![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijke mening is dat zolang dat geen invloed heeft op het produkt, dat van geen belang is in de twee gevallen, zoals ik hier al enkele keren herhaald heb.
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stelde dan ook nooit iets anders.
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PatrickVe stelt het misschien een beetje cru, maar hij is tenminste recht door zee, draait niet rond de pot en doet tenminste niet hypocriet. In de grond heeft hij trouwens nog gelijk ook. Allemaal dingen die we van jou niet kunnen zeggen met je huichelarij
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#268 |
|
![]() Meer moet er eigenlijk niet over dit onderwerp gezegd worden. Zijn bijna-griezelige obsessie met de Vlaamse Beweging begint toch echt de spuigaten uit te lopen. Een N-VA'er zal hem eens hebben doen wenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de eerste draad die ik over de Nva open. Ik post regelmatig in diverse rubrieken over uitéénlopende onderwerpen. Als ik al jouw laatste posts lees moet ik tot de constatatie komen dat jij zelf een one-issue-bitch bent. Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 augustus 2011 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Minister
|
![]() Dit soort van discussies zijn irrelevant, vermits je dit soort van afwijkingen niet van te voren kan screenen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een 'fiscale fraude-onderzoek' dat op niets is geëindigd is niet hetzelfde als strafbare feiten, maar voor een leugen meer of minder draai jij blijkbaar je hand niet om.
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een schande is het.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() ![]() Ga maar wat in den hoek gaan staan jij. Handjes op je hoofd en op 1 been zul je staan!
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Doe maar je linkse been. Dan kan je met je rechterbeen wat verder schoppen ...
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 10 oktober 2011 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Een schande is het dat jou soort tuig moet discuteren met leugens, bedrog, laster en eerroof om je gelijk proberen te krijgen.
Want je hebt niet de normale intelligentie om de waarheid te absorberen in jou kop. Laatst gewijzigd door giserke : 11 oktober 2011 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk ne slechte mens pur sang. Laatst gewijzigd door giserke : 11 oktober 2011 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Minister-President
|
![]() Opnieuw een geval van pedofilie binnen n-va. Ditmaal is het VRT-flamingantenzender coryfee Walter Capiau.
Ik ga het zeggen walter: met de p van pedofiel ![]() ![]() |
![]() |
![]() |