![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Tegenwoordig zit er bij de Kinder Surprise eieren zo'n briefke met allerlei belachelijke waarschuwingen op. Er staat ook bij dat ge dat "zorgvuldig" moet bewaren. Bij kinderspeelgoed hebt ge dat ook.
Maar waar moet ik die papierkes in godsnaam allemaal bewaren? Aan 't tempo dat zo ne kleine Kinder Surprise eikes vreet en speelgoed verslijt, wordt dat wel nogal nen berg papier. Wat moet ik daarmee doen? De kleine zijn kamer mee behangen? Ik eis een door de overheid gesponsorde Shurgard stockage box, betaald middels een heffing op een categorie burgers waartoe ik niet behoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok. Leg dan nu maar wat geld op den toog voor een rondje.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog niet. Maar hou die handleidingen vooral bij. De dag waarop wat vandaag als betaalmiddel gebruikt wordt evenveel, of zelfs minder, waard zal zijn dan die handleidingen, komt wel.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan kan ik nu wel wat eurokes missen. *** Legt een paar duizenden euro's op den toog *** |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://static.fjcdn.com/pictures/Kin...dc_3566344.jpg
![]() ![]() http://www.tshirtdeal.nl/images/deta...r_surprise.jpg ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dutske?
Als die kleine zoveel Kinder Surprises fret dat zijn ouders zijn kamer kunnen behangen met de papiertjes is-ie vast zo vet dat hij van zo nen draai rond zijn oren waarschijnlijk niet eens iets merkt.
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste is gewoon inscannen en saven op een stickske. De consumptie van anderhalf jaar past gemakkelijk op een 4 gig stickske.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Jamaar, daar staat niet op dat ge 't moogt inscannen. Ge moet het bijhouden. Stel u voor dat ik door dat in te scannen één of andere auteursrechtelijke bescherming schendt. Dat gaat mij dan veel handleidingen kosten later.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Jamaar, als hij voortaan draaien rond zijn oren krijgt i.p.v. chocolade, vermagert hij zodanig, dat hij het wel voelt.
Laatst gewijzigd door Sammael : 21 juni 2012 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een afgewogen combinatie zie je niet zitten?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, ge ziet, alleen maar voordelen.