![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
|
![]() Bedankt, je erkenning betekent veel voor mij.
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een groot stemmenaantal verwerven is één. Dat mandaat van de kiezer gebruiken om goede beslissingen te nemen voor het bestuur is nog iets anders. Laatst gewijzigd door pajoske : 28 juni 2012 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Weet U wat het echte probleem is?
Niet dat BDW afwezig was in het VP, niet dat hij in Terzake zat, niet dat het debat in de media plaats vindt (Want Smet heeft zelf zijn nota in de media gebracht alvorens dit met de regerinspartners te bespreken). Wel dat hij verwoord heeft wat 90% van het onderwijzend personeel en bedrijven al vele 10-tallen jaren op de werkvloer zeggen. MAW, hij heeft de kaas van andere partijen van tussen hun boterham gehaald. Ze kakken in hun broek, want na het interview van BDW maandag in Terzake hebben hoogstwaarschijnlijk vele duizenden onderwijzers en bedrijfsleiders beslit om N-VA te stemmen volgende keer. Laatst gewijzigd door giserke : 28 juni 2012 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() Tiens. Ik dacht dat de al dan niet goede beslissingen van het bestuur behoorden tot de gemandateerden die van dat bestuur deel uitmaken. Als u vindt dat de partijvoorzitters nu ook al verantwoordelijk zijn voor 's lands bestuur kunt u flink op het systeem besparen, want dan hebt u geen ministers of staatshoofden meer nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Begin jij maar eerst eens met dit hard te maken. Of ga je weer systematisch rond de pot lullen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan je beter verdiepen in de senaatshervorming, daar zullen ook nog senatoren met een verschillend statuut zitten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier totaal geen probleem mee. Ik stoor me echter enorm aan het gebrek van politieke ethiek in deze. Als hij niet geïnteresseerd is om op te dagen in de kleuterschool van deze kamers moet hij zich maar laten opvolgen. De N-VA heeft ruimschoots voldoende partijfinanciering om hem een loon als voorzitter toe te kennen. De boel aanklagen en toch de pree ervan trekken. Il faut le faire. Als de media of de oppositie ( al dan niet van uit de meerderheid) dit aanklaagt worden ze overklast door BDW. De BDW cheerleaders hier op dit forum beschuldigen maar ieder aanklacht hierover dan maar als zijnde leugens.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet ook niet altijd focussen op de persoon van de partijvoorzitter, wat de partijvoorzitter zegt is nooit voor eigen rekening maar dient de steun te hebben van zijn achterban. Als dat niet zo is dan versplintert, explodeert of implodeert zijn partij als hij niet tijdig keert of wordt vervangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die juiste personen zijn in deze aan het woord geweest in Villa Politica. Nu BDW even op TV laten zien is ook iets waar de media zelf mee scoren voor eigen rekening.
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Burger
|
![]() Akkoord, maar de inhoudelijke waarde van een dergelijk optreden is natuurlijk minimaal. En ik ben eerder in de inhoud dan in de persoon geïnteresseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben nochthans meer spreektijd gekregen in Villa Politica en in de plenaire dan BDW in Ter Zake. Als je echt geïnteresseerd bent dan vindt je wel de weg naar Villa Politica en de integrale video's van de plenaires.
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister-President
|
![]() Ik zou ook alleen maar naar dat schertsparlement komen om eens goed met al hun zever te lachen of voor een unitair België te pleiten.
![]()
![]() |
#213 |
Gouverneur
|
![]() Een gemeenschapssenator verdient zelfs minder dan een Vlaams parlementslid. Bizar, maar waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens helemaal geen cheerleader. Ook dat is dus een hardnekkige leugen van uw kant. Ik ben gewoon iemand die op veel vlakken gelijklopende standpunten heeft. Dat maakt van mij geen cheerleader, dat maakt van mij een gelijkgezinde. Trouwens, als je een beetje objectiviteit aan de dag zou leggen, had je wel al door dat ik bijvoorbeeld onlangs nog kritiek had op het groeipact en ook op de nota Dewever.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 28 juni 2012 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag het hem zelf hé. Ik kan niet in zijn hoofd kijken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Minister-President
|
![]() Maar vreemd genoeg kan je wel met zekerheid zeggen dat hij het niet voor het geld doet. Kan je in dit specifiek geval wel in zijn hoofd kijken dan?
![]() |
#218 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar we kunnen ABSOLUUT zeker zijn dat geld geen motief is. Op het moment dat De Wever ontslag neemt uit de Senaat en opnieuw enkel Vlaams parlementslid wordt verdient hij onmiddellijk wat meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik in zijn hoofd moeten kijken om te weten dat een gemeensschapssenator niet meer verdiend als een Vlaams parlementslid?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |