![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke methode heeft u al eens getest? | |||
Het zogenaamde "jelqen" - rek- en massage-techniek |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
De penispomp |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Gewichten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Pillen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Chirurgie |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Mijn eigen mechaniekje |
![]() ![]() ![]() |
4 | 80,00% |
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar effe serieus. Het formaat van uw kameraad is wel degelijk van belang voor de bevrediging van een vrouw. Alle onzin over "het is wat ge ermee doet, niet de maat die telt", etc... is nonsense. Vrouwen hebben graag een maat meer, want dan rekt en trekt het allemaal wat beter. Vooral nu we recent hebben ontdekt dat de clitoris van een vrouw veel groter is dan men dacht -- een gigantisch orgaan dat heel de vagina omcirkelt -- is het duidelijk dat de dikte van de dong van zeer groot belang is. De clitoris van een vrouw (op de fotos in het geel) -- niet wat men lang dacht: ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Heeft u dat grote artikel over kleine piemels en penisverlengingen gelezen in De Standaard?
Daarin wordt bevestigd dat geen enkel middeltje helpt. Dus, kleintjes, gewoon aanvaarden. En grootjes, niet groter willen dan ge al zijt. Kleintjes: zoek een klein vrouwtje. Grootjes: zoek ook een klein vrouwtje. lol. ![]() Klein vrouwtje in Black Cat, White Cat.
![]() |
![]() |