![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vanaf nu gaat het jullie geld kosten als je ze nog gebruikt. Ik ga schatrijk worden als PvdA-er, hoe ik dat ga uitleggen weet ik nog niet, zo een kapitalistisch gedrag. Ik schaam me eigenlijk een beetje. Ik weet al een oplossing, ik verkoop het aan de Chinezen, dan zijn we in een keer het grootste volk ter wereld. Nu maar hopen dat er geen Waal is, die mij voor is geweest, want dan zijn we plots een echte minderheid. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 15 juli 2012 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door subocaj : 15 juli 2012 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#305 | |
|
![]() Citaat:
Omschrijving in het groot Vlaams N-VA woordenboek: onze kiezers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NMBS: de putsch van de PS
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is die reeds gesplitst in een Vlaamse en een Franstalige vleugel. En de contacten met de 'andere kant' van het land bij jullie: gebeuren die in een tweetalige vorm ? Zijn al jullie arbeiders-bestuurders zo tweetalig ? Verder kunnen we trachten de staatsschuld te splitsen. Dat zal een zware kluif worden, want de machtspartijen hebben die zeeeer, zzzzzeeeeeerrr diep gemaakt. Wil verder noteren dat de nva voorstander is van de EU. Verenigen dus. Maar op de juiste manier van organiseren. Iets op tegen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij kunnen dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
|
![]() Zo rijk ben ik nog niet, dat het mijn Belgikske is.
Betaal je jouw belasting aan mij, als ik het je vriendelijk vraag? Misschien lukt het dan om per jaar een gesplitste provincie op te kopen. Hebben we tenminste weer een reden om te splitsen. Heb ook een bod van 7,5 € uitgebracht op Griekenland, bij Lagarde. Heb hier nog een geldige dienstencheque liggen. Wacht nu in spanning af of de Chinezen hoger geboden hebben. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is net als Verhofstadt: de liberale populist uithangen met revolutionaire ideetjes verpakt in mooie woorden en eens hij in de EU zit kan het hem geen varkensreet schelen wat er met Vlaanderen gebeurt. Vlaanderen heeft toch gedaan waar ze voor diende: hem stemmen opleveren en t'is in de chakos. Het enigste wat Bart De Wever wilt is ook zo'n mooi postje pakken in de EU. Hij gebruikt dan ook de typische Vlaamse domheid die doorbakken is met marginaal café-geklaag, opportunisme en populisme en we zijn vertrokken. Net hetzelfde dus als met Wilders in Neittejland: doen alsof je een beschaafde Che Guevara/Mahatma Ghandi bent die opkomt voor de Nederlander terwijl je je pijlen richt op andere zaken zoals zijn uitstappen naar de VS. Hij weet dat de bevolking daar rechts is en oerdom is, dus kan hij daar met zijn gemaskerd populisme de racist uithangen. Hier gewoon met Bart du Uweevur die kakt op Di Flupo, Walen, niet-Vlaamssprekende mensen en nog van die mensen die het populisme viseert, daar lekker op drijven met een boot gemaakt uit calimero-complexen, scènes, en een imago van "Ik zen nogal ne kerrel ej! Mij zo verzetten tegen de klassieke partijen, de Walen en de koning!!". Zijn volgende halte is Antwerpen waar hij weer zijn schijnheilige zwartmakende truuken bovenhaalt, daarna eerste minister van Vlaanderen als het hem lukt om de boel hier onafhankelijk te krijgen (Ja natuurlijk gaat dat niet. Ben je nu dom of zo? Die vent beseft zelf dat je dit gortland niet onafhankelijk kunt krijgen, en als dat wel lukt, dat de EU dat geen varkensreet kan schelen, zolang we ons koest houden en centjes betalen. Voor de rest blijven we een gehucht voor hen, en dat weet BDW, en hij stemt daar genieperig mee in) en uiteindelijk in de EU poen pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=n-lIVsNnIwY |
|
![]() |
![]() |