![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet maar wat pech hebben, verkeerde draai, en je aders liggen open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die ongewapend de strijd willen aangaan, uit dat misplaatste gevoel van "fairness," die begrijpen het begrip "vechten" niet echt.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
@bocxod 1 als je je in een hoek laat drummen ben je al verloren nog voor het begint
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 17 juni 2012 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot je de verkeerde tegenkomt, die weet hoe hij een mes moet gebruiken, dan mag je nog op automatisch staan zoveel je wilt, ongewapend een messengevecht aangaan is pure waanzin.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb een draagvergunning dus ik heb daar weinig last van, maar ik vind dat iedere burger zonder veroordelingen draagrecht zou moeten hebben. De samenleving zou er een pak veiliger op worden voor burgers, en een pak onveiliger voor krapuul.
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke binnenwegen zijn er mogelijk om alsnog gewapend te zijn in dit land zonder met de falende, laffe politie in contact te moeten komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() Om te zorgen dat we allemaal eerlijk blijven....
![]()
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Jaja, maar hoe krijgt men zoiets? Anderen willen ook, weetjewel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de keren dat ik er mee voor de rechter moest verschijnen wees ik die gelijk terecht. De rechter die sprak dan van een verboden wapen, waarna ik hem er op wees dat het geen verboden wapen betrof, maar een verweerwapen zonder vergunning, dat de fout dus enkel lag in het niet in orde zijn van de papierwinkel, een technische kwestie dus eerder dan een misdrijf. Ze zijn dat niet gewoon, ze trekken dan van die domme verbaasde gezichten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 17 juni 2012 om 17:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook moet je kunnen aantonen dat je nood hebt aan een draagvergunning en dat je dagelijks risico loopt. Als je dagelijks met grote sommen geld of edelstenen op stap bent is dit een gegronde reden. Als je mensen op de juiste plaatsen kent is het veel makkelijker en zijn er veel minder voorwaarden zoals quasi alles in dit onland.
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() Voor de goede verstaander: als ge iemand "kent" gaat het veel vlotter
![]()
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, hou toch eens op met doen alsof het hier allemaal een Amerikaanse film is. Wat een overdreven geëmmer is dat toch.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 17 juni 2012 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij met je pistool eens de stoppen laat doorslaan, ben je net dat waar je u tegen wenst te verdedigen. Dus vanwaar zou je de één wel een toelating geven (omdat er nog geen zichtbare veroordeling op zijn naam staat) en de ander die niet geven? Het zou zelfs er op kunnen uitdraaien dat je ongewild criminelen naar je toe aantrekt om dat wapen of wapens te komen halen. En ze gaan u dat niet vriendelijk vragen. Laatst gewijzigd door Mambo : 17 juni 2012 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als er messen boven komen hebben ze pech. Don't bring a knife to a gun fight. En volgens de wet op zelfverdediging ben ik in mijn goed recht als ze mij onder dwang van mes proberen te beroven. Ik moet spijtig genoeg voor mijn zaak dikwijls in Brussel gaan eten. Ik rij met een auto die enige aandacht trekt. Heb nog maar 2 keer in de laatste 3 jaar mijn schouderholster moeten laten zien om een potentieel explosieve situatie te ontmijnen. Alle rechtgeaarde burgers zouden gewapend moeten rondlopen.
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat wat jij als noodzakelijk aanziet een ander ook zo kan zien tegenover u. In feite vind ik het net zo ongepast dat u met een wapen rondloopt dan ieder ander. En omdat u met een mooie auto rondrijd, dat zal toch niet de toelating verechtvaardigen neem ik aan? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 juni 2012 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |