![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() Dit laatste met documentatie uiteraard. Anders krijg je een stijgende vraag voor professionele code obfuscators.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder heb jik gelijk, natuurlijk. Windows wordt bijna als vak gedoceerd bij ingenieursopleidongen. En dit alles is feitelijk een gevolg van patenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was C++ deel van de basis of optioneel bij jou? Citaat:
Duitse universiteiten stappen langzaamaan over op Linux, FYR Macedonië is volledig overgestapt en nog vele andere landen zijn bezig. Het zou een goede vooruitgang (en publiciteit zijn) voor ons landje. Hopelijk kaarten enkele politici het ooit eens aan. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Mijn basis was Java. Later leerde ik C++, vooral omdat ik als embeddedprogrammeur veel in C schrijf. En enkel Java en C sharp is wel schrijnend.
Nuja, ik ben een heel ander soort programmeur. Mij moet je niet te dichtbij laten komen bij een echte computer met een ALU groter dan 8 bit. Het is geen grap, in het eerste jaar in informatica moest ik hulp vragen aan de assistent om mijn bestand op te slaan. Er zijn problemen verbonden met een volledige overstap aan Linix met verwerpen van alles Windows. Je moet de details aan Lunokhod vragen, hij kent in tegenstelling tot mij iets van computers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mocht je de tijd en zin hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot de tweede. Mooi gesteld, Kallikles! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is inderdaad een goede beschrijving van de moslim.
![]() |
#249 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Urbain Vermeulen (hoogleraar Islamkunde en Klassiek Arabisch aan de KU Leuven en buitengewoon hoogleraar Islamkunde aan de universiteit van Gent) zegt in een uitgebreid interview in Het Laatste Nieuws (van 27 oktober 2004) het volgende:
http://islamvermeulen.bravehost.com/
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je niet naar Rock Werchter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Nee. De muziek daar vind ik niet aantrekkelijk genoeg voor de enorme prijs. Het trekt mij ook helemaal niet aan.
Ik heb ook een cursus VHDL af te werken tegen volgende week (certificaat). Ik ben wel naar Dour geweest 2 zomers geleden. Vond het wel leuk, maar niets wat ik per se opnieuw moet doen. Met dat geld ga ik liever op een echte reis, of ga ik wat kamperen ergens. Ik heb het eigenlijk niet zo voor lawaaierige bedoeningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat vind je eigenlijk van transhumanisme?
![]() |
#254 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb Smiley werkelijk nog niet één bericht zien plaatsen dat niet iets met het einde van de wereld door de Islam te maken had. Volgens mij is hij in het middelbaar tussen gepakt door een paar moslims in de kleedkamer na L.O. ofzo.
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() Heel waardevol, en iets waarin een basis moet worden gezocht voor een filosofie/ideologie voor de toekomst.
Er zijn wel enkele kritieken die ik heb: -het is heel liberaal van aard: het hoger doel dat gesteld wordt is "iedereen cyborg iedereen blij", in een quasi-Fukuyamiaans geschiedeniseinde dat het paradijs op aarde zal opleveren door leuke hypergadgets waarmee wij vrij en blij zullen zijn. Echt diepere vragen, die de traditionele sci-fiauteurs zich stelden, worden niet ingevuld. -kan worden gezien als een uitbreiding op het vorige maar ik zie het als belangrijk genoeg om als apart punt te bespreken: het ontbreekt een integralistisch element waarmee het spirituele ook wordt opgevangen. Dat is nochtans nodig om echt iets te maken van transhumanistische vooruitgang. -het is niet gecentreerd genoeg. Ik zou graag partijen/lobby's/grote verenigingen zien die transhumanistisch van aard zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zulke vrouwen zijn heel gemeen en achterbaks, en dit is een uiting van hun kwaadaardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben het ook met je eerste kritiek volledig eens. Men heeft vaak grootse voorspellingen over allerlei technologie gedaan en dat blijkt bijna nooit uit te komen. Bij scifi-kritieken denk ik dan vooral aan Brave New World en Gattaca. Kan je het vetgedrukte even verklaren misschien?
![]() |
![]() |
#258 |
Minister-President
|
![]() Bestaat er eigenlijk nu al een transhumanisme buiten datgene waar Peter Thiel voor staat?
Qua lobby-ing staan die anders wel vrij sterk, ie is zelfs een Bilderberger.
![]() |
![]() |
#259 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Enfin, een vraagje dan maar: Wat komt als eerste in je op als iemand zegt: "blablabla... goed voor de mensen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En gebeurt dat lobbywerk ook naar de goeie kant? |
|
![]() |
![]() |