![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze willen niet in eerste klasse spelen, ze voelen zich goed waar ze nu zitten. incompetent zou ik ze niet noemen. Annemans en De Winter spelen hun rol op briljante manier. De ideale zweeppartij, dat zei u ook, dat is wat ze willen zijn. Niet meer en niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel dat alle moslimpjes hindoekindertjes waren die geen rundsvlees mogen eten? Wat dan? Stel dat een Congolees kindje met die dikke witte wormen afkwam? Zie je de leerkracht al in paniek geraken? Gedroogde sprinkhanen? Waarom niet? Waarom de zaken op de spits drijven op een school. De directie moet wijzer zijn dan dat. Zoek dan iets dat neutraal is. Een goeie leerkracht doet dat voortdurend. Voor die leeftijd hadden ze het op vis moeten houden. Vis is neutraal en universeel. Je hebt dan wel de graten maar er is niks verkeerds mee om kinderen te leren omgaan met graten. Van een sterke vissengraat kan je trouwens een mooie broche maken. En de kop en de vinnen kunnen dan weer in de school moestuin naast de suikermaïs ingegraven worden als fertilizer. Sommige stammen in N.-Amerika deden dat. 'Vis' = cement. Laatst gewijzigd door parsprototem : 17 juni 2012 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat waren militanten van de jongerenafdeling. VB militanten, obligaat geflankeerd met camera's, om de media niet de kans te geven om een hoop leugens te gaan verkopen. Niet dat de partij en de supporters het er niet voor de volle 100% mee eens zijn hoor...maar deze nuance is toch belangrijk genoeg om te vermelden... PS: partijen zoals de sossen en blauwzuurventers hebben vanmorgen een gans uur hun ding kunnen doen op de zevende dag. De Winter is afgelopen week moeten gaan zwanworstjes uitdelen (bij wijze van spreken) om ook eens iets te mogen komen vertellen.
![]() |
![]() |
#385 |
Banneling
|
![]() Als ouder kan je toch reclameren en daar hoef je helemaal geen symphatisant van het VB voor te zijn.
Laatst gewijzigd door parsprototem : 17 juni 2012 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zijn de echte journalisten in Vlaanderen? Het lijkt wel alsof er een enorm journalistiek deksel rust op een pot die al geruime tijd kookt. Je zou op z'n minst verwachten van een VRT journalist dat hij/zij ook eens ouders gaat intervieuwen. Neen, hoor, zover reikt onze kennis van de journalistiek niet. Vierde provinciale voetbal. Dat niveau dus. Panem et circenses. Vooral als journalist je best doen om de actieve bevolking niet overstuur te brengen. Op het Nederlands calvinistische af: het moet leuk blijven. Op VRT EN VTM (is er nog iets anders?) lijkt het meer de tendens om met nieuwsberichtgeving alleen maar heel vragen op te roepen die ze nooit beantwoorden. Ik mis altijd iets. Amai, als dat journalistiek is, dan kan ik dat ook en tien keren beter. Kijk je naar een debat op terzake, dan heb je de tendens om weg te vluchten in een boek geschreven in de 18de eeuw. Veel interessanter en veel scherper. Laatst gewijzigd door parsprototem : 17 juni 2012 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=KRMGh...layer_embedded
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Terugslaan' ... 'terugstelen'... dat is zuiver pubergedrag. Creatief zijn is dus niet het sterkste punt bij VB. Hoe kan dat ook met zo'n enge hiërarchie �* la 'Lord of the flies' (van Golding). Dit was toch een actie en een intiatief van volwassen mannen of vergis ik me? Als ik me niet vergis dan valt er niets te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
|
![]() Nu wordt ik ook benieuwd hoor....
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed om te weten dat we een meningsverschil hebben. (over die genetisch gemanipuleerde patatten... waren het wel patatten?) Bij mijn weten heeft niemand gesproken over 'het kelen van kinderen'. Ben jij soms toekomstgericht aan het denken? Als ik lesgaf, moesten ze bij mij in de klas ook niet afkomen met onnozelheden. Wie dat dat ook was. Van een school moet iedereen afblijven tenzij het gaat om urgenties. Kinderen moeten buiten schot blijven van de politieke arena. Wie dat niet begrijpt is puberaal bezig. Wat een kind meekrijgt op school is ook niet allemaal oké. Maar als je weet als ouder wat een kind meekrijgt op school, kan je op sommige dingen een ander licht werpen. Als leerkracht heb ik als moeder heel vaak tegen mijn kinderen gezegd: haal voor dat vak met die leerkracht 50% en ga verder met je leven. Voor wie was die Zwanworsten actie trouwens bedoeld? Voor de kinderen? Die er niets van snappen? Eigenlijk worden ze misbruikt dan? Daar zit een element van lafheid in, gewoon toegeven dat creativiteit ver zoek is bij het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op geen enkele plaats ter wereld, door de ganse geschiedenis heen, heeft een multiculturele samenleving, waar de islam deel van uitmaakt, voor een harmonieuse vredevolle samenleving kunnen zorgen. Ze heeft altijd geleid tot polarisatie, met onderdrukking en soms oorlog tot gevolg. Ik daag u uit om één voorbeeld te geven van het tegendeel. Ik geef u alle islamlanden als tegenvoorbeeld. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2012 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs als zweeppartij zijn ze niet competent. Ze maken pedagogische en andere blunders bij gebrek aan... vul het maar zelf in. Als je de mob wilt bespelen, dien je wel mee te evolueren. Het publiek is niet iemand aan de toog met een pint teveel op. Die tijd is voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerder had u het over tientallen meer doordachte en meer aanvaardbare en meer intellectuele mogelijkheden, in verband met hun actie waarover de thread gaat. U blijft nogal stilletjes als u daarvoor één voorbeeldje gevraagd wordt. Hoe zou d�*t nu toch komen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2012 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ene doet dit, de andere doet dat, maar het gaat toch wel een beetje in dezelfde richting. Wie heeft daar wat aan? Als VB nog steeds lijdt onder een cordon sanitaire of een media cordon sanitaire is gewoon omdat ze wereldvreemd zijn, een gebrek hebben aan creativiteit, en ... oh ja, ik val in herhaling. Er is een gat in de markt en ze zien het zelfs niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=390 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=394 Noppes zeker? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |