Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2012, 23:29   #201
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik vrees dat Egmond al een tijdje zijn citroensap zelf mag opdrinken.
Misschien heeft zijn ma geprobeerd hem/haar te aborteren met een citroensapspons, is het niet gelukt, en is hij/zij daarom nu zo zuur ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 10:05   #202
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
De negeerlijst is weer langer geworden.
Grappig dat ik erop sta. Wat heb ik daarvoor misdaan? De waarheid gezegd? Ik neem aan dat vroeger of later het hele forum op je negeerlijst staat, en wat dan?
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 10:08   #203
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Sevgili effendi, er moet ergens iets fout zijn gegaan en ik vind die plant nergens genoemd in verband met dogum control!

http://www.google.nl/imgres?q=Ebeg%C...3&tx=120&ty=73

http://www.google.nl/search?sugexp=c...LoTq8QP7gp2YDw

Ik ga even naar je threads kijken. Hoewel ik stapelgek ben op Turken, en wij in Europa Turkse managers nodig hebben om ons uit de crisis te loodsen, en ik het land reeds acht keer heb bereisd, wil ik toch niet overheerst worden door den Turk. Turkije voor de Turken ( en andere minderheden). Turken in Turkije. Turkije moet ook geen lid worden van de EU, niet tegen Turkije, maar omdat ik de EU haat. Vanwege de EU lijdt men in de derde wereld armoede en moeten cacaoboeren hun land verlaten als bootvluchtelingen om hier verder uitgebuit te worden.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 10:17.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 10:11   #204
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
De bijslaap......

Moet ge;voordat ge in slaap valt, da sponske er niet uithalen/peuteren/prutsen dan? Of mag dat blijven zitten tot de volgende sessie?
Eruit peuteren en op de grond gooien en slapen.
Wie heeft er nu zin om uit dat lekkere warme bed te komen om op blote voeten naar de badkamer te gaan en dan nog eerst die spons te moeten uitspoelen onder de koudwaterkraan ('t warm water is toevallig op), bovendien worden dan de kinderen wakker want die hebben dat natuurlijk gehoord en ge zit weer vast voor een half uur om die in slaap te krijgen, dan moet ge natuurlijk ook naar 't WC voor ge erin kruipt, dus nog eens handjes wassen, weer een reden om klaarwakker te worden, komt ge dan eindelijk terug in de slaapkamer, struikelt ge over een pantoffel en stelt vast dat manlief zich intussentijd over de breedte van het bed geïnstalleerd heeft en ge er nauwelijks nog bijgeraakt, het dekbed ligt natuurlijk ook volledig over hem.
Nee dus. Maar één verstandige oplossing : eruit peuteren, op de grond gooien en in slaap vallen.
Oud 19 juni 2012, 10:12   #205
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
larie en apekool
Niks apekool, citroen (bij de les blijven, hé!)
Oud 19 juni 2012, 10:17   #206
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
??! Ik dacht dat het met erectie's gedaan was, eens gecastreerd ? Had ik het mis ?
U hadt het mis, net zoals ik trouwens.
Had ik het maar vroeger geweten, ik had me in mijn jonge jaren dan wel kandidate gesteld om één of andere harem te vervoegen. Maar in mijn onwetendheid dacht ik dat men een nummertje moest trekken om met de sjeik in bed te mogen en als er dan zo'n 50 of 60 wachtenden voor u zijn ...
Maar als al die harembewakers ook al eens een lolletje willen, ja, dat zou wat anders zijn, natuurlijk!
Oud 19 juni 2012, 10:18   #207
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Iemand de dood toewensen omdat hij je eens uitlacht is normaal, fatsoenlijk gedrag ?
Ik walg van je en doe je op de neegerlijst. Hoop niet dat je me blijft stalken. Stalken is een strafrechtelijk vergrijp.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 10:35.
Oud 19 juni 2012, 10:19   #208
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik walg van je en doe je op de neegerlijst. Hoop niet dat je me blijft stalken.
@ Alligator

Willkommen, bienvenu, welcome
Oud 19 juni 2012, 11:57   #209
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik walg van je en doe je op de neegerlijst. Hoop niet dat je me blijft stalken. Stalken is een strafrechtelijk vergrijp.
Beledigingen en smaad ook, walgvogel.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 12:17   #210
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sevgili effendi, er moet ergens iets fout zijn gegaan en ik vind die plant nergens genoemd in verband met dogum control!

http://www.google.nl/imgres?q=Ebeg%C...3&tx=120&ty=73

http://www.google.nl/search?sugexp=c...LoTq8QP7gp2YDw

Ik ga even naar je threads kijken. Hoewel ik stapelgek ben op Turken, en wij in Europa Turkse managers nodig hebben om ons uit de crisis te loodsen, en ik het land reeds acht keer heb bereisd, wil ik toch niet overheerst worden door den Turk. Turkije voor de Turken ( en andere minderheden). Turken in Turkije. Turkije moet ook geen lid worden van de EU, niet tegen Turkije, maar omdat ik de EU haat. Vanwege de EU lijdt men in de derde wereld armoede en moeten cacaoboeren hun land verlaten als bootvluchtelingen om hier verder uitgebuit te worden.
Op pagina 15 van het pdf-bestand vindt je de vermelding van het gebruik van kaasjeskruid als voorbehoedsmiddel.

Ieder zijn mening wat de Turken betreft. De Turken hebben doorheen hun bestaan inderdaad keer op keer sterke neigingen tot dominantie vertoond. Gewoon een bijverschijnsel van hun aangeboren leiderschapskwaliteiten.
Ik ben ondertussen ook van oordeel dat Turkije zich niet bij de EU moet aansluiten tenzij ze een voortrekkersrol krijgen. Het zal lekker kersen eten zijn onder een Turkse paraplu.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 12:51   #211
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, geen studies, Casanova scheen het toe te passen en gebruikte de halve citroen als baarmoedermond kapje. Ik schat hem echter 100% effectief.
Wat nou, CE-markering? Gewoon even schatten hoe effectief iets in jouw beleving zou moeten zijn, en gaan maar.
Oud 19 juni 2012, 12:58   #212
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Op pagina 15 van het pdf-bestand vindt je de vermelding van het gebruik van kaasjeskruid als voorbehoedsmiddel.

Ieder zijn mening wat de Turken betreft. De Turken hebben doorheen hun bestaan inderdaad keer op keer sterke neigingen tot dominantie vertoond. Gewoon een bijverschijnsel van hun aangeboren leiderschapskwaliteiten.
Ik ben ondertussen ook van oordeel dat Turkije zich niet bij de EU moet aansluiten tenzij ze een voortrekkersrol krijgen. Het zal lekker kersen eten zijn onder een Turkse paraplu.

Citaat:
EngelsNederlandsFrans

Om de zwangerschap, zoals wortels kaasjeskruid plant in de Ottomaanse samenleving te voorkomen, Verlaat de zogenaamde
buffers gebruikt. Toepassingen, zoals de bezem is ook gebaseerd op overtuigingen
We kennen en te gebruiken voor bescherming. In een artikel geschreven in 1873 Parado,
Geeft de plaats waar veel van vrijwillige abortus in Istanbul. Oppenheim 19e einde van de eeuw
Istanbul zonder druk van een aantal gevallen opgemerkt dat (23).

Osmanlı toplumunda gebeliği önlemek için ebegümeci gibi bitki kökleri, çıkın tabir edilen
tamponlar kullanılmaktaydı. Ayrıca katırtırnağı gibi inanışlara dayanan uygulamaların da olduğu
ve korunma için bunların kullanıldığını biliyoruz. Parado 1873’te yazdığı makalesinde,
İstanbul’da pek çok istemli düşük yapıldığını belirtmektedir. Oppenheim 19. yüzyılın sonlarında
İstanbul’da herhangi bir baskı olmadan çok sayıda düşük vakası olduğuna dikkat çekmiştir (23).

To prevent pregnancy, such as mallow plant's roots in Ottoman society, Exit the so-called
buffers were used. Applications, such as the broom is also based on beliefs
We know and use them for protection. In an article written in 1873 Parado,
Indicates the place where a lot of voluntary abortion in Istanbul. Oppenheim 19th end of the century
Istanbul, without any pressure from a number of cases pointed out that (23).

Pour prévenir la grossesse, tels que les racines des plantes de Mallow dans la société ottomane, la sortie de la soi-disant
tampons ont été utilisés. Applications, telles que le balai est également basée sur les croyances
Nous savons et les utiliser pour la protection. Dans un article écrit en 1873 Parado,
Indique l'endroit où un grand nombre d'avortement volontaire �* Istanbul. 19e Oppenheim fin du siècle
Istanbul, sans aucune pression �* partir d'un certain nombre de cas a fait remarquer que (23).

Laat hen dan wel die gigantisch grote kersen zijn die ik ook ooit aan de Zwarte Zee mocht proeven. We maakten een cruise en stopten even in Ordu, de kersenhoofdstad, denk ik. Ik kon mijn ogen niet geloven, kersen even groot als pruimen. En lekker! Waarom zien wij ze nooit in Nederland?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 juni 2012 om 13:12.
Oud 19 juni 2012, 16:08   #213
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Fuckin lol'd.

Hoe lang gaat het duren voordat ons egmondje een stalkingsrechtzaak begint tegen het halve forum op zijn negeerlijst?
Oud 19 juni 2012, 16:42   #214
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

*KNIP*

Laatst gewijzigd door chinaski : 20 juni 2012 om 17:07.
Oud 19 juni 2012, 16:47   #215
Восход-1
Banneling

Standaard

*knip*

Je beging net niet enkel een persoonlijke aanval die verboden is op dit forum maar ook een strafbaar feit. Dit is gerapporteerd aan de moderatie.

Laatst gewijzigd door chinaski : 20 juni 2012 om 17:08.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 16:47   #216
Восход-1
Banneling

Standaard

*knip*

Je beging net niet enkel een persoonlijke aanval die verboden is op dit forum maar ook een strafbaar feit. Dit is gerapporteerd aan de moderatie.

Laatst gewijzigd door chinaski : 20 juni 2012 om 17:08.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 17:58   #217
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oeioei, ik denk dat ik nu ga wenen...
Oud 19 juni 2012, 18:12   #218
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht

Nee, dank u. Géén Turkse voortrekkers/aanleiders voor de E.U.
Onze levensstandaard zou er op achteruitgaan, als ik zo zie hoe men in het Turkse binnenland leeft. En in de achterbuurten der grote steden.
En dan dat religie dat die hebben... We hebben al genoeg last met de Magrebijnen, wat denk je ?
Oud 19 juni 2012, 18:13   #219
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Fuckin lol'd.

Hoe lang gaat het duren voordat ons egmondje een stalkingsrechtzaak begint tegen het halve forum op zijn negeerlijst?
Zou dat wel waar zijn van die negeerlijst ? Tegen wie moet hij anders van zijn oren maken ?
Oud 19 juni 2012, 18:13   #220
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Plebs van de negeerlijst, daklozen, drugsverslaafden, mensen die creativiteit missen en hier maar twee nietszeggende draden zijn begonnen worden verzocht mij niet te stalken. Het is een strafbaar vergrijp en hun namen zullen doorgegeven worden als potentiele Breivik gekken waardoor hun drugsgebruik, hoerenlopereij, belastingontduiking en rare spelletjes met het dochtertje van hun vriendin, of waarmee jullie Vlamingen zich ook mee mogen bezighouden, wellicht aan het licht zullen komen.
Leuk stukje vulgair venijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be