![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Niet waar, met Flahaut beleefden we een hoogtepunt qua humor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb dikwijls 18en en 19en (op 20) gehaald voor vakken filosofie, door gewoon diepzinnig te kijken, veel pauzes in te lassen bij 't mondeling, en mijn linkerwenkbrouw zwaar op te heffen.
Maar het best was toch Rudi Laermans die een hele aula tijdens de examens van 1995 schrik aanjoeg door allerlei terreurtruukjes uit te voeren (sexuele intimidatie, roken in uw gezicht, u brutaal en luidruchtig uitlachen, plots weglopen terwijl ge mondeling examen aflegt, mensen aggressief wegjagen, etc...). Hij is daarvoor toen bijna geschorts, na een onderzoek. Maar hij verdedigde zich voor de actie, door ze een "sociaal experiment" te noemen, en kwam er uiteindelijk met een blaam vanaf. Ik heb daarvan genoten, want 19 gekregen, door het spel goed mee te spelen. Ik had natuurlijk ook door waar Laermans mee bezig was. Genie als ik ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja maar zo'n heel filosofische. En noemt zich ook "cultuursocioloog".
Flirt met Lacan, Deleuze, Foucault, Bourdieu, Badiou en Zizek dat het een levende lust is. Cultuursociologie is zowat hetzelfde als hedendaagse filosofie.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent u bevredigd wat de antwoorden betreft?
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ik heb geen filosofie gestudeerd. Ik heb iets nuttig gestudeerd
|
![]() |
![]() |