Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2012, 13:15   #501
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Dan doet Scorpio als leerkracht alvast niet.
Hij heeft zich laten hersenspoelen met het idee dat een film tonen over islamitische onverdoofde slachtpraktijken een aanval op moslims is.

Moslims een film tonen over hun eigen religieuze praktijken, is moslims aanvallen. Hoe dom kan je niet zijn? Kan het nog erger?
Jakkes, ik begin me nu echt zorgen te maken over de kwaliteit van het onderwijzend personeel
.
Nu maar eerst? Ben je de afgelopen dertig jaar doof en blind geweest misschien?
Oud 16 juni 2012, 13:17   #502
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Nu maar eerst? Ben je de afgelopen dertig jaar doof en blind geweest misschien?
We zullen voortaan op lokale VB-raadsleden moeten rekenen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 13:18   #503
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij heeft zich laten hersenspoelen met het idee dat een film tonen over islamitische onverdoofde slachtpraktijken een aanval op moslims is.

Moslims een film tonen over hun eigen religieuze praktijken, is moslims aanvallen. Hoe dom kan je niet zijn? Kan het nog erger?
Jakkes, ik begin me nu echt zorgen te maken over de kwaliteit van het onderwijzend personeel.
We kunnen anders, om "onze" melk te promoten, een filmpje laten zien van de gruwel die "onze" melkkoeien her en der moeten ondergaan. En derna genieten maar van een heerlijk glaasje melk!
Oud 16 juni 2012, 13:18   #504
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
U liegt.

Paulus.
Die van jou naast die van Zenit gelegd bij de amputatie, of samen doorverkocht?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG
Waarom serveert men op een 'multicultureel' etentje geen Vietnamese loempia, Indische rijstschotel, Afrikaanse bakbananen of Turks brood,
Omdat er in die klas geen Vietnamezen, Indiërs, Afrikanen of Turken zitten?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit
Moslimkinderen moeten gegarandeerd hun halal-BBQ krijgen, maar tonen hoe het vlees halal op hun bord geraakt, dat is een aanval?
Op een INLEVINGSFEESTJE (ik schrijf dat even in hoofdletters, omdat je precies niet helemaal begrijpt wat dat woord betekent) wel ja. Daar dient zoiets niet voor. Toon dat tijdens een les over levensbeschouwingen, geen enkel probleem mee. Maar op een inlevingsfeestje hoort zoiets niet thuis.

Citaat:
Een een filmpje van verdoofd slachten tonen op een inlevingsfeestje, vindt je dat een aanval op Westerse kinderen? Met wat voor een gespleten tong jij praat!
Begin je nu al gewoon dingen te verzinnen die je je inbeeldt dat ik gezegd zou hebben?

Wat een zieke, perverse persoonlijkheid moet je eigenlijk hebben wanneer je een INLEVINGSFEESTJE gaat 'illustreren' met beelden uit slachthuizen, halal of gewoon? Zien jouw feestjes er altijd zo uit? Op de achtergrond wat beeldjes uit de Zwanworstenfabriek, met een gedetailleerde uitleg over waar dat eigenlijk van gemaakt is. In een andere hoek een cursusje curryworstontleden voor gevorderden?

Ik denk dat ik uit de buurt wil blijven van iemand voor wie dat zijn idee van 'feestje' is...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 13:18   #505
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hij heeft zich laten hersenspoelen met de idee dat een film tonen over islamitische onverdoofde slachtpraktijken een aanval op moslims is.

Jakkes, ik begin me nu echt zorgen te maken over de kwaliteit van het onderwijzend personeel.
Het gaat er in deze natuurlijk ook niet alleen om wat er gezegd wordt, maar wie het zegt. Hoewel ik de manier waarop het VB deze zaak aangepakt heeft behoorlijk lomp vind en absoluut niet goedpraat, maakt de politieke correctheid die sommigen aan de dag leggen het onmogelijk om een genuanceerd standpunt in te nemen. We gaan immers toch geen VB-standpunten gaan bijtreden, zeker?
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 13:22   #506
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
over welke culturen heb je het? al gesproken met de organizator van de islamitische halal bbq? of dacht je dat dit een hindoe gebruik was
Jij kan écht niet lezen he?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius
Uit wat ik las, ging het over een halal-BBQ, niks anders.

Dus: liegt u? of heb ik iets gemist?
Oud 16 juni 2012, 13:24   #507
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
We dwalen af,

Het gaat over domme VBers die kinderen lastig vallen.
Nee het gaat over linkse morons die het onderwijs misbruiken om niet-moslim kinderen aan te vallen met islamitische achterlijkheid en barbaarsheid.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 13:28   #508
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Het gaat er in deze natuurlijk ook niet alleen om wat er gezegd wordt, maar wie het zegt. Hoewel ik de manier waarop het VB deze zaak aangepakt heeft behoorlijk lomp vind en absoluut niet goedpraat, maakt de politieke correctheid die sommigen aan de dag leggen het onmogelijk om een genuanceerd standpunt in te nemen. We gaan immers toch geen VB-standpunten gaan bijtreden, zeker?
Alleen al het feit dat ze alles herleiden tot het VB, en geen standpunt mogelijk is zonder dat het gehergeclassificeerd wordt tot VB-standpunt, maakt dat de politiek correcte club een club van absoluut afgestompte morons is geworden die geen enkel debat meer aandurft. Ze moeten het hebben van het inhakken op het VB. Nog een geluk dat die bestaat, zo hoeven ze niet met argumenten af te komen, want die hebben ze niet.
Oud 16 juni 2012, 13:29   #509
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Op een INLEVINGSFEESTJE (ik schrijf dat even in hoofdletters, omdat je precies niet helemaal begrijpt wat dat woord betekent) wel ja. Daar dient zoiets niet voor. Toon dat tijdens een les over levensbeschouwingen, geen enkel probleem mee. Maar op een inlevingsfeestje hoort zoiets niet thuis.

...
dus op een INLEVINGSFEESTJE gaan de muzelkinderen ook lekker varkensribbekes eten neem ik aan? Of wat is uw punt nu in feite.

Wie leeft zich waar in?

De vlaamse kinderen "op verlof in Marokko"??? of neen, als ze in marokko zijn dan kunnen ze de marokkanen pas leren varkensribbekes te eten zeker; als ze thuis zijn moeten ze zich aanpassen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 juni 2012 om 13:30.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 13:30   #510
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
We kunnen anders, om "onze" melk te promoten, een filmpje laten zien van de gruwel die "onze" melkkoeien her en der moeten ondergaan. En derna genieten maar van een heerlijk glaasje melk!
Wie heeft er nu een probleem mee om een filmpje te tonen over hoe het onze melkkoeien vergaat?
Niemand, met uitzondering van Scorpio: die vindt dat een aanval op de Vlamingen.
Oud 16 juni 2012, 13:31   #511
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dus op een INLEVINGSFEESTJE gaan de muzelkinderen ook lekker varkensribbekes eten neem ik aan?
...wat? Weet jij eigenlijk nog waarover het gaat?
Oud 16 juni 2012, 13:32   #512
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Waarna boze geitenmelkers hun producten aan de kinderen komen uitdelen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2012, 13:33   #513
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Niemand, met uitzondering van Scorpio: die vindt dat een aanval op de Vlamingen.
Wil je nu godverdomme eens ophouden met me woorden in de mond te leggen?
Oud 16 juni 2012, 13:35   #514
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo vloeken zeg...

En dat allemaal omdat uw islam-propaganda niet klakkeloos geaccepteerd wordt...
Oud 16 juni 2012, 13:35   #515
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie heeft er nu een probleem mee om een filmpje te tonen over hoe het onze melkkoeien vergaat?
Ik denk dat er heel wat ouders kritiek zouden hebben: hun kinderen nachtenlang wakker door de nachtmerries...
Oud 16 juni 2012, 13:38   #516
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En dat allemaal omdat uw islam-propaganda niet klakkeloos geaccepteerd wordt...
Als je me even kunt aantonen waar ik hier 'propaganda' voer voor de islam, mag je me dat gerust eens tonen. Maar ik weet het al: alles wat NIET overeenkomt met het extreem rechtse gedachtegoed, en niet zwart-wit is, wordt hier voor de gezelligheid op de hoop 'islampropaganda' gegooid...
Oud 16 juni 2012, 13:40   #517
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Maar naar het schijnt hadden de VB'ers wél hun didactisch materiaal mee.
Ze hadden filmpjes bij om te tonen hoe diervriendelijk de varkens, die uiteindelijk tot zwanworsten worden gedraaid, aan hun einde komen:
http://youtu.be/N082tXCac08

Dit wordt beschouwd als één van de "humane" manieren om te verdoven.
Oud 16 juni 2012, 13:40   #518
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dus op een INLEVINGSFEESTJE gaan de muzelkinderen ook lekker varkensribbekes eten neem ik aan? Of wat is uw punt nu in feite.

Wie leeft zich waar in?

De vlaamse kinderen "op verlof in Marokko"??? of neen, als ze in marokko zijn dan kunnen ze de marokkanen pas leren varkensribbekes te eten zeker; als ze thuis zijn moeten ze zich aanpassen.
Nee, op een inlevingsfeestje gaan muzelkinderen helemaal geen varkensribbetjes eten, met gaat het hen ook niet vragen. Men gaat enkel met zachte dwang vragen dat Westerse kindjes gemarteld halalvlees eten, en wie weigert krijgt een paar banvloeken over zich : die worden dan vriendelijk bejegend als vuile Vlamingen, VB-ers, fascisten en nazi's.
Om ervoor te zorgen dat de muzelkindjes deelnemen, schrijft men "Halal"-BBQ op het programma, anders houden de muzelouders hun kindjes thuis. Als een kafferouder protesteert dan bejegent men die vriendelijk met het lievelingsdiscours van de PC's : dat is dan een VB-er, nazi of fascist.

Kortom: enkel de overtuiging van het religieus-fanatiek importkiesvee van links wordt gerespecteerd, de rest wordt op vriendelijk linkse wijze uitgeKAFFERd. Vervolgens wordt het verkocht als moeltikoeltifeestje. Maar dat is het niet. Het is een halalfeestje. Voor de verrijking van andere culturen is er helemaal geen aandacht, wegens niet halal.
Oud 16 juni 2012, 13:43   #519
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bekent dus dat je er twee maten en twee gewichten op nahoudt. Exactly my point!
Wil je ons nu eens uitleggen waarom je het ene een aanval vindt en het andere niet? Vanwaar die moronlogica?
Oud 16 juni 2012, 13:44   #520
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

...wat? En waarom zou die dat moeten gedaan hebben?
Omdat (weet u dat nu nog altijd niet?) halal en niet-halal streng gescheiden moeten gehouden worden. Anders geraakt het halal "besmet".

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be