![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat me wel verbaast is dat ze geen pre-natale erkenning kunnen arrangeren in andere gemeentes, maar wel in Anderlecht. Toch hetzelfde land zou ik denken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de VDAB overstelpt zal worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh maar die zaken zie je nog, blijkbaar word er hier en daar ook met rijbewijzen wel " soepel" omgegaan wanneer het gaat over de gelijkschakeling van categorieen. Wanneer die verlopen zijn volgen volgens sommigen de ene gemeente wel en anderen niet de toepassing van wetgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De imam , of één van zijn wandelende cirkustenten, zal wel couscous voor hen koken. ![]()
Nee, er is geen geld in Europa... http://www.challenges.fr/classements/fortune/http://www.inegalites.fr/spip.php?article1294 Laatst gewijzigd door Aligator : 29 juni 2012 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() En om het verhaaltje helemaal compleet te maken: mijn broertje, die wegens zijn Heidens geloof niet mag trouwen, heeft zijn kindje ook voor de geboorte gaan laten erkennen (in een wereldstad als Antwerpen lachen we eens goed met de achterlijke hallenaren). En toch wel om exact dezelfde reden als El Niegro uit de OP: om achteraf de rompslomp met erkenning en naamsveranderingen te vermijden en zich te kunnen focussen op madame Bébé.
Ik wacht al vol ongeduld op de volgende verontwaardigde post van Circe... "Neger zonder problemen bediend bij de Prémaman" "Zwart kindje gespot in crèche, linkse politici laten begaan" of "Negers winkelen in de supermarkt. Binnenkort overal?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zal bijgevolg wel degelijk mogelijk zijn een kind te erkennen , voor de geboorte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuke goed bedachte nicknaam trouwens. Ik vrees dat u de vraag niet goed hebt begrepen. Lees misschien nog eens: Waarom kan die pre-natale erkenning in Anderlecht gebeuren zonder dat de nodige documenten uit Gambia worden opgevraagd, terwijl men in Halle eist dat men de nodige documenten zelf in de ambassade gaat halen. D�*t is de vraagstelling. Niet of een afrikaan babykleertjes mag kopen bij prémaman.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juli 2012 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Beslist maar, is het wel wenselijk voor het kind, wiens toekomst al is gecompromitteerd vanaf zijn eerste stappen in deze bekrompen samenleving? Zulke foefjes horen bij uitstek bij mensen, aan wie het kinderen verbod zou moeten worden opgelegd. Dit laatste gewoon al wegens het vermoeden van de lawaaierige sjoemelende achtergrond, waarmee ze zich moeizaam door de generaties heen blijven slepen. Gewoon kinderen produceren voor de kiesbehoeften van de 'sossen' lijkt mij eveneens geen perspectief. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elke gemeente heeft een boek met daarin regeltjes ivm burgerlijke stand in andere landen. In veel gemeenten gebruiken ze dit boek om na te gaan wat de geldende wetgeving is. Blijkbaar zijn er sommige gemeenten, zoals Halle, waar ze niet op dit boek vertrouwen en wat erger is, waar ze blijkbaar te lui zijn om het dan zelf even op te zoeken (de 'nodige documenten' zijn dus een uittreksel uit het Gambiaans recht). Het antwoord op uw vraag is dus: In Anderlecht volgen ze braaf de Belgische regeltjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Dat hebt u er zelf bijgefantaseerd. In de bron staat nergens dat de burgerlijke stand van de gemeente Anderlecht zich niet op de hoogte gesteld zou hebben van de wetgeving in Gambia. Het enige dat we weten is dat ze daar in Halle te lui voor waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar zo kan ik het ook natuurlijk. Wil je een Hottentot pre-nataal je kind laten erkennen? Geen enkel probleem. Circe zal het papierke wel invullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga toch eens in de politiek... alhoewel de enige partij die deze misstanden wenst te onderzoeken zit in een "democratisch" cordon...
de EUSSR is gewoon een feit. Nog even en we mogen zelfs niet meer ontsnappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geloof me vrij, in héél West-Europa zit men met hetzelfde probleem. Behalve in de landen waar een deel van deze verrijkers vandaan komen: Roemenië, Bulgarije, Armenië, ... Maar er is een reden waarom die mensen naar hier komen dus. Geen sociale zekerheid, geen gezondheidszorg en werken voor een aalmoes. Nu, dat is onze toekomst hier ook. Zonder enige twijfel. ![]() Al ben ik nog geen 30, ik krijg het al aan mijn hart als ik bedenk wat de verrijkers ons hier allemaal hebben afgepakt. En dat is nog maar het begin!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat u ondertussen al onderzoek hebt uitgevoerd en kan aantonen dat Gambia zijn huwelijkswetgeving heeft aangepast sinds het verschijnen van het laatste boek van Buitenlandse Zaken? Gaat u deze bewijzen delen of gewoon verder gaan met het ongefundeerd beschuldigen van de ambtenaren in Anderlecht? Zo niet, dan denk ik dat u hier gewoon een geval negerkes pesten probeert te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Vandaag in de krant;http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...iefraude.dhtml
De ambtenaren onder de PS burgemeesters gaan zeker niet hard zoeken als ze stemmen kunnen importeren.Super actieve afrikaan erkent 17 kinderen.HOE KAN DA??????? |
![]() |
![]() |