![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bokkenreyder geef je beter niet te veel aandacht. Er is een tijd geweest dat ik die man goed kon smaken. Zeg me niet waarom, maar sinds de dag dat ik me eens heb uitgesproken over een N-VA standpunt waar ik het niet mee eens ben, kan die man me virtueel villen. Het masker viel toen af. Nog een geluk dat er wel nog N-VA'ers bestaan die van goede wil zijn. Maar hoe meer ik hier lees, hoe meer ik ervan overtuigd geraak dat die mannen een kleine minderheid vormen binnen de partij.
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ageren tegen iedere vorm van conformisme om te ageren, lijkt me eerder een onvolwassen trekje. In alles redelijkheid. |
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Europees Commissaris
|
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#324 | |
|
|
Citaat:
En ik denk dat de link naar het filmpje dat ik hier postte je geneert en dat je daarom tegen mij in de aanval gaat.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 4 juni 2012 om 21:22. |
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En zijn wereld bestaat uit gelovigen én ongelovigen... En alléén zijn de gelovigen in zijn perceptie de goeden,en de rest moet zonodig bestreden worden... |
|
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt stilaan door dat het geen moslima is maar een gewone trol?
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mij verbaast het toch wel, dat gepraat over "gematigde moslims". Hebben we ooit horen spreken over "gematigde katholieken" of "gematigde protestanten", "gematigde anglicanen"...? Neen, toch. Vandaar de vraag. |
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
|
Leugens. Je deed al voos nog voor jij voor de eerste maal verbannen werd van het forum. Mijn geheugen laat me nooit in de steek als het aankomt op de ontmaskering van bepaalde individuen. Maar geen nood, ook ik aanvaard je excuses!
|
|
|
|
|
#329 |
|
|
Ik zou niet weten waarom ik me zou moeten excuseren. Kun je me helpen?
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het BTF incident bewees vooral mijn gelijk om ze daarop te gooien... Je moet maar het lef hebben om dan achteraf hier te komen posten nét alsof er niets is gebeurd... |
|
|
|
|
|
|
#331 |
|
Europees Commissaris
|
BTF-incident?
|
|
|
#332 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Mag ik nogmaals peilen naar uw mening betreffende de burka? Is deze volgens u een geviseerd onderdeel van de islam, of is deze een tribale perversie ervan, die specifiek gericht is tegen de open samenleving waarbinnen ook de islam in België zich beweegt? Ik ben er zelf van overtuigd dat het leeuwedeel van de moslimgemeenschap er dezelfde mening als mij op nahoudt, waarbij de stilzwijgende meerderheid natuurlijk het minste aandacht geniet, maar hoe u er precies over denkt, kan ik nog steeds niet peilen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er bestaat geen "hoofddoekenverbod". In het openbaar mag iedereen dragen wat hij wil, op voorwaarde dat het gezicht herkenbaar blijft (vandaar dat de nikaab strafbaar wordt gesteld). Er bestaat wel in bepaalde instellingen en organisatie een intern verbod om de neutraliteit ervan te benadrukken en te versterken. Discriminatie op de werkvloer? 't Centrum is er altijd als de kippen bij als ze een vorm van vermeende discriminatie moet uitspitten. Dus, neen, u fantaseert maar iets bijeen. Pesterijen? Onbestaande. In België wordt de moslimgemeenschap op een ongelooflijke manier in de watten gelegd. Overheidssubsidies voor godsdienstonderricht, eredienst, religieuze gebouwen, enz. |
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn wel nog andere allochtonen dan moslims. Ik zie dan ook niet in waarom een christelijke Surinamer, een Rus of een Bulgaar zich iets zouden aantrekken van de klaagzang die sommige moslims afsteken.
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik weet eigenlijk écht niet, hoe ik het nog duidelijker kan stellen. Is gematigd dan een verboden woord als het over moslims gaat? Het is nochtans een gekende term hoor... http://www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam...-te-stil.dhtml
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch niet verwonderlijk dat de goegemeente jullie op dezelfde hoop veegt? Zelf gezocht. Je oogst slechts wat je gezaagd hebt. |
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik blijf erbij dat het gros zich distantieert van het burka-incident, zoals ook Sugar S4B geen warm hart toedraagt. Ik heb wel het idee dat Sugar, om welke reden dan ook, zich aangevallen voelt in haar geloof naar aanleiding van het burka-incident. Dat kan volgens mij alleen maar als je toelaat dat de burka een uithangsbord wordt in de islamitische religie. Maar dat heb ik nog niet uit haar mond gehoord.
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|