![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat die angst betreft... het kan ook zijn dat heel veel mensen zich gewoon inhouden. De kruik gaat zolang te water tot ze barst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alice heeft helemaal geen 'zeer liberale betekenis' gegeven aan een uitleg waar ik persoonlijk erg achter sta. En 'identitair-nationalistisch discours' zijn jouw woorden. Je schijnt het goedje niet te snappen, vrees ik. Dat is begrijpelijk als je kennis maakt met individualisten. Er is een verschil tussen mensen die zelfstandig kunnen denken en mensen die -misschien omdat ze jong zijn- eerst nog wat dingetjes moeten naäpen vooraleer ze dat dan weer los kunnen laten om uiteindelijk zelfstandig te kunnen nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jo heeft duidelijk geen interesse in wetenschappelijk denken. Of denken tout court. Wie dom is verkiest uiteraard om religieus onder de sloef te liggen en klakkeloos te slikken en uit te voeren wat een of andere idioot in de wolken predikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() HERHALING: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door -Jo- : 21 juni 2012 om 23:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat A is (het"Westen"), werd ENKEL totnogtoe met enige inhoud door jou weergegeven. De rest kraamde onzin uit in de trant van "we moeten dat niet kunnen zeggen, als we maar weten wat het niet is". Jouw definiëring is een zeer gangbare en... uiterst liberale, die de historische achtergrond van het Westen vrijwel compleet negeert en er bepaalde aspecten die ideologisch in het kraam passen uitkiest en uitvergroot. Maar hey, doe maar, alleen dat soort Westen is wat mij betreft compleet verachtelijk en dus te bestrijden. Daar houdt het dus op: jij verdedigt water, ik vuur (of omgekeerd). Wat mij betreft is die "vrijheid, gelijkheid, broederlijkheid" de grond in te boren en voor jou niet. Voor mij is die assimilatie van vreemdelingen naar de westerse manier van leven negatief en voor jou niet, voor mij is etnische diversiteit een hoogst te beschermen goed, voor jou niet. Voor mij is gelijkwaardigheid een pure leugen, voor jou niet. enz... Dus ja, einde discussie zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als argumenten op zijn, blijft dergelijke praat nog over. In tegenstelling tot jij ken ik Iraniërs en Europeanen die in Iran conferenties bijwonen, oa over hetgeen ik eerder zei. Dus niet liegen aub. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
2. Wat hedendaags is, kan je nog niet gehad hebben. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we het erbij houden dat wetenschappelijk-methodologisch, bewijzen nooit afdoende gefundeerd kunnen zijn op persoonlijke getuigenissen. Laat die eens allemaal volledig wegvallen, wat blijft er dan nog over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Amai zeg, Jo, bladzijden berichten aaneenschrijven met zoveel rotmentaliteit. Gelukkig voor jou zijn hier nog forummers die erop willen reageren, 't zou anders maar triestig zijn als je met zoveel dwaaspraat op je kamertje zou blijven moeten zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is jou helemaal niet om vrijheid te doen maar om doctrines die je meent te kunnen opleggen omdat volgens jou zelfgekozen of opgelegde onderwerping aan achterlijke ideeen over wanneer vrouwen " deftig gekleed" zijn, " bevrijding" inhoudt. Daar denken wij vanuit onze vrijheid die we verworven hebben, totaal anders over. Gelul over marxisme zet daar geen zoden bij aan de dijk. Nogmaals, niets maar dan ook werkelijk niets in mijn betoog heeft te maken met liberalisme, wel met een open samenleving, toegankelijke en brede sociale voorzieningen, maar ook verplichtingen; het respecteren van pijlers waarop deze samenleving zich heeft ontwikkelt en waardoor mensen pakken beter af zijn dan overal ter wereld; waar achterlijke opvattingen over wat " deftig is voor vrouwen" zorgt voor achterstelling op allerlei gebied. Wanneer je geen argumenten hebt behalve je eigen herhalingen, dan heb je dit debat dus verloren,daar kun je vast wel mee leven! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | ||
Banneling
|
![]() [/quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Vanavond gaan we die "dwaaspraat" zelfs actief gaan uitdragen in levende lijve zie. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ok, dan maar iemand anders aanhalen ter verduidelijking. Citaat: