![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet het dus zelf niet wil je zeggen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik vraag waarom? dan geef ik aan dat het mij wel interesseert om te weten. Dat lijkt me duidelijk, anders zou ik het niet vragen. Je weet het dus zelf niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil geen een of andere kinderachtige ruzie met je, jij hebt zelf toegegeven dat zaken als milieu je niet boeien. In mijn draad over vlees eten, weet je nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok nu begrijp ik het. Dus alles wat niet goed is voor het milieu is asociaal. Drink jij per toeval soms een pintje?
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, dus sommige dingen die slecht zijn voor het milieu zijn niet asociaal en andere dingen die slecht zijn voor het milieu zijn dat dus wel. Nu ben ik wel degelijk zwaar geinteresseerd in hoe jij dat onderscheid maakt. Zoals je weet maak ik geen enkel onderscheid. Maar uiteraard vind ik het superinteressant om te weten hoe milieu adapten dat verschil dan wel maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat soort infantiele reacties kan je verwachten fox, als je met een puber in discussie probeert te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een SUV is nergens voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Met fox dient niet gediscussieerd omdat hij de volgende retoriek hanteert:
Ik moet mij geen reet aantrekken van de maatschappij, het milieu en de toekomst, maar iedereen moet mij wel de vrijheid verlenen om te doen wat ik wil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie aan mijn vader zijn Mercedes komt, sla ik volledig tot moes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net alsof iemand die met een SUV rijdt zich geen klote aantrekt van de maatschappij, het milieu of de toekomst. Ik vraag me af of je dat ook van jezelf vindt als je op Windows bezig bent, gaat tanken, naar Mc Donalds gaat of naar je iPod luistert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |