![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19021 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook heb ik genoeg aan te merken op de US government, heel veel zelfs.
![]() |
![]() |
#19022 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De officiële versie zal mij een worst wezen , het gaat om de waarheid.
![]() |
#19023 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19024 |
Banneling
|
![]() Welnee, je hebt voor mij allang aangetoond dat het je helemaal niet om de waarheid gaat. Je vedraait, laat weg wat je niet bevalt etc etc
Laatst gewijzigd door River_Achai : 23 juni 2012 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19025 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kan ik beamen
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19026 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze willen wat bewijzen,dus moeten het het maar goed bewijzen...
Maar ik begrijp u wel,ze hebben eigenlijk gefaald in hun opzet aangezien ze één keer té hoog zaten,één keer kompleet de grond ingingen,en één keer het doelwit op de juiste hoogte raakten,alléén zaten ze dan weer véél te ver naar links... Het was dus driemaal niets aangezien de vluchtsimulator nog geeneens rekening hield met de hoogte van de objecten voor het pentagon ... U die dus voor ieder van onze zijde geplaatste beweringen een peer reviewed artikel eist ter ondersteuning,bent u nu al tevreden als uw zijde een lapzwans plaatsen bij gebrek aan beter... ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Zaventem is 45 meter breedte voor baan 07l25r met zijn 3638 m lengte... Bij goed weer zetten ze hun neuswiel bij voorkeur netjes op de stippellijn die er in het midden van de landingsbaan loopt om hun kunnen te tonen... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 juni 2012 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19027 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 24 juni 2012 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19028 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die de officiele versie niet gelooft zou in mijn ogen moeten beseffen dat hij toegeeft dat er van een complottheorie sprake is. Helemaal in het begin kon ik ook niet geloven dat er van een complottheorie sprake was. Mijn ogen werden geopend door gewoon alle grote onwaarschijnlijkheden op te tellen. En dat begon met de impact in het Pentagon. De vele getuigen etc .. Bij dat vliegtuig (???) in Pensylvania is er ook totaal niets gevonden geen enkel spoor van een lichaam of vliegtuigonderdelen: alles "verdampt" zeker ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 juni 2012 om 05:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19029 |
Banneling
|
![]() Ik zou heel zeker eerder het tegenovergestelde zeggen. Maar mensen die zomaar elke complottheorie geloven dat klopt niet. Er zijn er echter evenveel met andere anti-complottheorieen die ook nergens opslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19030 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.911myths.com/html/flight_93_photos.html Hier zie je een aantal vliegtuigonderdelen, waaronder de cvr en de fdr. Ook persoonsbewijzen. Allemaal elementen op het Moussaoui-trial. Wat ga je nu zeggen? Dat dat allemaal fake is? onvoldoende? Verkeerd kleurtje? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19032 |
Banneling
|
![]() Totaal en volkomen onvoldoende. Geen kleding, geen slachtoffers of menselijke resten. Niets. Hoe kan je daar nu intrappen ? En dus uiteraard fake. Op de foto's die vlak na het ongeval te zien waren was er in elk geval niets te zien. Plots komt men dan na een aantal jaren met zo'n foto's af. Als er al een vliegtuig was werd dat neergehaald tijdens de vlucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19033 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nope wel menselijke resten je gaat totaal de mist in...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19034 |
Banneling
|
![]() Deze mensen lezen enkel hetgeen met de officiele theorie strookt. In feite is het puur tijdverlies. Als ik dan nog vermoed dat ze andere motieven hebben om de officiele versie te geloven begrijp je dat het geen zin heeft met hen te discussieren. Ik denk dat je Dixie trouwens noch gemakkelijker tot de islam kan bekeren, en dan zijn we nog zelfs niet aan de 9/11 - Israel-connectie begonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19035 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat het mij een worst zal wezen betekend niet dat het NIST rapport niet juist kan zijn. Juist ik heb hier grote hoeveelheden onderzoek laten zien dat niet van NISt afkomstig was
![]() |
![]() |
#19037 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
What? R U serious?
![]() |
![]() |
#19038 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19039 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil van het idiote idee af dat je moet kiezen tussen, nl de officiële of de complotversie. Dit wekt de indruk dat de niet officiële informatie altijd aan de kant van het complot staat. Of dat alle niet-officiële informatie welke bepaalde zaken uit officiële rapporten ondersteunt opeens ook als officiële info word gezien.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 juni 2012 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19040 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De makers van die film hebben zelfs al toegegeven dat dit niet klopt.
![]() |