![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.jobat.be/nl/artikels/priv...ale-voordelen/
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens fijn dat ge zoveeeeeel moeite gedaan hebt de naakte cijfers te ontkennen. Echt sterk hoe ge ziende blind kunt zijn als ik gewoon cijfers post.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 5 juni 2012 om 12:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, simpelweg bediendelonen posten slaat nergens op aangezien je dan niet eens opleidingsniveaus gaat meerekenen. Maar doe gerust. Ik heb het al langer dan vandaag gehad met deze discussie. En trouwens, nu de regering de extralegale voordelen in de privé aan het aanpakken is, wordt het verschil op 45 jaar weer wat kleiner. Het verschil in pensioen daarentegen wordt nog wat hoger. Bon, ontken het licht van de zon nog maar wat verder.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() De enige die zonlicht aan het ontkennen is, is gij.
Ziende blind, het weten en toch ontkennen.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb van 't weekend gehoord dat mensen van Volvo die met pensioen gaan, een zeer mooi afscheidscadeau krijgen.
Het is wel schandalig hoe groot het verschil van dat cadeau is tussen arbeiders en bedienden. Als ik het goed voor heb, is het bedrag voor een arbeider 20.000 € en voor een bediende hetzelfde maal 4. Net voor hun pensioen kopen ze natuurlijk nog eens een auto aan de meest gunstige voorwaarden. Allemaal geen probleem voor mij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() If you can leave Belgium, run!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() concreet voorbeeld van bij defensie: korporaal met 10 jaar dienst: 1500€ netto doet de overstap naar de IT sector in de privé: netto 2300€ + bedrijfswagen + GSM + internetabo + maaltijdcheques (en waarschijnlijk nog wel enkele dingen maar van deze ben ik echt 100% zeker) als militair: geen bedrijfswagen, geen gsm of internetabo, geen maaltijdcheques,... erger nog: dankzij onze 'Crembo' zijn er 1000en militairen km's verder mogen verhuizen waardoor ze nu minstens 250€ per maand kwijt zijn aan brandstof alleen... het gras is altijd groener aan de overkant zeker? en nee, ik klaag hierover niet omdat ik weet dat ik hiervoor later een hoger pensioen zal krijgen maar als ze me dit ook nog afnemen dan doe ik ook de overstap. onregelmatige uren in de privé? laat me niet lachen aub, het zou niet de eerste keer zijn dat ik maandagmorgen vertrek en pas woensdag laat terug ben of zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 5 juni 2012 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
functies zijn inderdaad evenwaardig, het gaat beide om een job in de IT sector waarvoor de korporaal de nodige opleidingen al had gedaan, anders had ik de vergelijking niet gemaakt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() BTW: pensioenen voor de huidige 25jarigen: 0€ ondanks vele duizenden euro's bijdragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke job in de privé is vergelijkbaar en heeft zoveel verlof ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik ben ingenieur en ik heb dat ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Labtop, maaltijdcheques, verzekering allemaal incluis. En nog eens 35 dagen verlof ook. en dan reken ik de 3 vlaamse feestdagen nog niet mee. Laatst gewijzigd door stuyckp : 5 juni 2012 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Nogmaals stuyck, als iemand in de ambtenarij voor dezelfde job meer verdient, moet je je dringend vragen beginnen te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
elke job heeft voor- en nadelen en je bent zelf vrij om de job te kiezen waarbij je je zelf het beste voelt. maar dan achteraf met gif gaan spuien omdat een andere job een bepaald voordeel heeft en zelf over de vele voordelen van je eigen job zwijgen is gewoon te belachelijk.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() nogmaals jackske, ik kan me vragen stellen zoveel ik wil dat verandert niets aan de situatie en aan uw gebrek aan realiteitszin.
Laatst gewijzigd door stuyckp : 5 juni 2012 om 17:43. |
![]() |
![]() |