![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
92% van het schapenvlees is halal geslacht. We eten méér op dan die andere 8%. Er is ook een overschot van halal rundsvlees en kalfsvlees. Ook dat komt in de rekken terecht. Het verschil tussen u en mij is dat ik meegedaan heb aan acties tegen dat gebruik en ijver voor een verplichte labeling, en dat u dat niet eens wéét. Staat een beetje in schril contrast met de manier waarop je reageert tegen mij. Misschien snap je nu iets beter waarom je als een complete idioot overkomt in mijn ogen.
![]() |
![]() |
#964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een geluk dat men niet meteen een meute "jongeren" bij elkaar heeft getelefoneerd om orde op zaken te stellen op de gekende moslimwijze! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat koeievlees betreft, geloof ik je niet. Weet jij waarom jij voor mij als een complete idioot overkomt? Omdat je niet geloofwaardig bent. Je ontsteekt in complete hysterie als men over halalslachten begint - nogal normaal gezien het onderwerp - en dan ga je vervolgens als dierenvriend een halve telefoonboek vol vijlen over de bio-industrie om ten slotte dunnetjes te zeggen dat je halal niet ziet zitten, niet alvorens er eerst nog wat racisme door te draaien. Jongens toch, niet verwonderlijk dat met 'dierenvrienden' van jouw kaliber er helemaal niets bereikt wordt, noch ooit zal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het iets simpeler zeggen dan: zwanworsten gaan gepaard met evenveel dierenleed.
![]() |
#968 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe je dat dan afmeet.
![]() |
![]() |
![]() |
#969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de laatste vergadering waarop ik aanwezig was met mensen van de Raad, werd dit probleem besproken. Maar sluit je oogkleppen maar weer....
![]() |
![]() |
#970 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het voor u gemakelijker om over hypocrisie te spreken dan wel om feiten te duiden.Kunt u eens duiden waar iemand zegt in deze discussie niet tegen beide vormen van dierenmishandelingen te zijn? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#971 |
Banneling
|
![]() Nee dat kan ze niet. Het was maar een afleidingsmaneuver om het gruwelijke onverdoofd slachten buiten de wind te zetten .... als grote dierenvriend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#972 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#973 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sja, dat is natuurlijk de eeuwige discussie.
Er zullen dieren minder afgezien hebben met onverdoofde slacht dan met CO2-bedwelming, en er zullen dieren meer afgezien hebben met onverdoofde slacht dan met CO2-bedwelming. Er is trouwens in Wageningen een studie bezig daaromtrent.
![]() |
#975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die moslims voorlopig nog respect hebben voor het feit dat wij hier in ons eigen land nog varkensvlees eten, daar moeten we hen wel dankbaar voor zijn.Voorlopig mag en kan het nog. Maar waarom hebben onze Joden hier al zo lang hun eigen eetgewoontes en worden we daar nooit over lastig gevallen en is het met die moslims weer zo'n spel! Wat heeft men hier toch binnengelaten!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de Raad voor Dierenwelzijn is niet betrouwbaar?
![]() Ook in het Europese Parlement zijn daar debatten over geweest, trouwens. Maar die weten natuurlijk ook niet waarover ze spreken ![]()
![]() |
#977 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het over de halalslachting gaat, dan is het niet zo simpel als "dierenleed," het gegeven is veel en veel breder, we hebben het dan over een cultuurclash en over wie het hier bij ons voor het zeggen heeft. Ofdat wij moeten accepteren dat onze waarden - met al de ingebouwde fouten, te grabbel gegooid worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#978 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, Zenit, het was fijn
![]() Je hebt aangetoond dat w�*t ik ook zeg, je me ongelijk gaat geven. Zelfs als ik jouw mening deel. Fix your ego, it has issues.
![]() |
#979 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is hetzelfde als zeggen "kinderen gaan toch gekwetst worden tijdens hun opgroeien dus is het ok om ze zomaar kapot te slaan tot ze bloed pissen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mijn part stuiken alle mensen, behalve die 20-tal waar ik om geef, morgen dood. I don't fokking care. Dat lost het probleem van islamisering overigens ook in 1 keer op.
![]() |