![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moet bij ons een linkse regering ons dan ook niet op 60 op pensioen laten gaan? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 41,67% |
ja, op prepensioen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
nee, later dan 65 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
anders |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Je moet de mensen inderdaad niet gedwongen op pensioen laten gaan.
Maar aan de andere kant. de jongeren moeten ook aan de bak kunnen komen. Hoe valt dat te verenigen? Niet, vrees ik. Op die manier . |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, laat iedereen maar lekker vroeg met pensioen, en hoe we dat later gaan betalen is niet mijn probleem, want dat is later...
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De levensverwachting ligt verschillend voor verschillende inkomenscategorieën. We moeten rekening houden met haalbaarheid en met welzijn, niet met levensverwachting van een onbestaande gemiddelde mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze iedereen langer willen laten werken, dan moet daar ook een arbeidsmarkt voor bestaan. Die is er gewoon niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb er niet op tegen dat men salaris om de 2 a 3 jaar zou worden geevalueerd. En als ik minder mijn objectieven haal omdat ik wat ouder ben en ook niet meer zoveel hooi op men vork wil nemen dat ik dan minder verdien. Maar nu worden we gewoon aan de deur gezet. Ervaring staat niet altijd gelijk aan meer kennis en kunde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De keuze of ze minder werken moet men overlaten aan de werknemer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er alvast geen condities aan verbinden want dan zal onze onbetrouwbare welvaartstaat daar weer vlug van profiteren door weer allerlei onplezierige spelregels op te leggen. Laatst gewijzigd door zonbron : 7 juni 2012 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |