onszelf zijn betaald.
Het volstaat dan om een parlementaire blitzkrieg �* la Senelle toe te passen, om elke imperialistische neiging die in ons nadeel uitdraait, simpelweg zonder kruit te zetten.
Dat uw voorzitter daar nog niet aan gedacht heeft...

Trouwens, welke Europese landen zouden hiertegen protest hebben en waarom juist ?
En wat dan als Vlaanderen die EU-protesten terug in de Strassbourg-Bruxelse endeldarm schuift ?
UN-bezettingstroepen in Belgique-Nord ?

Kijk E, strijden voor confederalisme zal uitmonden in een uitputtingsslag tussen de VL- en B-krachten, waarvan het einde bij lange na niet kan worden ingeschat.
Elk NVA-voorstel zal door federale getrouwen hard bestreden worden, tot in de hoogste Europese organen toe en dan kan het wel eens héél lang duren, vooraleer uw partij ook maar 1 van haar voorstellen kan consolideren.

NVA-VB zou een gouden tandem kunnen zijn, andere opties zijn een garantie op verlies voor Vlaanderen.
Maar dat willen uw meesters helemaal niet. Want ze verschuilen zich achter de pocket van Mohammed.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 4 juni 2012 om 20:46.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 20:50   #1112
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De houding lijkt mij nochtans vrij consequent: als je weet dat een aantal mensen gaat proberen te profiteren, dan zorg je ervoor dat ze snel uitgezet worden. Het feit dat de visum-plicht is opgeheven is uiteindelijk een erkenning voor de kwalteit van de staat. En dus is het logisch dat je zoals in Frankrijk een verkorte procedure toepast. Het zou anderzijds nogal onlogisch zijn Albanië en Bosnië als kandidaat EU-landen aan de visumplicht te houden als blijk van wantrouwen tegen heel het land en al zijn inwoners.
Het ging me erom, om de hypocrisie van de NVA aan te tonen, Fonne.
Om te laten zien hoe ze de naieve VL-kiezer om de tuin leiden door zgz tegen meer immigratie te zijn en achter z'n rug het tegendeel doen en voor stemmen.
Tsjeefs dus. Of had je daar een ander woord voor ?

Citaat:
Nu als ik de cijfers bekijk: 900 Macedoniers? Dat lijkt me nu ook weer niet de grote zondvloed te zijn.
Maar ja, een Vlaams-Blokker zal niet rusten vooraleer er een hoge muur rond zijn kern-Europa staat.
Ik wens in jou straat alvast 1% van die 900 toe en 10% ervan in de rest van je gemeente, die 90 zullen daar met plezier jullie cultuur wat komen verrijken.
Na een lichte toepassing van de wet van vermenigvuldiging (natuurlijke geboorten, familiehereniging ea armoe-importerende maatregelen), vrees ik echter dat jij het zal zijn, die binnen de 5 jaar om een muur zal vragen (aan de plaatselijke VB-mandataris).
Oud 4 juni 2012, 20:59   #1113
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom, het is toch mijn recht om een bron te vragen of niet. En uw bron is een of ander VB pamflet of webstek.
Natuurlijk is het je recht een bron te vragen die de spreidstand van de N-VA ivm immigratie aantoont.
En hier doet het er niet toe op welke webstek ze staat want het is de waarheid.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 21:00   #1114
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Op de NVA website is daar idd niks van terug te vinden.

Maar u mag steeds aan zelfbedrog doen, hoor.

Nog eentje:

"07/12/2010
Asielcrisis en Albanië: N-VA protesteert tegen N-VA

Terwijl de asielcrisis steeds verder om zich heengrijpt, en het gelijk van Vlaams Belang dus bevestigd wordt, rollen de regimemedia de rode loper uit voor de N-VA om te toeteren 'dat zij een strakker beleid willen'. In werkelijkheid bewijst de N-VA met haar daden dat zij, net als de oude Volksunie, niet bereid of in staat is de vloedgolf te stoppen.

Een kras staaltje daarvan wordt geleverd in de zaak van de Albanezen. Binnenkort valt de visumplicht weg, en verwacht wordt dat duizenden Albanezen hierheen zullen komen omdat zij - terecht - van mening zijn dat 'hier alles kan'. In het Brussels hoofdstedelijk parlement gaat een N-VA-parlementslid De Ridder daarover zowaar de Brusselse regering interpelleren, want 'dit kan niet'. Wat de brave man blijkbaar niet weet, is dat deze wijziging in visumplicht beslist werd in het Europees parlement, en daar... goedgekeurd werd door N-VA'er Brepoels. De N-VA interpelleert dus tegen zichzelf.

In het Europees parlement waren Frank Vanhecke en Philip Claeys inderdaad de enigen die tegenstemden: zowel N-VA (Broepoels) als LDD (Eppink) stemden voor de komst van de Albanezen. De reden is dat N-VA en LDD niet durven ingaan tegen de politiek-correcte consensus van het Europees Parlement; alleen het Vlaams Belang durft dat.

En vermits de N-VA steeds weer beweert dat wij 'liegen': Download Verslag Fajon wegvallen visum voor West-Balkan, zoals goedgekeurd door het Europees parlement, en hier is de stemlijst met de VOOR-stem van Brepoels: Deze foto bekijken. Hier zie je de tegenstem van Vlaams Belang: Deze foto bekijken

In de stemverklaring had Philip Claeys overigens expliciet gewaarschuwd voor de naïviteit waarmee dit werd goedgekeurd..."

http://www.europeesnieuws.eu/sports/page/2/

Heb je hier een deftig weerwoord op ?
Oud 4 juni 2012, 21:08   #1115
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je hier een deftig weerwoord op ?
Zolang de N-VA min of meer het breekijzer blijft dat ik nodig heb, laat het me koud.
Oud 4 juni 2012, 21:09   #1116
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Maar dat willen uw meesters helemaal niet. Want ze verschuilen zich achter de pocket van Mohammed.
Uw meesters verschuilen zich liever achter de federale pocket en presteren het daardoor om uw pocket (mee) uit te vreten en nog steeds begrijp je niet wat er gaande is.
Uw verstand hebben ze blijkbaar al, de belgobuit is dus dik binnen,deep down in the tri-colored pocket.
Oud 4 juni 2012, 21:14   #1117
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw meesters verschuilen zich liever achter de federale pocket en presteren het daardoor om uw pocket (mee) uit te vreten en nog steeds begrijp je niet wat er gaande is.
Uw verstand hebben ze blijkbaar al, de belgobuit is dus dik binnen,deep down in the tri-colored pocket.
Het is hen inderdaad om de belgobuit te doen.
Dat Vlaanderen-verhaal is alleen om de Belangkiezers weg te lokken.
En reken maar dat ze de Rattenvanger volgen!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 21:22   #1118
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Zolang de N-VA min of meer het breekijzer blijft dat ik nodig heb, laat het me koud.
Dat NVA-breekijzer lijkt me eerder de vorm te hebben van een willekeurige schroevedraaier met een doordraaiend handvat, waarvan de kop op geen enkele federale vijs past.
Succes ermee.
Oud 4 juni 2012, 21:24   #1119
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Het is hen inderdaad om de belgobuit te doen.
Dat Vlaanderen-verhaal is alleen om de Belangkiezers weg te lokken.
En reken maar dat ze de Rattenvanger volgen!
²
Jack, ik heb je nog maar weinig wijsheden weten debiteren, maar hier buig ik nederig het hoofd voor.
Oud 4 juni 2012, 21:30   #1120
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ging me erom, om de hypocrisie van de NVA aan te tonen, Fonne.
Om te laten zien hoe ze de naieve VL-kiezer om de tuin leiden door zgz tegen meer immigratie te zijn en achter z'n rug het tegendeel doen en voor stemmen.
Tsjeefs dus. Of had je daar een ander woord voor ?
Voor het opheffen van de visumplicht zijn betekent toch niet voor meer immigratie zijn? Natuurlijk is er het neveneffect dat enkelingen er van misbruik zullen trachten te maken. Maar dat kan je, zoals in Frankrijk al gebeurt, perfect opvangen door een goed beleid te voeren. Ik snap echt niet wat daar nu hypocriet aan is hoor.

Citaat:
Ik wens in jou straat alvast 1% van die 900 toe en 10% ervan in de rest van je gemeente, die 90 zullen daar met plezier jullie cultuur wat komen verrijken.
Lees je eigen referentie nog eens goed: van die 900 zijn er uiteindelijk 4,5 ook erkend geworden. Reden te meer dus om te zorgen dat we voorbereid zijn op de mogelijke komst van een aantal fortuinzoekers uit die landen en die zo snel mogelijk terug te sturen.
Is dat gevaar een voldoende ernstige reden om kandidaat EU-landen, die alle moeite doen om hun wetgeving en procedures aan te passen aan onze richtlijnen(!), te blijven opzadelen met de visumplicht? De dag dat ze EU-lid worden komen ze dan toch.

Citaat:
Na een lichte toepassing van de wet van vermenigvuldiging (natuurlijke geboorten, familiehereniging ea armoe-importerende maatregelen), vrees ik echter dat jij het zal zijn, die binnen de 5 jaar om een muur zal vragen (aan de plaatselijke VB-mandataris).
Misschien een ideetje voor het volgende gadget dat VB uitdeelt: iedereen een loeg-blokje waarmee ze samen een muur rond hun gehucht kunnen bouwen en de voil bosniakkers en albanneze buitenhouden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be