![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En uiteraard mogen ze ongelovige hoeren verkrachten, ze hoeven zelfs geen coitus interruptus uit te voeren volgens Mohammed. Wist je dat ook al niet? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom moeten ze hun enkels niet bedekken als voorzorg tegen opdringerige mannen? en waarom zegt hij niet dat zijn mannen (want ze moeten herkenbaar zijn als lid van de club) de vrouwen niet mogen lastig vallen? U weet toch waaruit deze versregel is voortgesproten? Toen Mohammed met zijn harem ergens in een tentenkamp lag (of gewoon thuis, kan ook) moest één van zijn vrouwen 's nachts een plasje gaan doen. Ze ging dus in den donkerte naar buiten (want ze hadden binnen geen spoeltoilet) en werd daar lastiggevallen door Mohammed zijne kapo. Terug binnen vertelde ze het aan haar heer ende meester, die prompt het vers kreeg doorgestuurd dat ze "iets" van hun kleding over zich moesten laten hangen zodat ze herkenbaar waren (als haremvrouw) en DUS niet meer door hun eigen kapo's werden lastiggevallen.Weinig waarschijnlijk dus dat het "herkenbaar" zijn, als een soort van jodenster werd beschouwd: joden werden lastiggevallen door de tegenpartij (nazi's). Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk, het is heel simpel. Laat ons nog eens kijken naar dat citaat: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat jij doet is bij dit citaat een extra woordje bijdenken, namelijk 'dus', zoals: Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik mijn haar onder een sjalleke steek gaat de verkrachter van Linkeroever me dus niet verkrachten? als ik geen sjalleke draag mag ik bij de rest verkracht worden? Dat bedoel je toch? Waarom zou ik me dan nog eens middels diezelfde doek als moslima moeten herkenbaar maken? is een indianenpluim niet goed genoeg? Want dan zouden we dus allemaal ons haar kunnen afscheren ook (lekker niet aantrekkelijk) en de moslima's kunnen dan een indianenpluim dragen omdat ze herkenbaar moeten zijn? vind je dat geen ridicule gevolgtrekking van het vers? Hiervan valt "dus" dan wel in het niet vind ik. en kijk eens naar de engelse vertaling misschien: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2012 om 14:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat dit trouwens met de rest van je argumentatie te maken heeft is me niet helemaal duidelijk, aangezien ook hier er nergens op gealludeerd wordt dat niet-moslimvrouwen mogen worden lastiggevallen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() @ Scorpio
In jouw posts #95 en #100 mag je wel eens verduidelijken, in plaats van domweg gewoon alles te citeren, wie wat gezegd heeft. Je haalt gewoon een heleboel citaten uit deze draad, gooit ze op een hoop, verdraait of wijzigt ze, en voegt in eenzelfde citaat zelfs zaken bij van verschillende forummers. Heb je misschien nog niet opgemerkt hier op het forum dat er mensen zijn, die naast jouw clubje, er ook verschillende en andere meningen over het onderwerp hier hebben. Verschillende meningen onder elkaar? Als je au serieux wil genomen worden doe dan minstens de moeite juist de quoteren en te citeren. Ik en anderen doen dat meestal ook. Maak er geen warboel van vol met tegenstrijdigheden zoals de koran zelf. Mijn kat in mijn avatar kan haar bek niet meer opentrekken van het geeuwen dan nu al het geval is. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 juni 2012 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als hij nu eens zijn banaantje voor jou gaat pellen? Of jou vraagt van dat voor hem te doen?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() In denk dat onze Suqar de hoofddoekjes erbij droomt. Zo ergert ze zich er misschien minder om dat er nog mensen (durven ?) rondlopen zonder hoofddoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je nu ook nog iets te zeggen over de INHOUD van mijn berichten? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat wat je bedoelt? Trouwens: de historische achtergrond van de gezichtssluier is dat dit de tempelprostituées waren in pre-islamitische culturen. De "schoonheid" die ze moesten verbergen (waar bij ze evenmin met hun voeten mochten stampen) betreft meer dan waarschijnlijk het goud dat ze als nomaden meenamen: de vrouwen werden beladen met gouden armbanden, enkelbanden (rinkelden) of halssnoeren. Het was niet de bedoeling met die sieraden openlijk te staan pronken, wegens gevaar op beroving. In sommige vertalingen heeft men het dan ook over SIERAAD en niet over SCHOONHEID. (die trouwens niet door een hoofddoek wordt verstopt, tenzij jij een haarfetisjist bent). (ben ik trouwens ook geacht om me opgewonden te voelen bij het zien van een mannelijke haardos? of zijn wij vrouwen daarvan bespaard geworden? Citaat:
maar ik vind dus geen enkel ander vers dat ze zouden kunnen "interpreteren". Gezien zelfs het CGKR zoveel aandacht schenkt aan deze "vraag van Allah" zou ik toch verwachten dat er een betere bron voor zou gevonden zijn. Niet dus. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt bent U daar toch intelligent genoeg voor als zelfs ik dat kan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het citaat ondersteunt trouwens overduidelijk wat ik eerder al zei, nl. dat het motief er vooral een was van het voorkomen van ongewenste aandacht door het bedekken van lichaamsdelen. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() Ik woon niet in de Kempen, en je raad kun je steken waar de zon niet schijnt. En daarmee bedoel ik niet onder een boerka, waar men ook eeuwig en altijd in de duisternis leeft, maar wél in een bepaalde opening gesitueerd achter uw kringspier.
![]()
![]() |
#115 |
Minister
|
![]() Islam staat haaks op wetenschap, dus islam-wetenschap is een non-sense.
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zo een heel klein hoofddoekje, zo klein als een kinderzakdoekje, dat moet toch groot genoeg zijn, het is toch enkel symbolisch bedoeld ( iets op uw kop hebben )? Net zoals die minuskule hoedjes van de joden. Maar nu !! Een enorm zwart beddelaken, dat heel het lichaam verstopt, zwarte handschoenen er bij, en voor die dat het het ergst zitten hebben, ook nog een masker, zodat men niets van het gezicht ziet, zoals een zwart spook ! Wat dacht je ? Dat wij heel het jaar Halloween willen vieren misschien ?
Nee, er is geen geld in Europa... http://www.challenges.fr/classements/fortune/http://www.inegalites.fr/spip.php?article1294 Laatst gewijzigd door Aligator : 6 juni 2012 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: hoeveel keer per dag ejaculeer jij eigenlijk met al die ongehoofddoekte westerse sletten in de straat? Dat moet nogal eens een bedoening zijn als je op de Meir loopt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() @Scorpio #109 Quoteren doet ge met dat knopke rechts onder, maar schuif eerst die kopspleet van uw bourka wat meer open dan ziet ge het staan. De naam van degene die het gezegd heeft staat dan boven de quote. Moeilijk he !!
![]() Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 juni 2012 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |