Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Wia gaat er in de cel?
Walter Capiau 6 54,55%
Fouad Belkacem 5 45,45%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2012, 17:08   #141
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En wat is je opzet eigenlijk?
Of mogen we dat niet vernemen en is dit je zoveelste volkomen ridicule stelling?
Laten we beide heren samen in de cel stoppen, zijn ze in goed gezelschap!
Dat zou echt de moeite zijn, die twee samen in één cel. Mijn filmmakersbrein slaat op hol en ik ben aan het watertanden.

Titel: 'The Walter-Belkacem affair'

Kallikles, schrijf jij het scenario maar, wees creatief, man!

Ik heb mijn scenario al gewist. Het is aan jou!
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 17:51   #142
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Meningen kunnen nu eenmaal schade veroorzaken. Vaak zijn meningen kwetsend, maar ook lichamelijke schade is niet uitgesloten. Ik zie niet in waarom wij hier geen uitzondering zouden maken. Tenslotte is het terrorisme niet bedoeld om mensen te doden. Wel om aandacht te trekken in de media. Dat er mensen door dood moeten betekent dat wij die mensen te weinig kansen bieden om hun mening te verkondigen, dat zij tot zulke radicale oplossingen moeten overgaan.
Als mensen moet vermoord worden om aandacht te krijgen in de media is het wel heel erg gesteld met een deeltje van de mensheid die dat soort zaken geestelijk aankleeft. Doe maar op dan, zou ik zeggen.

Er is een emmer, er is een druppel, er is een kruik en die kan barsten.

Achteraf niet komen zeiken, hé?

En wees niet te morsig met het persoonlijk voornaamwoord in het meervoud 'wij'. Het kan zijn dat je in de reclamebranche zit. Qua moderne marketing zou ik 'wij' echt wel laten vallen. Mocht je het nog niet weten: de doorsnee consumen tis een bloedhekel aan het krijgen aan het woord 'wij'.
Oud 24 juni 2012, 18:03   #143
cairn
Lokaal Raadslid

Standaard

Steek ze alle twee bij elkaar in het gevang.
cairn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 18:37   #144
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
BUB dreigt inderdaad met maatregelen tegen mensen die nu tegen de Belgische staat zijn. Het niet verlenen van een platform schept geweld, en dat is niet de schuld van de geweldenaar. Genegeerd worden kan mensen tot waanzin drijven, denk aan de schietpartijen in scholen door kinderen die jarenlang werden buitengesloten.
Over welk platform heb je het? Een platform voor mensen die de Vlaamse cultuur niet in zich hebben en gaan vertellen in een straatFrans of een straatVlaams dat zelfs mijn oude teefhond niet begrijpt aan mensen van hier hoe ze moeten leven?

Begin dan maar aan je waanzin. Begin er dan maar aan. Geen woorden maar daden.

In 't Vlaams zeggen we soms: 'Waar de mond van overloopt, is de broek leeg.'

En die schietpartijen? Welke schietpartijen? Teveel naar Youtube gekeken, zeker?

Kijk anders eens naar hongersnoden. Het is een stuk minder actiethriller want het gaat traag maar zeker en de uitkomst van de plot is vrij vlug al op te sporen. Vind je dat niet opwindend? Kindertjes die als papyrusachtige wezentjes ineenkrimpen op hun wijde mond na en hun wijde ogen. Kinderen van vier jaar die zoveel wegen als een baby van zes maanden. Het thrillereffect is nochtans daar hoor. De natuur heeft er niets mee te maken. Hebben ze jou dat al wijsgemaakt? Je gelooft dat toch niet?
Wie beheert zo'n gebied eigenlijk? ANNO 2012? WAAR zijn de straffe venten? Bezig om hun munitie te tellen? Te dealen met wapenhandelaars?

Eén Hercules naar jouw Tali*******en en in een mum van tijd hebben we die karkasjes van kinderen met of zonder infusie zo gebracht op de Grote Markt van Brussel en dan mag heel allochtoon Brussel eens komen kijken met de Koran in de hand. Alleen de mannen tussen 16 en 60 jaar oud.

Dat hebben de Amerikanen ook gedaan met de plaatselijke bevolking die rond de concentratiekampen woonden. Ze gedwongen om te gaan kijken.

Misschien valt de frank dan? En ze mogen allemaal er eentje meenemen en thuis verzorgen zoals een eigen kind op de kosten van onze mutualiteiten. Wat denk je daarvan? Nog een scheeuwertje erbij. Er gaat natuurlijk een enorme golf van solidariteit opduiken. En we maken twee adoptierijtjes: eentje voor de autochtonene en eentje voor de allochtonen. Een koerske rijden, gewoon. Eens zien waar de langste rij zit.

Wij hebben dat tijdens WOII ook heel veel gedaan. En we hebben voor dat soort nonsens verdorie een harde prijs betaald, maar dat wil jij niet weten, hé?

Negeer het maar wat ik hier schrijf. Het is allemaal pure nonsens

Wat is trouwens het probleem met platformen? Is het trapje te hoog?
Oud 24 juni 2012, 18:46   #145
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Negeer het maar wat ik hier schrijf. Het is allemaal pure nonsens
Dat wisten we reeds, hoor.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 11:06   #146
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat wisten we reeds, hoor.
Als zelfstandig nadenken niet meer kan of er nooit is geweest en er een bepaalde strategie moet gevolgd worden, ja, dan kan je indd beter zo'n reactie geven.
Ik noem dat een wegduik-reactie. Sommige diersoorten hebben dat ook. Wist je dat?
Oud 26 juni 2012, 12:48   #147
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als zelfstandig nadenken niet meer kan of er nooit is geweest en er een bepaalde strategie moet gevolgd worden, ja, dan kan je indd beter zo'n reactie geven.
Ik noem dat een wegduik-reactie. Sommige diersoorten hebben dat ook. Wist je dat?
De nazi's vergeleken hun slachtoffers ook met diersoorten vooraleer ze de Holocaust uitvoerden. Wist je dat?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 26 juni 2012 om 12:48.
Oud 26 juni 2012, 13:05   #148
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
De nazi's vergeleken hun slachtoffers ook met diersoorten vooraleer ze de Holocaust uitvoerden. Wist je dat?
Godwin's law...ken je dat ?

Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 13:06   #149
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt er willens en wetens weer niets van begrepen, want er werd aan de bekende struisvogelreactie gerefereerd. Dat weet jij natuurlijk ook heel goed, maar het belet je niet om de holocaust er aan de haren bij te slepen.

Overigens worden joden in het handboek voor mohammedanen, de koran, zwijnen en verachte apen genoemd.
Jij zou als mohammedaan dus beter je goedkope, hypocriete godwinnetjes voor je houden.
Oud 26 juni 2012, 13:07   #150
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Godwin's law...ken je dat ?

Als je op racistische wijze je medemens dehumaniseert, dan moet je niet hypocriet krokodillentranen beginnen huilen als je met de nazi's wordt vergeleken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 26 juni 2012 om 13:07.
Oud 26 juni 2012, 13:15   #151
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Als je op racistische wijze je medemens dehumaniseert, dan moet je niet hypocriet krokodillentranen beginnen huilen als je met de nazi's wordt vergeleken.
Nogmaals:
Je hebt er willens en wetens weer niets van begrepen, want er werd aan de bekende struisvogelreactie gerefereerd. Dat weet jij natuurlijk ook heel goed, maar het belet je niet om de holocaust er aan de haren bij te slepen.

Overigens worden joden in het handboek voor mohammedanen, de koran, zwijnen en verachte apen genoemd.
Jij zou als mohammedaan dus beter je goedkope, hypocriete godwinnetjes voor je houden.

Jouw allah en jouw profeet dehumaniseren de joodse medemens, en aan de retoriek van veel mohammedanen die we vrijwel dagelijks voorgeschoteld krijgen, blijkt dat veel volgelingen van allah het daar roerend mee eens zijn.

Jij bent het die hier valse krokodillentranen aan het plengen bent, en dat nog wel met een enorme balk in je eigen ogen terwijl je naarstig op zoek bent naar de splinter in het oog van je naaste. Alhoewel, naaste. Een ongelovige is volgens de islamitische doctrines nooit een naaste waarmee rekening gehouden hoeft te worden.

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 26 juni 2012 om 13:16.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 13:34   #152
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

In ieder geval gaat madam niqab de cel zeker niet in. Daar voor moet je wat meer doen dan agenten een hersenschudding en een gebroken tand slagen.

Citaat:
Nikab-vrouw nog niet verhoord

Ruim drie weken nadat Stéphanie Djato een politieinspecteur een kopstoot had gegeven omdat de agente haar dwong haar nikab af te nemen, is de vrouw nog altijd niet verhoord.

Djato werd op de tram aangesproken door de agente die haar vroeg zich te identificeren. Omdat ze weigerde haar nikab af te nemen, werd ze meegenomen naar het politiecommissariaat van Sint-Jans-Molenbeek.

Daar deelde ze een kopstoot uit aan een agente. Het slachtoffer liep een hersenschudding op en brak een tand. Fouad Belkacem, woordvoerder van Sharia4Belgium en vriendje van Djato, riep op tot geweld. De nikab-vrouw beweerde immers dat ze zelf hardhandig werd aangepakt door de politie en dreigde met een klacht. Maar ruim drie weken later hebben politie of gerecht nog altijd geen klacht met burgerlijke partijstelling ontvangen.

En wat opmerkelijker is: Djato is, zo bevestigt ons de woordvoerder van het Brusselse parket, nog altijd niet door de politie of door de onderzoeksrechter ondervraagd over de feiten, laat staan dat ze in verdenking is gesteld voor slagen en verwondingen aan de politieagente.

TG
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-verhoord.aspx

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 14:25   #153
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vergelijk mensen heel graag met dieren. En eigenlijk is dat een compliment als ik dat doe. Maar jij snapt dat dus niet en grijpt onmiddellijk naar wat mensen zien als schadelijke dieren zoals ratten en muizen en kakkerlakken ('94 Rwanda en een heel stuk recenter dan je ouwe WOII)

Ik had het over diersoorten. Nu blijkt indd volgens mijn voorlopige kennis dat 'wegduiken' (niet antwoorden op inhoud) eigen is aan prooidierenGEDRAG. Maar ook roofdieren houden zich gedeisd als het moet. Wist je dat?

Het zijn indd prooidieren die wegduiken. Roofdieren doen het ook maar in mindere mate, globaal bekeken. Jij bent een mens, Kallikles, blijf je man staan en blijf inhoudelijk antwoorden op de reacties die je krijgt. Die van mij o.a. en verwar diersoorten niet met het gedrag van populaties die door hun gemanipuleerd geloof zich alsmaar voortplanten en eigenlijk zichzelf tot kannonenvoer maken.

Vind je ook niet dat een mens; de homo homo sapiens veel beter verdient dan de status van een prooidier?

je weet het nog niet maar ik vertrouw het je hier toe: de mens heeft geen natuurlijke vijand onde de andere diersoorten.

De enige natuurlijke vijand is de medemens. Dat is de harde realiteit.

Overbeladen ferry's die omslaan, een epidemietje, nijlpaarden die mensen te grazen nemen, ... peanuts.

Oorlogsgeweld ... een achterhaalde manier om wat ruimte te scheppen.

De revolutionaire islammensen hebben 'Ga en vermenigvuldig u' overgenomen. Ik ben er zeker van dat het produceren van grote gezinnen wordt aangemoedigd op een of andere manier. De koeien moeten veilig op stal staan, liefst met een doekje op het hoofd 'ter herkenning van ' nietwaar?

Hier in België wenst men geen grote gezinnen meer. We hebben die al gehad en we zijn dat beu. Wij hebben trouwens de les geleerd dat de helft van de kinderen van een groot gezin het niet zo goed doet als de andere helft van het grote gezin. Hoe zou dat nu toch komen?

De islam ideologie (het is al lang geen godsdienst meer) maakt misbruik van zijn/haar aanhangers en indoctrineert ze alsof deze mensen voorbestemd zijn om als prooidieren te fungeren.

Ik hou niet van de mens die een prooidierengedrag vertoont. Ik hou zeker niet van mensen die andere mensen in die situatie willen laten terechtkomen.
Het zich fervent voortplanten zonder nadenken is trouwens een angstreactie. Wist je dat?

Wat België betreft komt de angst niet uit de maatschappij maar vanuit de islammensen zelf. Er wordt heel wat voor moslimmensen door eigen volk voorgegoocheld.

Jij bent één van die makers van prooidieren. Jij maakt met jouw zienswijze en jouw redeneringswijze prooidieren van je eigen volk. Je zal een hele kudde achter je aan krijgen. Maar wat dan?

Je zit dan met een desoriënteerde kudde. Je kan dan een stampede uitproberen. Je kan van alles uitproberen. Je bent dan wel verantwoordelijk voor de oogst.

Eigenlijk ben je een wolf voor je eigen volk. Je bent niet eens een wolf met intellectuele bagage, dus moet het wel heel erg gesteld zijn met jouw gedwee gevolg.

Is dat alles wat je hebt? De nazi's?'

Wat weet je over mieren en bladluizen? Die zijn altijd actueel als ik effe in mijn moestuin kijk.
Oud 26 juni 2012, 17:51   #154
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vergelijk mensen heel graag met dieren. En eigenlijk is dat een compliment als ik dat doe. Maar jij snapt dat dus niet en grijpt onmiddellijk naar wat mensen zien als schadelijke dieren zoals ratten en muizen en kakkerlakken ('94 Rwanda en een heel stuk recenter dan je ouwe WOII)
60 miljoen doden, dat vergeet je niet snel. Maar jij moet het natuurlijk allemaal op de zwarten steken. Dat verbaast ons dan weer niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 26 juni 2012, 19:01   #155
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
60 miljoen doden, dat vergeet je niet snel. Maar jij moet het natuurlijk allemaal op de zwarten steken. Dat verbaast ons dan weer niet.
Jouw wereld is zo beperkt dat je niet eens kan begrijpen dat mensen met elkaar kunnen praten over diersoorten zonder dat ze bepaalde eigenschappen ervan op zichzelf in een negatieve betekenis moeten betrekken.

Jij gaat voor aantallen, ik grijp eerder naar recentere vergelijkingen. Dat idee dat mensen andere mensen kunnen zwartmaken, blijft historisch gezien dus de kop op steken. Daar kan je het toch mee eens zijn.
Na Rwanda '94 had je Joegoeslavië en dat was ook niet min qua zwartmakerij en denigrering onderling (twee, drie partijen die het probeerden te halen).
Het wegvallen van Tito opende de Pandora-doos.
Ik heb practisch life op TV gezien dat de Nederlandse blauwhelmen niet wisten wat hen overkwam als dat uniform aankwam. Ze hadden geen duidelijk mandaat en dat is een grote blunder. Ik heb het over Shebrenisza. En de vrouwen en de kinderen in de bussen, en de mannen en de jongens naar elders. Toen ik dat zag dacht ik aan Sophie's choice en ik wist dat vele vrouwen hun broers, mannen, vaders en zonen niet mee terug zouden zien. De journalisten hadden dat zelfs niet door.
De naïviteit van het westen is helaas heel gerenomeerd.

Als een volk bij het horen van een dierensoortnaam, krimpt en dat automatisch op zichzelf betrekt zodat geen openlijke discussie meer mogelijk is, dan is er een stevig probleem.

Dien je zaak maar en je doet dat goed maar vraag jezelf maar eens gewoon af welke zaak en van wie juist je dient. Enkele stevige mannen die de lakens uitdelen (zo gaat dat meestal) en ze spelen met je kloten maar dat zie je niet want zij zorgen ervoor dat je dat niet ziet.

Achter alles wat je tot nu hebt geschreven schuilt een gebrek aan fundamentele, rotstvaste achtergrond.

Het enige wat je weet is WOII maar wat er tussenin gebeurd is weet je niet. Eén of ander foldertje uit het hoofd geleerd of wat?

Wat je voorgeschoteld wordt, is gemaakt voor mensen zoals jij. Er is veel meer te lezen. In het zwarte heb je zwart en wit en grijs, in het witte heb je zwart, wit en grijs en zelfs in het grijze heb je zwart en wit. Ongeacht wat dan ook.

Hou dus op met stromannetje te zijn van ik weet niet wie of wat en oppervlakkigheden te spuien die kant noch wal raken. Ga eens een gezond boek lezen. Kies het zelf. Iets neutraal. Of ga op reis en geef wat zuurstof aan je visie.
Oud 26 juni 2012, 19:33   #156
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Maar de minstens 80 miljoen doden bij de mohammedaanse veroveringen van India alleen al, ben jij zeker gemakshalve vergeten in je ijver om te godwinnen?
En dan laten we rest van de doden die op het conto van de mohammedaanse veroveringen van het Midden-Oosten en Noord-Afrika toe te schrijven zijn, nog maar even achterwege.
Oud 26 juni 2012, 21:47   #157
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jouw wereld is zo beperkt dat je niet eens kan begrijpen dat mensen met elkaar kunnen praten over diersoorten zonder dat ze bepaalde eigenschappen ervan op zichzelf in een negatieve betekenis moeten betrekken.

Jij gaat voor aantallen, ik grijp eerder naar recentere vergelijkingen. Dat idee dat mensen andere mensen kunnen zwartmaken, blijft historisch gezien dus de kop op steken. Daar kan je het toch mee eens zijn.
Na Rwanda '94 had je Joegoeslavië en dat was ook niet min qua zwartmakerij en denigrering onderling (twee, drie partijen die het probeerden te halen).
Het wegvallen van Tito opende de Pandora-doos.
Ik heb practisch life op TV gezien dat de Nederlandse blauwhelmen niet wisten wat hen overkwam als dat uniform aankwam. Ze hadden geen duidelijk mandaat en dat is een grote blunder. Ik heb het over Shebrenisza. En de vrouwen en de kinderen in de bussen, en de mannen en de jongens naar elders. Toen ik dat zag dacht ik aan Sophie's choice en ik wist dat vele vrouwen hun broers, mannen, vaders en zonen niet mee terug zouden zien. De journalisten hadden dat zelfs niet door.
De naïviteit van het westen is helaas heel gerenomeerd.

Als een volk bij het horen van een dierensoortnaam, krimpt en dat automatisch op zichzelf betrekt zodat geen openlijke discussie meer mogelijk is, dan is er een stevig probleem.

Dien je zaak maar en je doet dat goed maar vraag jezelf maar eens gewoon af welke zaak en van wie juist je dient. Enkele stevige mannen die de lakens uitdelen (zo gaat dat meestal) en ze spelen met je kloten maar dat zie je niet want zij zorgen ervoor dat je dat niet ziet.

Achter alles wat je tot nu hebt geschreven schuilt een gebrek aan fundamentele, rotstvaste achtergrond.

Het enige wat je weet is WOII maar wat er tussenin gebeurd is weet je niet. Eén of ander foldertje uit het hoofd geleerd of wat?

Wat je voorgeschoteld wordt, is gemaakt voor mensen zoals jij. Er is veel meer te lezen. In het zwarte heb je zwart en wit en grijs, in het witte heb je zwart, wit en grijs en zelfs in het grijze heb je zwart en wit. Ongeacht wat dan ook.

Hou dus op met stromannetje te zijn van ik weet niet wie of wat en oppervlakkigheden te spuien die kant noch wal raken. Ga eens een gezond boek lezen. Kies het zelf. Iets neutraal. Of ga op reis en geef wat zuurstof aan je visie.
Waarover heeft u het eigenlijk?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 27 juni 2012, 15:42   #158
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarover heeft u het eigenlijk?
Meen je dat echt? Begrijp je niet waar ik het over heb en in welke context? En de voorbeelden die ik aanhaal en de vergelijkingen?

In die tekst zitten vrijblijvende adviezen en doordenkers. En mijn tekst is eigenlijk nog meer zinvoller geworden met je antwoord.

Nog eens herlezen en erover nadenken. Gewoon, gewoon, misschien besef je dan wel iets voor jezelf. Ook al is het ps na zes maanden of na een jaar of zo.
Oud 27 juni 2012, 15:43   #159
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Meen je dat echt? Begrijp je niet waar ik het over heb en in welke context? En de voorbeelden die ik aanhaal en de vergelijkingen?

In die tekst zitten vrijblijvende adviezen en doordenkers. En mijn tekst is eigenlijk nog meer zinvoller geworden met je antwoord.

Nog eens herlezen en erover nadenken. Gewoon, gewoon, misschien besef je dan wel iets voor jezelf. Ook al is het ps na zes maanden of na een jaar of zo.
Wat wil je nu feitelijk zeggen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 27 juni 2012, 15:45   #160
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
India 80 miljoen doden. Maar dat is gepleegd door de 'religion of peace'. Dat is dan weer wel snel vergeten door volgelingen van de 'religion of peace'.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be