![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Zoals de N-VA en zijn pedofielen?
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zo'n verdediger van de particratie en het ons-kent-ons.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet, maar het is heel begrijpbaar. Zo gaat het immers ook in het verenigingsleven: mensen kennen mensen en contacteren elkaar. "O ja, ik weet iemand die misschien wel geschikt zou kunnen zijn om onze Jan te vervangen..." "Wel, ga er eens mee praten, wie weet..." In alles gaat het zo. Heel menselijk en ook heel nabij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 26 juni 2012 om 09:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als democraat zal ik geen handtekening weigeren, zelfs niet aan bub, om te kunnen opkomen bij verkiezingen.
En als ze opkomen, vind ik het maar een kleine bijzaak dat hun stemmen niet ten gelde gemaakt kunnen worden, wegens nergens iemand verkozen. Hun stemmen gaan dan proportioneel naar de partijen die wel verkozenen hebben; dus het meeste naar de nva. Mocht het kunnen, ik zou zelfs afstand doen van dat voordeel. Maar dat is nu eenmaal niet mogelijk. Spijtig hé ? Ik krijg een 'voordeel' van de (politieke) vijand; ik wil het niet; maar toch wordt het mij toegekend. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 26 juni 2012 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een affiche die oproept om België te verdedigen. Mits een kleine aanpassing ook vandaag nog heel goed bruikbaar. Oostfront door taalgrens vervangen en het is de perfecte B.U.B affiche.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom maak je er zo'n probleem van om in te zien dat je de particratie en het ons-kent-ons verdedigt ? Zoals je zelf argumenteert heeft het zijn merites.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me die affiche niet herinneren uit mijn geschiedenisboeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is immers niet eigen aan de partijen, maar vormt gewoon een vast stramien bij de meeste verenigingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Dat die informele contacten gebeuren binnen het kader van geoliede machtsapparaten, waar de burger nauwelijks een controle op heeft, hoewel hij diezelfde partijen subsidieert. Het gaat dus niet om zomaar wat vrijblijvend hobbyisme, het gaat hier om mensen die beslissen het parlement tot een veredelde stemmenmachine om te vormen en daarbij niet aarzelen om zelfs de Grondwet op te schorten.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in wat er daar mis mee is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Dat soort straat- en cafédiscussies komt niet op TV en bepaalt dus niet de politiek van België. De cafétoogpraat en de grondwetschenderij van het particratisch clubje des te meer, maar zonder dat de journalisten er fundamentele kritiek op geven. Dat is het democratisch deficit van België.
![]() |
#40 |
|
![]() Dat is dan ook geen (fraaie) 'Belgische geschiedenis'. Daar pakt men in de Belgische geschiedenisboeken niet mee uit. Dat heeft men daarom gewoon even overgeslagen in 'l'histoire nationale'. Alleen de Vlaamse collaboratie wordt tot op heden in de verf gezet. Want het Vlaams-nationalisme is de Belgische vijand bij uitstek. Daarom is geschiedenisvervalsing of noem het -ontkenning toegestaan.