![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als die kinderen gedwongen werden te eten, maakt het dan uit of het halal-vlees is? Me dunkt dat het überhaupt dwingen een aanval op de fysieke integriteit was, niet het feit dat het halal was. Citaat:
Ik zou niet willen dat mijn kinderen gedwongen worden door de school om überhaupt vlees te eten. Of kropsla. Of bruine bonen. Of iets anders dat niet naar hun smaak of overtuiging is.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 15 juni 2012 om 12:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Illuminatus : 15 juni 2012 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Belgen dan toch zo bezorgd zijn voor het dierenwelzijn, waarom staan er dan niet langs alle grote wegen in natuurgebieden metershoge draad. Ik denk dat een everzwijn dat in botsing komt met een auto iets meer afziet dan een kip die met een houw van een slagmes onthoofd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat probleem eigenlijk niet. De VRT zendt dagelijks beelden uit waarop mensen te zien zijn die daartoe niet uitdrukkelijk hun toestemming hebben gegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de hele geschiedenis van TV Moskou...euh sorry Brussel, heb ik nog nooit zo'n derderangstheater gezien als dit 'interview'. Eigenlijk kunt ge hier alleen maar eens goed mee lachen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In een democratisch land is men het absoluut eens om het oneens te zijn; dat is ook de zin van dit forum. Maar laat ons het over één zaak aub eens worden : scholen met kleine kinderen zijn geen terrein om binnen te vallen ,
VAN KINDEREN MOET MEN MET ZIJN POTEN AFBLIJVEN !
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor uw informatie : de auto’s waarin ik stap zijn bij mijn weten enkel en uitsluitend gezegend door de Franse staat, en in meer praktische mate door zo nu en dan een regenbui, waarvan er de laatste paar weken overigens ruim genoeg zijn. Mocht er evenwel een onnozelaar zijn die, al dan niet vermomd tot een voorgehouden vertegenwoordiger van de natuurkrachten die dit en andere heelals hebben tot stand gebracht, er genoegen in vindt om nog wat extra water te sprenkelen op de voertuigen waarmee ik mij verplaats, dan heeft dat voor mij geen sikkepit méér betekenis of waarde dan voormelde regenbuien, of dan het poepje dat een ongetwijfeld door de goden gezonden meeuw ook al eens op onze rijdingen laat vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Edit: in tegenstelling tot de onderwijsextremisten hebben de militanten van het VB geen enkele poot aan de kinderen gestoken....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 juni 2012 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En inderdaad : kinderen mogen op geen enkele wijze verplicht worden aan één of ander moslimcircus mee te doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kot zou te klein zijn. Je hebt dan direct door wat er verkeerd is met hallal vlees. Je zou ook je eigen stelling eens kunnen toepassen om in een (islam?) school eens kinderen niet-hallal varkensvlees laten te eten. Misschien zullen die kinderen dan ook merken dat daar niks mis mee is, en beseffen dat (andere) volwassenen leugenaars zijn. Tiens, we zouden ze eens zwan worstjes moeten uitdelen, eens zien wat een effect dat geeft.... ah, blijkbaar was iemand mij voor ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 15 juni 2012 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet de kinderen werden geviseerd, doch wel de school en diens leerkrachten en directie. De kinderen waren slechts een slachtoffer van deze multicul-aanhangers. Niet het Vlaams Belang, maar de school is schuldig aan het lastig vallen van kinderen met hun politieke boodschap. Daarop reageerde het Vlaams Belang met hun versie van die politieke boodschap. Actie, reactie. Zo gaat dat in een democratie. Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 15 juni 2012 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() ER zijn ergere dingen in't leven dan dat.....ik denk aan een zekere Breijvik, die het nodig vond dezelfde (correcte) boodschap op een héél andere manier te verspreiden. Zijt godverdomme maar blij dat het bij wat worstjes blijft ipv kogels!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() ![]() Misschien kunnen we een clubje oprichten. de "Die - Hard racisten club". Interesse? ![]()
![]() |
#120 |
|
![]() Het VB heeft zwanworstjes aangeboden tijdens een verplicht halal ritueel.
![]() Vergelijk dat eens met hetgeen de moslims uit hoofde van hun ideologie aanbieden tijdens een ander halal ritueel. Hoe zou deze VRTiste daarop reageren... ![]() Zou zij op de hoogte zijn van de emotionele staat van haar supporters?