Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2012, 19:30   #1201
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik mag mijn mening uiten, ook als die u niet aanstaat.
Niet als het offtopic is.
Start dan een aparte draad.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 20:15   #1202
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
En nu komen er nog een pak bij van die lieverdjes uit Albanië en Kosovo, dus het echte straatfeest moet nog beginnen.
Voor hoeveel % van de misdaadcijfers gaan die nieuwe 'EU-burgers' zich de komende jaren engageren, denk je, en in hoeverre kan de NVA (EU-fractie) daarvoor (mede-) verantwoordelijk gesteld worden ?
Of heeft het een soms niks met het andere te maken ?
Ik zie niet in waarom je de N-VA fractie in het EU parlement daarvoor zou kunnen verantwoordelijk stellen. Afgezien nog van het feit dat haar voor- of tegenstem niets aan de uitslag zou veranderd hebben. Maar het wezenlijke probleem is dat van het Belgische beleid. Een beleid dat niet toeliet om de voorspelbare toevloed aan fortuinzoekers snel en efficiënt terug te sturen. En net daar draaien de voorstellen van N-VA rond. En zoals ik al aanhaalde, een van de voorstellen, nl. het aanduiden van veilige landen waarvoor de asielprocedure sterk kan verkort worden, is nu ook door Maggieblokske overgenomen. Nu nog de uitwijzingspolitiek uitvoerbaar maken.
Ergo: mits een goed migratiebeleid moeten we geen schrik hebben van stijgende criminaliteit. De tijden dat onder parlementsvoorzitter Patrick Dewael (Ø-VLD) de Georgische maffia zijn naturalisatie gewoon kon kopen bij de parlementsdiensten zijn hopelijk definitief voorbij.
Citaat:
Net wat ik daarover schreef ivm de Schengen-zone.
Hun roofgebieden zijn dus ook inwisselbaar, alleen de brave burger is steeds het slachtoffer, mede door het fucked-up EU-nonbeleid op vlak van immigratie.
Dank u NVA, dank u EU, stelletje judassen.
Je bent dus tegen het Schengen-verdrag? Nochtans hangen daar redelijk veel voorwaarden aan vast die de leden van het verdrag moeten volgen. Natuurlijk is het belangrijk dat sommige leden voldoende onder druk gezet worden om die voorwaarden ook strikt na te leven.
Voor de criminaliteit bestaan natuurlijk ook oplossingen: gevangenissen bijvoorbeeld.

Citaat:
Ik plaats ‘m hier nog ‘s, omdat ie de ridiculiteit van je papegaaiepraatjes aantoont:
https://zoek.officielebekendmakingen...-29911-64.html

Geen 'VB-probleem' dus, maar wel degelijk een Europees probleem.
Je verwijst dus wel naar een document dat ingaat op problematiek van voor 2010. Het probleem was er al lang voor de opheffing van de visumplicht.
De Albanese maffia heeft echt niet zitten wachten op die opheffing hoor. Die zit al decennia lang in dit land, en met Belgisch paspoort.
Citaat:
Terug naar waarover het hier ging, nl de NVA-tweespalt op verschillende niveaus van beslissingsdeelname.
Aldus:
Helpt de NVA de misdaad een handje ?
Helpt de NVA de sociale kassen leeg te plunderen ?
Helpt de NVA de bevolking te verarmen ?
Helpt de NVA de boel in het algemeen nog wat verder te verkloten ?

Als diep in de B-EU zak gezette burger, ben ik niet direct geneigd bovenstaande zaken koppig te gaan ontkennen.
Natuurlijk jongen, we zitten dan ook volop in de federale regering van Di Rupo, nietwaar? Eigenlijk zijn wij de handlangers van de PS-maffia.
Citaat:
Serveren jullie op die bbq alleen kippepoten of wa?
Anyway, mocht ik na het verorberen van een kruidig kippeboutje en hey, mss wel een kort maar lucide gesprekje met goeroe Bart, nog steeds zin hebben in een amuse gueule, dan mag jij voor mij alvast een sappig koteletje op de grill pleuren.

Om je daar tussen al die grill masters te herkennen, zal ik bij het afscheid aan de VMC* vragen waar ik ergens Dé Fonne kan vinden (want zo is er maar één) in die vloeiende mensenmassa.
Ik twijfel er dan ook niet aan, dat 'm onfeilbaar en beslist z'n wijsvinger in jou richting kan gooien, zelfs al sta je 100 meter verder.
Sommige fans k�*n een ster nu eenmaal niet negeren.
Tot dan, éh.

*VMC: Voorzitter-Master of Ceremony.
Ik verwittig de security alvast dat ze die gek met zijn wit habijt en hoge witte puntmuts gerust mogen binnenlaten. Vraag gerust naar een salmonella-kippeboutje.

Laatst gewijzigd door fonne : 6 juni 2012 om 20:16.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 20:27   #1203
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Btw, ik denk ook niet echt dat jij dat zou zijn, itt tot multi-culturalist Bart:

Slechte reputatie

De Wever verklaarde ook nog dat kordaat optreden tegen Sharia4Belgium net zo goed in het belang is van de moslimgemeenschap. "Organisaties als Sharia4Belgium stellen de hele islam in een slecht daglicht en bezorgen moslims onterecht een slechte reputatie."[

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...vangenis.dhtml

Alsof de islam reeds ten allen tijde in een goed daglicht stond en moslims een onberispelijke reputatie hadden, voor die rukkers van S4B in de ether kwamen.
Onderschrijf jij dit hypocriet gelul van je voorzitter, Fonne ?
Ik denk dat lang voor S4B het moslim-radicalisme verworpen is. Zoals het onder andere binnensloop in de moslim-executieve. Ben Weyts legde minister De Clerck trouwens regelmatig het vuur aan de schenen rond de financiering van die moslim-executieve. Ook ene Jan van Esbroeck maakt zich verdienstelijk in de bestrijding van moslim-extremisme.
Maar wij maken niet de fout dan maar alle moslims en bij uitbreiding alle vreemdelingen op een grote hoop te gooien. Dat laten we aan de platte populisten bij de xenofoben over.
Oud 6 juni 2012, 22:23   #1204
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
U bent nogal een demagoog. Als je zegt dat iets slecht is voor de reputatie, dan wil dat nog niet zeggen dat je begon met een goede reputatie.
BS. Dit is wat Bart beweerd:

"Organisaties als Sharia4Belgium stellen de hele islam in een slecht daglicht en bezorgen moslims onterecht een slechte reputatie."

Islamisten en ex-moslims trekken zich de haren uit het hoofd bij zoveel (vermeende) naïviteit.

Demagogie is niet direct m’n ding, daarvoor ben ik iets te (zelf-) kritisch ingesteld, maar mss moet je de blik maar eens richten naar uw demagoog-voorzitter, want die vind nl dat de islam in een goed daglicht staat is en moslims terecht een uitstekende reputatie hebben.

Hoe moet ik zo’n uitspraak anders interpreteren dan islamfähig ?

Iemand die op z’n minst wat islamkritisch is, gaat zich niet bezondigen aan zo’n hypocriete uitspraak.
Dat zou zelfs een gekleurde niet-moslim nooit uitspreken of hij moet tsjeefse genen hebben, dan kan 'm er ook niet aan doen.

Ben jij ook zo islamfähig, P ?

O ja, wsl ben je aan deze post per ongeluk voorbij gescrold: http://forum.politics.be/showthread....3&page=56#1114
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 22:23   #1205
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik mag mijn mening uiten, ook als die u niet aanstaat.
Als het nu nog eens úw eigen moeizaam verworven mening was, hé, zo ene die u het bloed van de nauwkeurige observatie, het zweet van de grondige analyse en de tranen van de kritische reflectie had gekost.

Helaas geraakt u zelden verder dan wat stompzinnige en ondoordachte one-liners

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 22:46   #1206
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Ikzie niet in waarom je de N-VA fractie in het EU parlement daarvoor zou kunnen verantwoordelijk stellen. Afgezien nog van het feit dat haar voor- of tegenstem niets aan de uitslag zou veranderd hebben.
Er zou idd niks aan de uitslag verandert zijn mocht NVA een tegenstem gegeven hebben, maar wat zijn haar partijprincipes dan nog waard ?
Alsof Groen zou instemmen voor de bouw van een nieuwe kerncentrale, mocht haar tegenstem toch niets uitmaken…

Citaat:
Maar het wezenlijke probleem is dat van het Belgische beleid. Een beleid dat niet toeliet om de voorspelbare toevloed aan fortuinzoekers snel en efficiënt terug te sturen. En net daar draaien de voorstellen van N-VA rond. En zoals ik al aanhaalde, een van de voorstellen, nl. het aanduiden van veilige landen waarvoor de asielprocedure sterk kan verkort worden, is nu ook door Maggieblokske overgenomen.
Eigenlijk is dat wat VB al 30 jaar vraagt, alleen is het nu ‘acceptabel’ geworden omdat de ‘correcten’ dit toepassen.

Trouwens, tussen ‘voorstellen overnemen’ en ze ook wel degelijk uitvoeren, ligt nog wel wat verschil, dacht ik.
Kijk maar naar het voorbije decennium, veel beloftes, weinig gedaan.
We zullen binnen een jaartje nog eens zien.
Citaat:
Nu nog de uitwijzingspolitiek uitvoerbaar maken.
Bienvenue en Belgique, Flamin. We hebben tijd zat…

Citaat:
Ergo: mits een goed migratiebeleid moeten we geen schrik hebben van stijgende criminaliteit.
U legt hier, bewust of onbewust, de link tussen immigratie en stijgende criminaliteit.
U lijkt wel een VB-er…

Btw, kies maar uit: http://www.google.be/#hl=nl&gs_nf=1&...iw=784&bih=371

Citaat:
De tijden dat onder parlementsvoorzitter Patrick Dewael (Ø-VLD) de Georgische maffia zijn naturalisatie gewoon kon kopen bij de parlementsdiensten zijn hopelijk definitief voorbij.
Gezien België gemiddeld 4 tot 5 keer meer immigranten en asielzoekers opvangt dan andere Europese landen, kan er maar beter een deftig migratiebeleid komen.
En gelijk een immigratiestop, kwestie van eens een integratiebegin te maken van degenen die hier al zijn, alvast werk zat zou ik zo zeggen.

Hoeveel immigratie kan dit land nog aan, volgens jou ?

Citaat:
Je bent dus tegen het Schengen-verdrag? Nochtans hangen daar redelijk veel voorwaarden aan vast die de leden van het verdrag moeten volgen. Natuurlijk is het belangrijk dat sommige leden voldoende onder druk gezet worden om die voorwaarden ook strikt na te leven.
Het laat ook criminelen toe, om grensoverschrijdend te werken.
Morgen staan ze ook in uw kot, kwestie van statistische stijgingen.

Citaat:
Voor de criminaliteit bestaan natuurlijk ook oplossingen: gevangenissen bijvoorbeeld.
Kost te veel, ’t is crisis.
Afname van de 2-de nationaliteit en/of uitzetting naar het vorige vaderland, lijkt me efficiënter en is in elk opzicht zowel financieel als maatschappelijk uiterst voordelig.
Vertel me anders eens wat er zo ‘verrijkend’ is aan de lijflijke aanwezigheid en het bijhorende kostenplaatje om hier gevangenissen bij te bouwen, voor het huisvesten van buiten-Europees geboefte ?
Citaat:
Je verwijst dus wel naar een document dat ingaat op problematiek van voor 2010. Het probleem was er al lang voor de opheffing van de visumplicht.
Idd, een problematiek die zich reeds voor 2010 al duidelijk stelde, maar waar het probleem anno 2012 blijkbaar nog steeds zo acuut als de pest is.

Uit die link:

“Den Haag, 26 maart 2012
In het Algemeen Overleg met uw Kamer op 15 december jongstleden (Kamerstuk 29 911, nr. 60) over de aanpak van georganiseerde criminaliteit zegde ik een brief1 toe waarin verder ingegaan wordt op de problematiek van rondtrekkende criminele bendes uit Oost-Europa.”

En voor die problematiek tekent de NVA-EU ook mee…

Citaat:
De Albanese maffia heeft echt niet zitten wachten op die opheffing hoor. Die zit al decennia lang in dit land, en met Belgisch paspoort.
Leer ze me niet kennen. (je vergeet de Russen nog)
Eind jaren ’80 namen de Marokkanen de Antwerpse dancingdeuren en bijhorende dealpostjes over.
Een paar jaar hebben die dat volgehouden, tot ene meneer Hoxha uit Albanië met z’n gevolg kwam neerstrijken en een grote kuis hield dat het niet meer mooi om zien was.
Verrijkend, dat wel...

Soit, de rest is lokale geschiedenis.

Echter, gezien dit amorele lowlife kon rekenen op steun uit ’t Schoon Verdiep om hun B-paspoorten te verwerven en te behouden, zegt dat ook wel iets over het soort mensen en partijen waarmee uwe voorzitter wil onderhandelen na de gemeenteraadsverkiezingen dit jaar.

Enfin, u gelooft maar...

Citaat:
Natuurlijk jongen, we zitten dan ook volop in de federale regering van Di Rupo, nietwaar? Eigenlijk zijn wij de handlangers van de PS-maffia.
Je weet niet hoe dicht je d’r op zit:

http://forum.politics.be/showthread....13&page=42#863

Citaat:
Ik verwittig de security alvast dat ze die gek met zijn wit habijt en hoge witte puntmuts gerust mogen binnenlaten.
De stevige viscociteit van die fluim komt me bekend voor. Artisjokmodus soms aangezet ?
Citaat:
Vraag gerust naar een salmonella-kippeboutje.
Yep, leg er maar ineens een stuk of drie op het ijzer.
Dan breng ik dat darmworstelend hapje met uw warmste complimenten sofort naar Victor uit A., die daar die dag het hoofd van de security zal zijn. (Veiligheid verzekert !)
Vraag me echter niet wie uiteindelijk met een tsunamische buikloop zal gezegend zijn, maar een extra Page-rolleke onder de grill zou je mss wel eens goed van pas kunnen komen.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 juni 2012 om 23:02.
Oud 6 juni 2012, 22:58   #1207
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik denk dat lang voor S4B het moslim-radicalisme verworpen is. Zoals het onder andere binnensloop in de moslim-executieve. Ben Weyts legde minister De Clerck trouwens regelmatig het vuur aan de schenen rond de financiering van die moslim-executieve. Ook ene Jan van Esbroeck maakt zich verdienstelijk in de bestrijding van moslim-extremisme.
Proficiat voor de NVA-mandatarissen, maar dat doet VB ook al even hoor.

Elke privé-firma die resultaten en een boekhouding heeft als de moslim-executieve, had al lang op de lijst van frauduleuze faillissementen gestaan.
En ook hier is niemand verantwoordelijk…
Leve België, zeker ?

Citaat:
Maar wij maken niet de fout dan maar alle moslims en bij uitbreiding alle vreemdelingen op een grote hoop te gooien.
Maar u maakt wel de fout om alle islam- en/of immigratiecritici, als voze racisten op een hoop te gooien.
Pas op, dat m�*g zenne, want jullie maken toch nooit fouten…

Ondertussen is NVA is wel hypocriet genoeg, om in grote lijnen zowat alle reeds lang tevoren ingediende VB-voorstellen uit te voeren, onderwijl de grondleggers ervan uit te sluiten én tegelijk stellende dat ze tegen het cordon zijn.
Hoe hypocrieter wil je ’t nog hebben ?

Citaat:
Dat laten we aan de platte populisten bij de xenofoben over.
Iewat schattig, die dooddoenertjes, maar da’s dan ook al.
Oud 7 juni 2012, 06:02   #1208
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Ben ik mee eens. Het is het gekrakeel van een paar te overtuigde partijmensen, die elk hun eigen clubje verdedigen en het ander clubje aanvallen. Zoiets heb je ook onder sportfanaten, die verbaal en soms metterdaad hun 'club-eer' verdedigen. Het is een zeer menselijk fenomeen. Vervelend voor zij, die een iets bezonnener of iets afstandelijker benadering van de problematiek meer op prijs stellen.
Die overtuigde partijmensen zijn er zeker ook, maar in essentie gaat het over een totaal verschillende manier van in de wereld en het leven, en dus ook in de politiek, staan.

Naarmate het doel dichterbij komt, blijken die manieren van zijn steeds meer incompatibel.
Oud 7 juni 2012, 06:04   #1209
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als er dan in de enige peiling die telt resultaat wordt behaald kruipen ze in hun schuld
Zalig...
Oud 7 juni 2012, 06:31   #1210
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet als het offtopic is.
Start dan een aparte draad.
Zegt de meester in van onderwerp veranderen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 20:00   #1211
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Die overtuigde partijmensen zijn er zeker ook, maar in essentie gaat het over een totaal verschillende manier van in de wereld en het leven, en dus ook in de politiek, staan.
Naarmate het doel dichterbij komt, blijken die manieren van zijn steeds meer incompatibel.
Het doel is nog veraf. U stelde immers dat de geesten nog (+ ettelijke jaren?) moeten rijpen om een evident standpunt, althans in de ogen van de franstaligen die dit steeds betrekken in te nemen. Ondertussen zitten alle V-partijen, dankzij de strategie van de werkelijke tegenstanders en de Vlaamse collaborateurs, met zijn allen op de oppositie banken. Federaal wordt dat in 2014 idem dito als men het zwaartepunt niet naar de deelstaat verlegd en er de nodige stappen niet onderneemt.

Als de doelstellingen van de beide clubs voor 80 % overeenstemmen dan legt men zich normaal gesproken toe op de meest optimale slagorde om net de gemeenschappelijke vijand af te weren en te belagen. Deze slagorde betekent niet noodzakelijk een amalgaam of een fusie maar kan ook gescheiden zijn en toch elkaar onrechtstreeks steunen in het bereiken van de voor 80 % gezamenlijke doelstelling.

Men zou beter leren van de tegenpartij de franstaligen. Die vormen ook geen blok maar weten wel hun gezamenlijke doelstelling te verwezenlijken. Zelden hoort men aldaar verwijten van partij A aan partij B op het gebied van de politieke franstaligheid. Op dat gebied trekt men wel aan één zeel. In andere aspecten is het soms water en vuur.

Bij de franstaligen is een verstandshuwelijk op het geschikte moment blijkbaar geen probleem om hun gezamenlijk doel te bereiken.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 18:35   #1212
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard 11 Juni: N-VA holder-de-bolder de berg af in laatste peiling.

Grand baromètre : les partis traditionnels en baisse.

Guy Verhofstadt blijft de tweede meest populaire politicus. In Wallonië en Brussel tenminste. Ah die tijden dat ze toegevingen kregen die ze niet eens gevraagd hadden
Oud 10 juni 2012, 19:01   #1213
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
BS. Dit is wat Bart beweerd:

"Organisaties als Sharia4Belgium stellen de hele islam in een slecht daglicht en bezorgen moslims onterecht een slechte reputatie."

Islamisten en ex-moslims trekken zich de haren uit het hoofd bij zoveel (vermeende) naïviteit.

Demagogie is niet direct m’n ding, daarvoor ben ik iets te (zelf-) kritisch ingesteld, maar mss moet je de blik maar eens richten naar uw demagoog-voorzitter, want die vind nl dat de islam in een goed daglicht staat is en moslims terecht een uitstekende reputatie hebben.

Hoe moet ik zo’n uitspraak anders interpreteren dan islamfähig ?

Iemand die op z’n minst wat islamkritisch is, gaat zich niet bezondigen aan zo’n hypocriete uitspraak.
Dat zou zelfs een gekleurde niet-moslim nooit uitspreken of hij moet tsjeefse genen hebben, dan kan 'm er ook niet aan doen.

Ben jij ook zo islamfähig, P ?

O ja, wsl ben je aan deze post per ongeluk voorbij gescrold: http://forum.politics.be/showthread....3&page=56#1114
Hij zegt niet dat de islam in een goed daglicht staat , het is net daarom dat u zich bezondigt aan demagogie.
Fonne heeft al antwoord gegeven op uw ps. Moet ik het soms herhalen omdat u de vraag specifiek aan mij stelde.
Voor u ben je nogal snel islamfähig, niet ?

Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 juni 2012 om 19:03.
Oud 10 juni 2012, 19:02   #1214
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Zegt de meester in van onderwerp veranderen.
zucht, zegt de trol
Oud 10 juni 2012, 19:20   #1215
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grand baromètre : les partis traditionnels en baisse.

Guy Verhofstadt blijft de tweede meest populaire politicus. In Wallonië en Brussel tenminste. Ah die tijden dat ze toegevingen kregen die ze niet eens gevraagd hadden
Ik wou hierover net een nieuwe draad beginnen.
Met ongeveer dezelfde titel als die jij hier hanteert voor deze post.

Wel even accentueren dan: we blijven ietske meer dan het dubbel van de tweede grootste partij ....

Wel potdorie, ik begin die draad.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:23   #1216
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Hij zegt niet dat de islam in een goed daglicht staat , het is net daarom dat u zich bezondigt aan demagogie.
Ik zal je een passender vergelijking maken.
Dit was wat uw voorzitter beweerde:

Nu gaan we dat even in een paralelle context bekijken:

"Organisaties als VB en Voorpost stellen het hele NS in een slecht daglicht en bezorgen nazi's onterecht een slechte reputatie."

Zou multi-kulle Bart ook zoiets over de lippen krijgen, mocht 'n nest neo-nazi's oproepen tot geweld tegen burgers, zoals die minkukels van S4B ? Zou ie ?
Ik doe dus niet aan demagogie, beste P, uwe voorzitter daarentegen...

Citaat:
Fonne heeft al antwoord gegeven op uw ps. Moet ik het soms herhalen omdat u de vraag specifiek aan mij stelde.
Mag, maar hoeft niet echt, de voorspelbaarheid druipt er nu al vanaf.

Citaat:
Voor u ben je nogal snel islamfähig, niet ?
Voor u is iemand nogal snel racist, niet ?
Oud 10 juni 2012, 19:27   #1217
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal je een passender vergelijking maken.
Dit was wat uw voorzitter beweerde:

Nu gaan we dat even in een paralelle context bekijken:

....

Ik doe dus niet aan demagogie, beste P, uwe voorzitter daarentegen...

....
Honi soit qui mal y pense.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:39   #1218
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Honi soit qui mal y pense.
Nee hoor, gewoon een simpele vaststelling dat Bart geen kwaad ziet in het mal penser van de islam, maar des te meer in Vlamingen die dat wel zien.
Hoe staat u eigenlijk tov de islam ?
Oud 10 juni 2012, 20:08   #1219
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wou hierover net een nieuwe draad beginnen.
Met ongeveer dezelfde titel als die jij hier hanteert voor deze post.

Wel even accentueren dan: we blijven ietske meer dan het dubbel van de tweede grootste partij ....

Wel potdorie, ik begin die draad.
Ik wou de Ware Belgen de kans geven zichzelf nog eens belachelijk te maken door die draad te openen
Oud 10 juni 2012, 20:42   #1220
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Nochtans dachten Henri, het oosten en Tommm dat Nva op sterven na dood was.

Toch 3 niet al te snuggere musketiers.
De prijzen worden uitgedeeld bij de meet van 2014. En dan spreken we mekaar nog eens.

Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij!
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be