![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is hun drijfveer? | |||
Spirituele zoektocht |
![]() ![]() ![]() |
14 | 73,68% |
Protest tegen Kerkelijke hiërarchie |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
Feministisch protest |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
Protest tegen commodificatie |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Mijn eerste gedacht was : liever illusie dan angst. Heeft dus weinig met intelligentie te maken.
Maar dan las ik SS zijn post en hij heeft een punt. Nogal dikwijls is het de invloed van het vriendje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat emotionel stabiele vrouwen gewoon niets beginnen met een moslim die zijn geloof werkelijk belijdt, want dat boet je hoe dan ook vrijheden in. Dat er 5 zottinen zijn met een goed diploma bewijst dan ook helemaal niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let op, ik beweer niet dat die 5 dames louter onder invloed van het vriendje bekeerd werden, maar het viel me op in de tekst zelf dat er telkens mannelijke elementen en relaties en liefde in het spel waren.
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() prachtig VOOR-NA fotocollage..links een gelukkige ontspannen vrouw..rechts een verzuurde fundi... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 juni 2012 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk...één van de redenen waarom vrouwen hun conventionele rationaliteit laten varen is blinde liefde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn moeder "mocht" ook thuisblijven. Mijn moeder was zelfs eigenaar van de helft van alles wat mijn vader verdiende! Ik pleit ervoor om kindergeld te beperken tot max. twee kinderen, huursubsidies voor één-verdieners af te schaffen en sociale woningen bij voorrang toe te wijzen aan tweeverdieners. Zien hoe "comfortabel" ze zich dan zal voelen. Leuk om terug te keren naar begin vorige eeuw, maar doe het dan ineens ook volledig. Mijn oma "mocht" ook thuisblijven, had geen comfort, moesten buiten in de kou naar toilet, kookte in een apart (onverwarmd) stalletje omdat het binnen te klein was, en kweekte hun eigen groenten. Lekker "comfortabel". Doen! zou ik zeggen. Tip: tijdens de wintermaanden kloste ze als bijverdienste kanten kraagjes voor de "rijken" als de groentenoogst mislukte. Misschien kan de thuiswerkende moslima zich daar ook mee verblijden? Trouwens: waar halen die meiden het uit dat wij westerse kuf'r hoeren verplicht zijn om te werken? Wij "mogen" ook thuisblijven hoor! Gewoon kwestie van een rijke vent te vinden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2012 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Wat zoeken vrouwen in de Islam?
Ze denken negers met een paal van 30cm te vinden. Laatst gewijzigd door giserke : 5 juni 2012 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Waarom worden mensen volgelingen van een sekte ?
Omdat alle personen per definitie beinvloedbaar zijn, maar vooral de mentaal minder weerbare... |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk en verschillen per gemeenschap, bv de Toearegs zijn helemaal anders in hun sex en geloof al is het ook islamitisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Lezen jullie een ander artikel? Als ik het goed lees gaat het hier om drie journalistes en een ex-dj...
Maak me wakker zodra er een slim wijf zicht bekeert |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() In de meeste gevallen is de bekering een gevolg van een liefdesrelatie.
Dat in Molenbeek in het Vlaams Gemeenschapscentrum lessen Arabisch gegeven werden enkel toegankelijk voor vrouwen spreekt boekdelen. De vluchthuizen voor vrouwen in België zitten dan weer vol met vrouwen waarbij het heilige vuur ondertussen gedoofd is. Gebrekkige enquete op zijn minst dus. Opzettelijk?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat universiteitsdiploma's een argument zouden zijn om onnozelteiten te verkopen, is best grappig. Ik zie het eerder omgekeerd. ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In bewondering vallen voor een universiteitsdiploma is ook niet direct een teken van geslaagde integratie hé.
![]()
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ander mechanisme dat er aan ten grondslag ligt, is een van de oudste, en meest gebruikte sofismen: het gezagsargument: "Hij moet wel gelijk hebben, want hij heeft een diplom van den unief. Gelieve dus niet verder te discuteren, en de woorden die hij uit zijn mond laat rollen, klakkeloos als ultieme waarheid aan te nemen."
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de spelprogramma's weer gedaan op TV?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zie ze reageren! ![]()
Citaat:
Citaat: