![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als er een keuze was tussen de twee soorten kan ik er nog begrip voor opbrengen.
![]() |
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() Waar is de tijd toen de NVA met namaakgeld naar Wallonie trok, dat zie ik ze nu niet meer doen wegens niet politiek correct meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren den kinderen herkenbaar? Ik vind ze namelijk niet meteen terug op de website. Misschien werden ze er al afgehaald. Gisteren beweerde Cools dat de kinderen herkenbaar waren, Dewinter beweerde het tegendeel. Ik had graag kunnen verifieren wie de leugenaar van de 2 was.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. onwettelijk werd geslacht 2. geleverd werd door bedrijven die discrimineren is NIET het goede voorbeeld geven. In principe moet elk stukje halalvlees verboden worden. Maar in naam van een godsdienst knijpt men hier een oogje toe. Onaanvaardbaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn favoriete partij op kruisvaart tegen het islamnazisme...i love it...en dat is waarom ik op die gozers blijf stemmen...
Tegen de poco-kultuurrelativisten zeg ik het volgende....jullie zijn bij ons altijd welkom als jullie uit jullie multiculturele fantasie ontwaken en uit jullie getto's worden weggepest... ![]()
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons op school zitten we met een ander probleem: in de lessen biologie wordt het steeds moeilijker om de thema's "reproductie" (en dus ook 'seksuele voorlichting') en "evolutie-theorie" aan bod te laten komen. Beide zijn verplichte leerstof, maar er komen steeds vaker protesten van ouders die vinden dat die niet in het programma thuishoren. En néén, het zijn niet uitsluitend moslims die van hun tak maken!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen vijftig jaar zetten ze Darwin op de brandstapel en zijn we allen geschapen door de Heilige Theepot.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze die foto's achteraf ook nog publiceren is er al helemaal over. Ik kan alleen maar hopen dat het door die al te voortvarende VB-militanten gegeven 'voorbeeld' door NIEMAND ANDERS wordt gevolgd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even terug naar Kathleentje:
is er niemand die van zijn stoel viel toen ze het uitdelen van Zwan (Bifi?) worstjes vergeleek met de Syrische bloedbaden waar kinderen werden gemarteld en geëxecuteerd? Ik heb het stukje teruggedraaid want ik dacht dat ik niet goed hoorde! Ik hoop dat haar kinderen met E-coli besmette halal biefstuk door hun strot geduwd krijgen, het kreng!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juni 2012 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het idee zelf van de "Hallal" qualifier te gebruiken, die ENKEL maar een religieuze betekenis heeft, is fout in een openbare school. Het is alsof men frisdranken met wijwater zou aanbieden. Of de pastoor de broodjes voor de hot-dogs zou staan wijden. Zoiets is toch totaal haaks op het idee van neutraal ten opzichte van religie ? Het punt is zelfs niet eens dat het een barbaarse manier van slachten is. Het punt is dat "hallal" enkel en alleen maar een religieuze betekenis heeft. De enige plek waar "hallal" zou mogen VERNOEMD worden in een school is tijdens de lessen geschiedenis waar men het over het maatschappelijk aspect "religie" heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dank u voor dit inzicht... Beste promulticulturele ouders in Schoten en elders. Indien u echt om de onbevooroordeelde informatie aan uw kinderen bezorgd bent... toon ze dan ook onderstaande video's... zodat ze weten waar ze aan deelnemen... http://www.youtube.com/watch?v=9QEN0TTKZrE http://www.youtube.com/watch?v=eMu_ ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele reden te bedenken om volstrekt onschuldige kinderen voor de daden van (één van hun of beide) ouders te laten boeten. Ongeacht wat iemand over de ergens tussen 'belachelijk', 'dégoutant' en 'totaal van de pot gerukt' te klasseren vergelijkingen en vragen van Mevrouw Cools moge denken, het willen opzadelen van haar kinderen met wat voor miserie dan ook is en blijft wat mij betreft onverdedigbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Op de flyer die FDW voorlas was duidelijk te zien dat het een HALAL BBQ was. Dit kan toch onmogelijk verkeerd begrepen worden voor een gewone BBQ waar ook HALAL vlees werd geserveerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Op mijn werk (waar veel allochtonen aanwezig zijn) heeft men in de cafetaria de keuze tussen halal en een ander alternatief.
Als er bijvoorbeeld een prei-ovenschotel met gehakt gemaakt wordt, zal de kok ook steeds een prei-ovenschotel met bijvoorbeeld zalm voorzien. Dit is m.i. een goed compromis. Kinderen verplichten om naar een halal BBQ te gaan is not done. Het gaat om een atheneum. Die behoren toch tot de GO-gemeenschap? Dus moeten zij neutraliteit waarborgen. Dit is in dit geval dus niet gebeurd. Het is trouwens al zover gekomen dat op katholieke scholen de kruisbeelden uit de klassen verwijderd zijn om de allochtonen niet tegen de borst te stoten. Dát is pas schandalig. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 15 juni 2012 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() Men kan bv met de leerlingen eens een katholieke eredienst bijwonen en hen verplichten een hostie te eten, kwestie van de moslimleerlingen die cultuur ook eens te laten beleven?
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |