![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarmee zijn we naar de kiezer getrokken ? Confederatie zegt u dat iets ? Stemt gij maar op dat anti moslim partijke. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
U heeft gelijk jongen...de NVA is, naar eigen zeggen, een anti-VB partij...enkel hun programma is VB light....maar iedereen, en vooral de NVA-top zelf, is het er over eens dat hun programma niet telt...dat het maar om te lachen is...
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het programma van N-VA en VB en waar ze mee naar de kiezer trekken, is voor beide partijen duidelijk genoeg. De verschillen tussen de 2 ook. N-VA is geen VB-light, ook niet in het programma, want wij zijn geen infantiele ongenuanceerde anti moslim partij dat het Vlaamse op de tweede plaats zet zoals het VB dat doet. Sterker, het VB stigmatiseert vlaanderen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 juli 2012 om 18:12. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Voor de verkiezingen zeiden ze dat er geen enkele prijs voor de splitsing betaald zou worden. Ze zeiden tevens dat ze niet eens zouden onderhandelen voor de kieskring gesplitst was. Dat van 'geen onredelijke prijs' dateert van na de verkiezingen. Spot the difference? Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 3 juli 2012 om 20:27. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Mijn grote kritiekpunten op N-VA zijn de volgende - en ik zal me beperken tot de feiten - niet de zaken meenemen waarover nog maar enige vorm van discussie bestaat: 1. De keuze van coalitiepartners. SP-A, CD&V en VLD zijn in mijn ogen simpelweg criminele organisaties. Met Di Rupo kan maandenlang onderhandeld worden maar met het VB is zelfs onderhandelen al op voorhand uitgesloten? En die partij heeft dan zogezegd het beste met de vlaming voor? 2. Het paternalisme van de N-VA. Tegen bindende referenda. 3. Het (naieve?) geloof in de EU als een oplossing voor de belgische problemen. Ik wil een sterk democratisch en lokaal bestuur. De EU is daar het tegenovergestelde van. 4. Het zij het in iets mindere mate dan de partijen uit de eerste posts: het stevig politiek correct gehalte van de N-VA. Iets minder uitgesproken bij een Dewever maar een Bourgeois bvb vind ik verschrikkelijk. Die is niet veel beter dan een jozef de witte. 5: de duidelijke keuze om binnen het belgische systeem te opereren. Wat ik vaststel is dat dit eerder de N-VA verandert dan het belgische systeem. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 3 juli 2012 om 20:39. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doe uw ogen open en stel vast. N-VA is niets meer dan een lege doos met een goede score. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een uiterst labiel kiezerskorps als u het mij vraagt. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
Jij lijkt niet te beseffen als een kiezerskorps groeit, die kiezers van ergens anders moeten komen (en niet ergens uit het heelal). Vat je nu de onzin in je post of is het nog te moeilijk?
|
|
|
#115 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe komen ze dan aan die bijnaam ? |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
N-VA haalde een score van 27%, dus dat zijn effectief 17% overlopers en frakkendraaiers. Indien ze hoger scoren kunt u hopelijk zelf de berekening maken. |
|
|
|
|