![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, je bent de enige niet: de tanende multikul-kliek is al langer verzuurd omdat ze er niet in slaagt haar agenda door ieders strot te duwen. Tegenwoordig durft ze het woord verrijking zelf niet meer in de mond te nemen. 'T is nu de 'verplichte diversiteit', waarbij ze nooit verteld waarom die verplicht zou moeten zijn. Dat vergt te veel denkwerk voor die bobo's, me dunkt. Maar verder : veel pret met je geliefde verrijkende haatbaardenreligie- en cultuur. Ik kies wat anders, en mijn kinderen ook. Die doorprikken de praatjes van de bobo's nog sneller dan ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat u nog steeds niet doorheeft dat ik helemaal niet 'over iets anders begin' maar gewoon mijn stelling verdedig, spreekt niet echt voor u. Was u daar nu trouwens of niet? Of gaat u alsnog uw leugen terugnemen waarin u beweerde dat de aanwezige moslims niet aten van de door de anderen meegebrachte zaken, terwijl de Vlamingen wel moesten eten van het halalvlees? Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 juni 2012 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste kinderen hebben daar schijt aan, het is niet dat ze urenlang op hun knieën op de grond moesten zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moslimkinderen eisen dat zij hun eigen halalvlees kunnen eten, zonder dat dit bezoedeld wordt door onreine kaffertoestanden. De vlaamse kinderen leggen zich onmiddellijk bij die islamitische eisen neer, in zuivere dhimmie stijl, want anders zijn het racisten. Simpel toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 17 juni 2012 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de pertinente vragen E. Gidius trouwens ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als klanten van een bedrijf liever geen allochtonen hun poort zien herstellen/plaatsen is dat racisme. Laatst gewijzigd door daiwa : 17 juni 2012 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aldus de bobo's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 juni 2012 om 12:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U insinueerde iverduidelijk dat het initiatief voor de halal-BBQ bij de leerlingen lag, en verweet mij dat ik verhaaltjes verzon U kon daar geen bron voor geven en nu kom u af met wat anders. Namelijk wie bepaald zou hebben wie wat moest mee brengen. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=767 Ik heb zo mijn idee over mensen die leugens als argumentatie nodig hebben en als ze betrapt worden, dan maar vlug over iets anders beginnen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord was dat de halalslachter viel onder "tendensonderneming" waarbij men als voorbeeld een katholiek ziekenhuis nam, waar de personeelsleden zich moesten houden aan katholieke regels. Ik vraag me af hoe ze gaan reageren als een katholiek ziekenhuis een moslimverpleger weigert aan te werven omwille van het feit dat hij moslim is, want d�*t mocht dan weer niet. Ze hebben er dus gewoonweg geen sluitend antwoord op. Citaat:
------------------ Ik zal volgende week nog eens een mailtje sturen ivm het verplichte halal-eten dat niet-moslim kinderen moeten opeten als de scholen halal-eten als standaard instellen zoals (minstens) gebruikelijk op bosklassen en andere uitstappen omdat anders de moslimkinderen niet mogen meegaan van hun ouders. Is het derhalve niet verboden om kinderen vlees van ritueel geslachte dieren op te solferen als zijzelf niet tot die religie behoren en bijgevolg hun vlees moet geslacht worden volgens de belgische slachtwetten? En bij uitbreiding: is het wel toegestaan om zulks ritueel geslacht vlees, dat specifiek NIET volgens de vigerende slachtwetten werd geslacht in standaard winkels en supermarkten te koop aan te bieden, zodat ook mensen die niet tot die religie behoren dit kunnen aankopen en also de wet op het verdoofd slachten van dieren overtreden? Ik ga dat eens aan Michel Vandenbos vragen denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juni 2012 om 12:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#880 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus een halal-BBQ als les voor de multicuturele verrijkng en verdraagzaamheid,...
.....en wie niet wil komen moet maar nablijven als straf. Tjagh?! "Prettig samenleven"...kun je dat niet noemen vees ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2012 om 12:54. |
![]() |
![]() |