![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#402 |
|
Minister-President
|
Kan je aantonen dat er op voorhand besloten was dat er enkel halalvlees geserveerd mocht worden? Kan je aantonen dat leerlingen die dat wilden GEEN niet-halalvlees mochten meebrengen?
|
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Banneling
|
In plaats van rond de pot te draaien zou je beter kunnen argumenteren op de vraag of halal vlees nu ja of neen een zeer groot risico tot besmetting inhoud of niet. Ik denk dat jij eerder dan ik zal schuimbekken als je besmet geraakt met het E-colli virus dat in halal vlees zit.
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gelieve niet te doen alsof dat wel zo is. Want d�*t is pas rond de pot draaien. Je kunt het ook rustig 'een open deur intrappen' noemen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juni 2012 om 22:35. |
|
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik zeg: wie hallal wil , doe maaar !! wie geeen hallal wil , doe maaar !! ER is 1 Aaarde: wemoete samen leren leven & leren samenleven , help Aaarde om zeep , waarstaan we dan ????
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Minister
|
Dat men in naam van onze nationale slachtingswetten halalvlees gewoon verboden maakt. Dan is al die zever afgelopen.
|
|
|
#409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men heeft onze nationale slachtingswetten aangepast aan de moslims. Het is één van de duidelijkste voorbeelden van waar wij onze wetgeving hebben aangepast aan de moslims ipv de moslims aan te pakken met onze wetgeving. Men kon bijna ook niet anders. De straten van Brussel en Antwerpen lagen vol slachtafval. Het was niet meer te doen. Men heeft dan maar wetten gestemd die tijdelijke slachthuizen toestaan, waar onverdoofd geslacht mag worden en waar enkel moslims mogen slachten conform hun geloofsregels. Zo gaat dat in België. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
inderdaad !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sommige partijen hebben de moslims nu eenmaal nodig als kiesvee en laat dat nu net die partijen zijn die nooit zullen toegeven dat het Vlaams Belang terecht deze "slacht-en-afval-problemen" aankaartte. Liever de wetgeving aanpassen dat het Vlaams Belang te moeten gelijk geven. Je kunt niet eerst mensen uitmaken voor facisten en hen dan gelijk geven. Dat dit de polarisatie tussen diverse bevolkingsgroepen in de hand werkt vinden zij juist goed. Want zij hebben de media aan hun zijde, die hen heilig verklaart en een verkiezingsoverwinning van het Vlaams Belang openlijk (neutraal(!)) een zwarte zondag noemt, in haar berichtgeving. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juni 2012 om 23:39. |
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volwassenen ook trouwens. Doet me denken aan dit: http://www.youtube.com/watch?v=S9B7im8aQjo En aan het filmpje waarbij ze jongeren die bont dragen beelden tonen van hoe dat bont precies van nog levende dieren gestroopt wordt. Allemaal heel erg verontwaardigde gezichten, maar het houdt hen zeker niet tegen om met dat bont te pronken. uiteindelijk is alles ikke ikke ikke. of eigen volk eerst, je kan het invullen zoals je wil. Dierenwelzijn speelt voor de meeste mensen geen fokking rol.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 15 juni 2012 om 23:54. |
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#419 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zegt inderdaad veel over de 'neutraliteit' van onze media die de uitslag van democratische verkiezingen een zwarte zondag noemen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 16 juni 2012 om 00:00. |
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zegt veel meer denk ik. Paulus. |