Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2012, 12:12   #1121
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Paulus: Nope, not gonna play.

Je heb me een aantal vragen gesteld om te weten te komen of ik een verdediger van de extremistische islam ben die alles wat in de islam gebeurt goedkeurt, en maar wat graag moslims voortrekt op anderen waar en wanneer mogelijk, waarvan verscheidene extremisten me hier beschuldigen, en ik heb ze eerlijk beantwoord, en daardoor duidelijk aangetoond dat dat niet zo is.

Daar moet je het mee stellen, in een verder discussie, interpretatie en ontleding van de islamitische leer ben ik niet geïnteresseerd.
Neen u heeft ze niet beantwoord.

Ik stelde je vragen over de leer van de islam, waar absoluut geen discussie is over de interpretatie, door alle islamscholen bevestigd.

Randgevallen zoals de interpretatie van de Jihad, heb ik bewust vermeden.

En telkens weer heb je het verdraaid, er een andere vraag van gemaakt.

Jij wil het niet hebben over de leer van de islam. Dat heb je uitdrukkelijk gezegd. Je wil dus de islam in zijn ware aard niet kennen.

Je kijkt liever naar gematigde moslims die de koran losjes interpreteren om uw een beeld te vormen van de islam. Dat is hetzelfde als kijken naar katholieken die vinden dat abortus moet kunnen om de christelijke leer te beoordelen.

Je wil de waarheid gewoon niet weten. Je hebt zelf gezegd dat het je niet interesseert.

Wel goed voor mij hoor. Maar dan moet je een ander ook geen lessen gaan geven over de aard van de islam, vind ik.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 12:30   #1122
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je kijkt liever naar gematigde moslims die de koran losjes interpreteren om uw een beeld te vormen van de islam. Dat is hetzelfde als kijken naar katholieken die vinden dat abortus moet kunnen om de christelijke leer te beoordelen.
Scorpio, gewoon een vraagje dat daarbij aansluit. Als u "gematigde moslims" als referentie neemt om af te toetsen waarvoor de islam staat, gaat u er dan ook mee akkoord om randkatholieken aan te halen om te weten wat de katholieke Kerk leert over allerlei zaken? Dus voortaan niet de pauselijke richtlijnen, maar wel wat uw buurman u vertelt, die wel gedoopt is maar nog nauwelijks weet hoe een kerk van binnenuit eruitziet?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 12:38   #1123
Scorpio
Minister-President

Standaard

Paulus, kerel, ik heb het je al tig keren duidelijk gemaakt, ik ga dat niet blijven herhalen. Ik heb je overduidelijk getoond dat mijn standpunten niet die zijn van iemand die moslims voortrekt, voor extremistische uitspattingen is, voor een 'halalisering', enz. De rest interesseert me niet. Ik geef om wat mensen doen, en zolang ze zich aan de wetten en regels houden, en hun geloof niet aan mij opdringen, mogen ze van mij alles geloven wat ze willen, dat zijn op dat moment mijn zaken niet.

Dat is mijn standpunt, tot in den treure toe herhaald, daar moet je het mee doen. Je verzint daar voor de rest maar bij wat je wil, daar ben je toch al een tijdje mee bezig, het interesseert me niet meer.

Laatst gewijzigd door Scorpio : 18 juni 2012 om 12:39.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 12:40   #1124
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht

Kun jij in die bijbel, die heilige boodschap, duiden waar ze gelijkheid tussen man en vrouw geleerd wordt?
Paulus van Tarsus in zijn brief aan de Galaten hoofdstuk 3 vers 28.

Citaat:
Kun jij in die bijbel, die heilige boodschap, duiden waar geleerd wordt met anders- en nietgelovigen, met evenveel respect moet omgegaan worden, als met christenen?
Mattheus 22 vers 39
Marcus 12 vers 33
Filipenzen 2 vers 3.

Citaat:
Kun jij in die bijbel, die heilige boodschap, duiden waar geleerd wordt dat homoseksuelen als gelijkwaardige mensen moeten worden beschouwd?
In de bijbel worden alle mensen als 'slecht' beschouwd. De één niet meer dan de ander.

Romeinen 3:12

Romeinen 3:23

Citaat:
U bent zelf een homohater, die ongelijkheid tussen man en vrouw voorop stelt en gelijktijdig niet-christenen als minderwaardig ziet.
Neen.

Citaat:
Dat blijkt uit vrijwel iedere post die u maakt.
Graag een citaat om dat hard te maken. Eén is voldoende.

Citaat:
Dus ga alstublieft niet de moraalridder uithangen, uw eigen bijbel is even contra als de koran.
Intussen al aangetoond dat dit niet zo is.

Citaat:
Homohaat => levieten
Neen.

Citaat:
Misogynie => brieven van Paulus
Neen

Citaat:
Andersdenkenden => Handelingen
Neen.

Citaat:
absoluut.
Neen.

Citaat:
Je bent onredelijk in je hypocrisie. Iedere stelling die je in deze post maakt, is ook geldig voor het christendom en de bijbel. Dat maakt jou geen haar beter dan een moslim.
Intussen is je ongelijk al aangetoond.

Paulus.
Oud 18 juni 2012, 12:46   #1125
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Scorpio, gewoon een vraagje dat daarbij aansluit. Als u "gematigde moslims" als referentie neemt om af te toetsen waarvoor de islam staat, gaat u er dan ook mee akkoord om randkatholieken aan te halen om te weten wat de katholieke Kerk leert over allerlei zaken? Dus voortaan niet de pauselijke richtlijnen, maar wel wat uw buurman u vertelt, die wel gedoopt is maar nog nauwelijks weet hoe een kerk van binnenuit eruitziet?
Wat de paus zegt interesseert me inderdaad bitter weinig, tenzij hij probeert zijn wil op te dringen aan mij door katholieke dogma's binnen te loodsen in wetgeving. Dan interesseert mij wat die buurman zegt inderdaad veel meer ja.

'Gedoopt zijn' vind ik trouwens een beetje een slecht enig criterium om voor katholiek door te gaan: ik ben ook gedoopt, maar beschouw mezelf al lang niet meer als Christen. Maar dat terzijde.

Ik neem trouwens ook niet 'gematigde moslims' om af te toetsen waar 'de islam' voor staat, ik kijk naar iedere persoon zijn of haar gedrag, en wat zij in de praktijk doen met dat geloof om te besluiten of ik hun versie van eender welk geloof ze aanhangen tolereer of niet.
Oud 18 juni 2012, 12:54   #1126
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
het is ongelooflijk duidelijk dat de enigen die angstig vijandig reageren mensen zijn die zelf een totalitaire religie aanhangen. Zij voelen zich bedreigd, logisch elke religievolgeling voelt zich bedreigd door een andere religie, er is immers geen enkel bewijs voor hun fantasiën en elke andere vorm van geloof doet afbreuk aan hun eigen enigste "ware" geloof.
Normale mensen voelen zich niet bedreigd door gebruiken bij anderen, die maken deel uit van het leven van die anderen en als buitenstaander is het altijd eens leuk om anderen dingen te bekijken, te ondergaan ervan te genieten. Voor normale mensen doet deelnemen aan iets vreemds geen afbreuk aan hun eigen zijn, aan hun eigen ideeën, zij worden nergens aangevallen.
Enkel religievolgelingen hebben problemen met andere religies, daarom ook gewoon allemaal best afschaffen moeten die mensen zich zo niet aanstellen en kunnen ze mee genieten met de rest van ons.
Ik ben geen religievolgeling en ik hang geen religie aan, ook geen totalitaire. Daarmee is uw ideetje van de baan.

Halal is geen gebruik in de normale zin van het woord. Het is een racistische, discriminerende en dieronvriendelijke regel, die gehanteerd wordt om mensen uit te sluiten (in beide richtingen).

Zelfs als het niet discriminatoir was, hoort het nog niet thuis op een gemeenschapsschool. En het gaan gebruiken om iets positiefs te vertellen over multicultuur, is al even van de pot gerukt als het verbod op godsdienstgemengde huwelijken of op korte rokjes als een toonbeeld van multicultuur aan de kinderen op te dringen.
Oud 18 juni 2012, 12:57   #1127
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
U doet zich voor als een zeer tolerant mens, openstaand voor alle meningen en ideeën maar u aanvaardt en verdedigt de middeleeuwse gebruiken van de meest bekrompen godsdienst die weigert zich aan te passen aan de moderne wereld.
Voila, dat is de kern van heel deze controverse.

Na deze uitmuntende samenvatting, kan dit draadje wmb dicht.
Oud 18 juni 2012, 12:58   #1128
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat de paus zegt interesseert me inderdaad bitter weinig, tenzij hij probeert zijn wil op te dringen aan mij door katholieke dogma's binnen te loodsen in wetgeving. Dan interesseert mij wat die buurman zegt inderdaad veel meer ja.
Rare redenering. De paus is schijnbaar volgens u niet normerend voor wat de katholieke Kerk leert. Daarnaast is het ook niet relevant, tenzij de paus (of de Kerk in het algemeen) zou tussenkomen met iets af te dwingen. Welnu, de paus roept daar geregeld wel toe op. Over zaken als abortus, euthanasie en andere morele zaken heeft de hoogste leider van de RKK al meermaals tot politici gesproken of hen gewezen op hun plichten. M.a.w. het pauselijk onderricht moet u dus wel interesseren.

Nu, als uw randkatholieke buurman voor u de referentie is, waarom dan niet de traditioneel katholiek? Waarom maakt u dat onderscheid? Omdat het u goed uitkomt? U schuift dus vrij arbitrair bepaalde groepen voorop om anderen ronduit te negeren. Daarbij hecht u dus slechts belang aan een fragmentarische lezing van de beleving van een bepaald geloof.

Heel weinig objectief.

Het verraadt uw vooringenomenheid.
Oud 18 juni 2012, 13:00   #1129
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik neem trouwens ook niet 'gematigde moslims' om af te toetsen waar 'de islam' voor staat, ik kijk naar iedere persoon zijn of haar gedrag, en wat zij in de praktijk doen met dat geloof om te besluiten of ik hun versie van eender welk geloof ze aanhangen tolereer of niet.
Vrij onzinnig wat u daar schrijft, daar u noch ik in staat zijn om de beleving van iedere moslim af te toetsen. Daarnaast weten we ook niet of hij in alle eerlijkheid z'n hele denken met ons deelt.

Trouwens, u tolereert niet in een rechtsstaat. Het is de overheid die de vrijheid verleent om binnen bepaalde grenzen een religie te beleven. U geeft als burger geen rechten aan andere burgers. Dat doet de overheid.
Oud 18 juni 2012, 13:04   #1130
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Paulus, kerel, ik heb het je al tig keren duidelijk gemaakt, ik ga dat niet blijven herhalen. Ik heb je overduidelijk getoond dat mijn standpunten niet die zijn van iemand die moslims voortrekt, ....
Dat weet ik. Ik beweer ook nergens dat jij moslims zou voortrekken toch? Ik vraag me af waarom je dat steeds herhaalt.

Citaat:
....voor extremistische uitspattingen is, voor een 'halalisering', enz. De rest interesseert me niet. Ik geef om wat mensen doen, en zolang ze zich aan de wetten en regels houden, en hun geloof niet aan mij opdringen, mogen ze van mij alles geloven wat ze willen, dat zijn op dat moment mijn zaken niet.
Zoals als Jan al vroeg en ik al opmerkte:

Doorstaat de islam die toets? ( zich aan de wetten en regels houden )

Citaat:
Dat is mijn standpunt, tot in den treure toe herhaald, daar moet je het mee doen. Je verzint daar voor de rest maar bij wat je wil, daar ben je toch al een tijdje mee bezig, het interesseert me niet meer.
Ach?! Ik verzin?!

Ik vroeg je wat er verkeerd was aan de islam.

Bron : http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1076

Jij reageerde daarop door te vragen wat concreter te zijn en wat aspecten t noemen. Dan ging je antwoorden zei je.

bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1077

Ik stelde een aantal concrete vragen.
Vindt u dat het moet kunen dat binnen onze samenleving een godsdienst getollereed wordt, die leert, dat vrouwen minder rechten mogen hebben dan mannen?

Vindt u dat het moet kunen dat binnen onze samenleving een godsdienst getollereed wordt, die leert dat homosekuelen minderwaardige mensen zijn?

Vindt u dat het moet kunen dat binnen onze samenleving een godsdienst getollereed wordt, die leert, dat bekering met geweld mag afgedwongen worden?

Vindt u dat het moet kunen dat binnen onze samenleving een godsdienst getollereed wordt, die leert, dat anders- of nietgelovigen moeten gediscrimineerd worden tot zefs niet geduld?

Vindt u dat het moet kunen dat binnen onze samenleving een godsdienst getollereeed wordt, die leert dat mannen meerdere vouwen mogen hebben, maar vrouwen niet meerdere mannen?

Vindt u dat het moet kunen dat binnen onze samenleving een godsdienst getollereeed wordt, die leert dat vrouwen die niet bedekt gekleed zijn, verkrachting uitlokken?

Vindt u dat het moet kunen dat binnen onze samenleving een godsdienst getollereeed wordt, waarvan de aanhangers, meer waarde hechten aan de woorden van hun profeet dan aan onze wetgeving?
bron : http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1078

Jij verdraait die vragen. Je zegt letterlijk:

De vraag zou hier eigenlijk moeten zijn: vindt u dat vrouwen mogen worden gediscrimineerd op basis van de islam?

De rest van je antwoorden zijn daarop gebaseerd. Je zegt dingen als:
Zelfde redenering als bij de eerste stelling

Zie hierboven.
Met andere woorden je beantwoord de vragen niet. Je hebt het over de moslims zelf en over interpretaies, maar niet over de aard van de islam waar het over ging.

bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1082

Ik wil je tegemoet komen en samen kijken naar wat die interpretatie wel waard is:

bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1103

Jou reactie?
En waarom zouden we dat doen? Daar gaat deze discussie toch helemaal niet over? Dit gaat over de mensen, de godsdienst in de maatschappij. De strikte, letterlijke leer van die godsdienst interesseert me geen jota,...
bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1106

Uiteindelijk haak je af met de posting hierboven en doe je net alsof ik ergens gezegd zou hebben dat je moslims voortrekt en reageert ook zo....

De rest intereseert je niet meer.

Tjagh?!

Van non-respect gesproken kan deze gang van zaken wel tellen vind ik.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 18 juni 2012 om 13:07.
Oud 18 juni 2012, 13:09   #1131
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En waarom zouden we dat doen? Daar gaat deze discussie toch helemaal niet over? Dit gaat over de mensen, de godsdienst in de maatschappij. De strikte, letterlijke leer van die godsdienst interesseert me geen jota,...
bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1106

Uiteindelijk haak je af met de posting hierboven en doe je net alsof ik ergens gezegd zou hebben dat je moslims voortrekt en reageert ook zo....

De rest intereseert je niet meer.

Tjagh?!

Van non-respect gesproken kan deze gang van zaken wel tellen vind ik.
En eigenlijk getuigt die houding ook niet echt van een wil tot objectieve benadering van een religie. Welke individuele man of vrouw wil men als referentie nemen? Of moeten we eerst alle moslims in België een vragenlijst onder de neus duwen om te kijken wat we ervan kunnen denken? De werkelijkheid onder mensen is inderdaad complex, maar dat sluit niet uit dat men zomaar bij een religie de fundamenten kan negeren. Stellen "ik laat de leer links liggen en kijk wat mensen ervan maken" is gewoon de waarheid geweld aan doen.
Oud 18 juni 2012, 13:16   #1132
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Voila, dat is de kern van heel deze controverse.
Ah? Ga jij dan degene zijn die alsnog de reeds een paar keer gestelde uitdaging aangaat, en mij één iets citeert waar ik moslimextremisme verdedig?

Eentje?

Toe?
Oud 18 juni 2012, 13:24   #1133
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En eigenlijk getuigt die houding ook niet echt van een wil tot objectieve benadering van een religie. Welke individuele man of vrouw wil men als referentie nemen? Of moeten we eerst alle moslims in België een vragenlijst onder de neus duwen om te kijken wat we ervan kunnen denken? De werkelijkheid onder mensen is inderdaad complex, maar dat sluit niet uit dat men zomaar bij een religie de fundamenten kan negeren. Stellen "ik laat de leer links liggen en kijk wat mensen ervan maken" is gewoon de waarheid geweld aan doen.
Volledig mee eens.

Scorpio wil de waarheid niet weten over de islam. Zo veel is duidelijk. Mensen als referentiepunt nemen is inderdaad belachelijk onnauwkeurig om de aard van een religie te beoordelen. Ik geloof niet dat zij dat niet weet. Zij zegt immers zelf dat er vele interpretaties zijn. Vele verschillende mensen dus en de mensen zelf veranderen ook al eens van mening. Dat is geen goed referentiepunt.

En hun gemeenschappelijk refenrentiepunt die dient als basis van de interpretaties, dat interesseert haar niet zegt zij....

Dan intereseert de ware aard van de islam haar ook niet, zeg ik dan.

Haar oordeel over de islam is bjgevolg waardeloos.

Paulus.
Oud 18 juni 2012, 13:26   #1134
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Rare redenering. De paus is schijnbaar volgens u niet normerend voor wat de katholieke Kerk leert.
Waar zeg ik dat? Wat de paus zegt interesseer mij niet, omdat de leer an sich mij niet interesseert. Voor de tigste keer (kwestie dat jullie het nog eens kunnen negeren): mij interesseert enkel wat mensen met een religie doen, of hoe ze met een leer omgaan. That's it.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Welnu, de paus roept daar geregeld wel toe op. Over zaken als abortus, euthanasie en andere morele zaken heeft de hoogste leider van de RKK al meermaals tot politici gesproken of hen gewezen op hun plichten. M.a.w. het pauselijk onderricht moet u dus wel interesseren.
Vertel mij eens, Jan, precies welk gedeelte van
Citaat:
tenzij hij probeert zijn wil op te dringen aan mij door katholieke dogma's binnen te loodsen in wetgeving
...begrijp je niet helemaal?

Citaat:
Nu, als uw randkatholieke buurman voor u de referentie is, waarom dan niet de traditioneel katholiek?
Ah? Waar heb ik gezegd dat die mijn 'referentie' is? Ik herhaal nog een keer:
Citaat:
ik kijk naar iedere persoon zijn of haar gedrag, en wat zij in de praktijk doen met dat geloof om te besluiten of ik hun versie van eender welk geloof ze aanhangen tolereer of niet.
Citaat:
U schuift dus vrij arbitrair bepaalde groepen voorop om anderen ronduit te negeren
Ik zal het deze keer vetjes zetten:
Citaat:
ik kijk naar iedere persoon zijn of haar gedrag, en wat zij in de praktijk doen met dat geloof om te besluiten of ik hun versie van eender welk geloof ze aanhangen tolereer of niet.
Citaat:
Daarnaast weten we ook niet of hij in alle eerlijkheid z'n hele denken met ons deelt.
Zijn denken interesseert me ook bitter weinig. Zijn daden interesseren me.

Serieus mensen, eens leren lezen wat er daadwerkelijk staat, niet wat je jezelf wijsmaakt dat er staat.
Oud 18 juni 2012, 13:28   #1135
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah? Ga jij dan degene zijn die alsnog de reeds een paar keer gestelde uitdaging aangaat, en mij één iets citeert waar ik moslimextremisme verdedig?

Eentje?

Toe?
Begin eens met iemand te duiden die jou van moslimextremisme verdedigen zou beschuldigen.

Anders trap je maar een open deur in.

Feit is wel dat je geen kwaad woord over je lippen krijgt over de aard van de islam.

Paulus.
Oud 18 juni 2012, 13:31   #1136
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Mensen als referentiepunt nemen is inderdaad belachelijk onnauwkeurig om de aard van een religie te beoordelen.
...vandaar dat ik dat ook helemaal niet doe.

Lezen. Serieus. De lettertjes. Allemaal.

Citaat:
Ik geloof niet dat zij dat niet weet. Zij zegt immers zelf dat er vele interpretaties zijn.
Wie is 'zij' eigenlijk?

Laatst gewijzigd door Scorpio : 18 juni 2012 om 13:32.
Oud 18 juni 2012, 13:32   #1137
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar zeg ik dat? Wat de paus zegt interesseer mij niet, omdat de leer an sich mij niet interesseert. Voor de tigste keer (kwestie dat jullie het nog eens kunnen negeren): mij interesseert enkel wat mensen met een religie doen, of hoe ze met een leer omgaan. That's it.

Vertel mij eens, Jan, precies welk gedeelte van

...begrijp je niet helemaal?

Ah? Waar heb ik gezegd dat die mijn 'referentie' is? Ik herhaal nog een keer:

Ik zal het deze keer vetjes zetten:

Zijn denken interesseert me ook bitter weinig. Zijn daden interesseren me.

Serieus mensen, eens leren lezen wat er daadwerkelijk staat, niet wat je jezelf wijsmaakt dat er staat.
U raaskalt.

Het is onmogelijk om naar het gedrag van iedere persoon te kijken.

Kijkt u ook naar wijlen Qsama Bin Laden? Hij overtrad geen enkele regel uit de Koran weet u.

Paulus.
Oud 18 juni 2012, 13:34   #1138
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...vandaar dat ik dat ook helemaal niet doe.

Lezen. Serieus. De lettertjes. Allemaal.
Hoezo?

U zei pas:

Citaat:
Ik kijk naar iedere persoon zijn of haar gedrag, en wat zij in de praktijk doen met dat geloof om te besluiten
Nu doet u dat dan weer helemaal niet?

Ben jij wel nuchter?

Paulus.
Oud 18 juni 2012, 13:37   #1139
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Eentje?

Toe?
Het ging hier niet om moslimextremisme verdedigen, het gaat om het accepteren van onaccepteerbare, middeleeuwse gebruiken die een uiting zijn van intolerantie.

Halal is voor u niet meer dan "een gebruik", en u ziet er geen graten in het aan onze kinderen onder zachte dwang te presenteren als iets positiefs dat ze moeten respecteren.

Het vermoeden dat u nog veel meer onaanvaardbare dingen wil aanvaarden en in de scholen (laten) promoten, is dus niet onredelijk.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 juni 2012 om 13:40.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 13:38   #1140
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
U raaskalt.
Een mooie die't zegt.

Citaat:
Het is onmogelijk om naar het gedrag van iedere persoon te kijken.

ben jij er zo eentje die alles altijd letterlijk neemt wat mensen schrijven en zeggen?

Het ligt nogal vrij duidelijk voor de hand wat ik bedoel met dat standpunt: ik beoordeel mensen op hun daden, niet op hun ideeën: zij respecteren mij, en onze wetten en regels, wel, dan interesseert wat zij denken me voor de rest niet.

Citaat:
Kijkt u ook naar wijlen Qsama Bin Laden
Qsama ken ik niet. Osama? Tuurlijk, en zijn visie, en daaruit volgende daden tolereer ik dus niet. Hoe moeilijk is dat nu om te begrijpen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be