Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2012, 13:31   #101
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Is GL zo'n grote partij dan?
Ze hebben tien zetels, staan in de peilingen op zes en Dibi dreigt met meer dan tien zetels uit de bus te komen. Ze hebben zich eerder bereid getoond de bruine, moordzuchtige CDA/PVV/VVD coalitie te steunen. De regering of het parlement zijn niet de plekken waar staats zaken worden bepaald.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 21:57   #102
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U doet net alsof er een aanzienlijk percentage van de Nederlandse beroepsbevolking in de prostitutie werkt. Ook stel u vrouwenhandel gelijk aan
prostitutie.
U ziet prostitutie graag in de illegaliteit kennelijk, totaal ongecontroleert.
Al heel lang is dat beleid er geweest, zonder resultaat , zonder afname.

Toont u maar eens aan dat er meer prostituees zijn nu het legaal is !
het is volgens mij, een geschiedkundig gegeven dat waar geen prostitutie is, de sexuele misbruiken da pan uit swingen.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 10:34   #103
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
het is volgens mij, een geschiedkundig gegeven dat waar geen prostitutie is, de sexuele misbruiken da pan uit swingen.
Probeer je als man voor te stellen dat je elke avond aan een bar moet zitten, elke avond; in sexy, naakte kledij en dat twintig vieze, lelijke of oude mannen je in je kont komen neuken en je ze niet kan weigeren. Dat is wat wij deze vrouwen aandoen. En al zouden er een paar vrouwen bij zijn die door een verkeerde opvoeding geloven dat de hoer spelen het hoogst haalbare voor hen is, dan zeggen wij als beschaafde samenleving tegen hen: Nee. Ga lekker een opleiding volgen en normaal werk doen. Nu staan wij georganiseerde prostitutie toe, wat alle ruimte biedt voor alle soort van exploitatie en misdaad, waaronder regelrechte vrouwenhandel en ontvoeren van vrouwen over lands en continent grenzen heen.

Male whore?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 juni 2012 om 10:35.
Oud 7 juni 2012, 10:44   #104
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Dibi is het niet geworden, hij heeft ons misleid over zijn kansen. Ik verwacht nu dat hij Groen Links zal verlaten want ze gaan hen nu lynchen. Ik hoop dat hij hard heeft gespaard van zijn € 102.000 salaris om iets voor zichzelf te beginnen, want het is over en uit voor hem. Hij heeft het vertrouwen welke den blancke mensch in hem stelde ernstig beschaamd.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 juni 2012 om 10:45.
Oud 7 juni 2012, 10:49   #105
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Zeg ga je nog antwoorden op mijn vraag over die Antwerpse handjes?
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 10:54   #106
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U doet net alsof er een aanzienlijk percentage van de Nederlandse beroepsbevolking in de prostitutie werkt. Ook stel u vrouwenhandel gelijk aan
prostitutie. U ziet prostitutie graag in de illegaliteit kennelijk, totaal ongecontroleert. Al heel lang is dat beleid er geweest, zonder resultaat , zonder afname. Toont u maar eens aan dat er meer prostituees zijn nu het legaal is !
Lieverd, ik hoop dat jou vrouwelijke verwanten in handen van pooiers en mensenhandelaren mogen vallen en op één of ander landweggetje in Italië gedwongen de hoer moeten spelen. Er is geen enkele noodzaak voor mannen om vrouwen legaal te moeten verkrachten, maar als een samenleving daartoe hele straten en wijken voor inricht, dan zal het zeker gebeuren. Dat de vrouwen op dit forum precies dezelfde onderdanige rol spelen als in de echte wereld en zich hierover niet uiten, te moeten zien hoe hun zusters verhandelt en verkracht worden.
Oud 7 juni 2012, 11:00   #107
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Het is mij eerder opgevallen dat er geen inhoudelijke reacties kwamen op mijn draden over het Belgische koloniale verleden, en dat algemeen bekend is dat dit niet wordt besproken in Belgie, en gezien de schandelijke wijze waarmee jullie met jullie allochtonen omspringen, en het racisme in Kuifje, en dat ik meen dat jullie weer een holocaust aan het organiseren zijn, dan heb ik geen verder bewijzen nodig om jullie te herkennen als bloeddorstige nazi's en killers. Dat ik geen bewijzen heb gezocht noch gevonden dat de bedenker van de chocolade handjes een besmet verleden heeft of lid is van een verwerpelijke organisatie zoals zovele in Vlaanderen, verandert niets aan het feit dat er sinds die ene reus die nooit bestaan heeft, nog veel meer handjes zijn afgekapt en wel van de zwarte Congolezen.

De Belgische handenafhakkers lieten zich duidelijk inspireren door de boze reus bij het afhakken van de handen van Congolezen. Zijn er ook afgehakte handjes van witte marsepein of witte borstplaat?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=129630

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 juni 2012 om 11:05.
Oud 7 juni 2012, 11:11   #108
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Totale onzin.

Paranoïde onzin.

Nu graag een écht bewijs.
Oud 7 juni 2012, 12:49   #109
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Totale onzin.

Paranoïde onzin.

ik verwacht je maar op de negeerlijst te gooien met je achterlijke beledigingen tegen een heuse museum curator nog wel.
Oud 7 juni 2012, 12:50   #110
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Totale onzin.

Paranoïde onzin.

Kan je nog lang op wachten denk ik, typische trol.

Al zou het kunnen dat hier een traumatisch verleden of sware frustraties de reden kunnen zijn van zijn/haar gedrag.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 12:55   #111
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Het is mij eerder opgevallen dat er geen inhoudelijke reacties kwamen op mijn draden over het Belgische koloniale verleden, en dat algemeen bekend is dat dit niet wordt besproken in Belgie, en gezien de schandelijke wijze waarmee jullie met jullie allochtonen omspringen, en het racisme in Kuifje, en dat ik meen dat jullie weer een holocaust aan het organiseren zijn, dan heb ik geen verder bewijzen nodig om jullie te herkennen als bloeddorstige nazi's en killers.
Complete onzin,

er is inhoudelijk geregaard, nml dat dit daar niks mee te maken heeft. Aan jou te bewijzen dat het dit wel doet

Er word wel degelijk over gesproken in geschiendeislessen tot tentoonstellingen.

Schandelijke wijze met allochtonen? Je bent zeker allochtoon? verklaart veel.

En nee niks schandelijk integendeel zelfs de overvriendelijkheid waardmee sommige allochtonen behandeld word komt belgie al jarenlang duur te staan.

Ik zou eens in de spiegel kijken als je een nazi wil zien, de propaganda heb je al onder de knie, duidelijk van de realiteit verwijderd ook al
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 7 juni 2012, 13:00   #112
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ik verwacht je maar op de negeerlijst te gooien met je achterlijke beledigingen tegen een heuse museum curator nog wel.
Je hebt met andere woorden eigenlijk niks te zeggen.

Goed zo.

Ik ga me straks nog een dooske chocolade handjes kopen se, speciaal voor iemand's verjaardag. Nèh.
Oud 7 juni 2012, 13:27   #113
k9

Standaard

Citaat:
Je hebt met andere woorden eigenlijk niks te zeggen.

Goed zo.

Ik ga me straks nog een dooske chocolade handjes kopen se, speciaal voor iemand's verjaardag. Nèh.
En dat met een foto van een zwarte kat, ongeluk negatief zwart : racist.

Oud 7 juni 2012, 14:05   #114
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ah maar ik ben ook een racist. Ik heb alle hondenrassen graag behalve poedels. Ik haat poedels, die kleine keffers die veel praat hebben voor de gemuteerde konijnen dat ze zijn.
Oud 7 juni 2012, 14:50   #115
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer je als man voor te stellen dat je elke avond aan een bar moet zitten, elke avond; in sexy, naakte kledij en dat twintig vieze, lelijke of oude mannen je in je kont komen neuken en je ze niet kan weigeren. Dat is wat wij deze vrouwen aandoen. En al zouden er een paar vrouwen bij zijn die door een verkeerde opvoeding geloven dat de hoer spelen het hoogst haalbare voor hen is, dan zeggen wij als beschaafde samenleving tegen hen: Nee. Ga lekker een opleiding volgen en normaal werk doen. Nu staan wij georganiseerde prostitutie toe, wat alle ruimte biedt voor alle soort van exploitatie en misdaad, waaronder regelrechte vrouwenhandel en ontvoeren van vrouwen over lands en continent grenzen heen.

Male whore?
uw emogestoemel maakt geen indruk tegenover de geschiedenis. Feiten zijn nu eenmaal feiten. Waar religieuze kuisheid heerst komt sexueel misbruik het vaakst voor. Prostitutie zorgt ervoor dat vrouwen betaald worden; uw handel e.d. komt voort uit de illegaliteit iets waar mensen als u blijkbaar verantwoordelijk voor zijn.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 13:22   #116
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
uw emogestoemel maakt geen indruk tegenover de geschiedenis. Feiten zijn nu eenmaal feiten. Waar religieuze kuisheid heerst komt sexueel misbruik het vaakst voor. Prostitutie zorgt ervoor dat vrouwen betaald worden; uw handel e.d. komt voort uit de illegaliteit iets waar mensen als u blijkbaar verantwoordelijk voor zijn.
Weet je omgeving dat je een hoerenloper bent?
Oud 8 juni 2012, 13:31   #117
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Of is die vraag stellen een "achterlijke belediging"?
Oud 8 juni 2012, 16:55   #118
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg ga je nog antwoorden op mijn vraag over die Antwerpse handjes? Of is die vraag stellen een "achterlijke belediging"?
Nadat jullie die chocolade bruine handjes hadden afgekapt, hebben jullie joden vermoord. Maar lieverd, heb je niet beters te doen, zijn er geen ergere gevallen op dit forum dan arme ik en wat heb je met filosoof gedaan. die was altijd zo vriendelijk voor mij. Ga alice lastig vallen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 juni 2012 om 16:55.
Oud 8 juni 2012, 17:19   #119
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nadat jullie die chocolade bruine handjes hadden afgekapt, hebben jullie joden vermoord.
Wie zijn die "jullie" waar je het over hebt?

En geef eens een antwoord op mijn vraag.
Oud 8 juni 2012, 18:42   #120
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je omgeving dat je een hoerenloper bent?
Wat hij zegt klopt gewoon
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be