Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2012, 10:51   #301
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Bevooroordeeld? Dat had ik nu echt niet verwacht van een belgicist!
Ik heb een patent genomen op de woordjes Vlaming en Belgicist.
Vanaf nu gaat het jullie geld kosten als je ze nog gebruikt.
Ik ga schatrijk worden als PvdA-er, hoe ik dat ga uitleggen weet ik nog niet, zo een kapitalistisch gedrag.
Ik schaam me eigenlijk een beetje.
Ik weet al een oplossing, ik verkoop het aan de Chinezen, dan zijn we in een keer het grootste volk ter wereld.
Nu maar hopen dat er geen Waal is, die mij voor is geweest, want dan zijn we plots een echte minderheid.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 10:54   #302
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ik heb een patent genomen op de woordjes Vlaming en Belgicist.
Vanaf nu gaat het jullie geld kosten als je ze nog gebruikt.
Ik ga schatrijk worden als PvdA-er, hoe ik dat ga uitleggen weet ik nog niet, zo een kapitalistisch gedrag.
Ik schaam me eigenlijk een beetje.
Ik weet al een oplossing, ik verkoop het aan de Chinezen, dan zijn we in een keer het grootste volk ter wereld.
Nu maar hopen dat er geen Waal is, die mij voor is geweest, want dan zijn we plots een echte minderheid.
Je wordt dus een typische! Genoteerd! En ik die dacht dat gij zo een altruïstisch ventje dat allles over had voor de allochtone, de armoedebestrijding, gelijke kansen voor iedereen, gelijk loon voor iedereen en jouw wereldvrede! Je valt me dik tegen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 15 juli 2012 om 10:56.
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 11:08   #303
subocaj

Standaard

Citaat:
Je wordt dus een typische! Genoteerd! En ik die dacht dat gij zo een altruïstisch ventje dat allles over had voor de allochtone, de armoedebestrijding, gelijke kansen voor iedereen, gelijk loon voor iedereen en jouw wereldvrede! Je valt me dik tegen!
Ik neem ook nog een patent op altruïstisch en op ventje. Mag van de partij en ik mag jou zelfs toestemming geven ze te blijven gebruiken tov mij, omdat de partij vind dat ik dat ook echt ben.

Laatst gewijzigd door subocaj : 15 juli 2012 om 11:08.
Oud 15 juli 2012, 11:13   #304
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Ik neem ook nog een patent op altruïstisch en op ventje. Mag van de partij en ik mag jou zelfs toestemming geven ze te blijven gebruiken tov mij, omdat de partij vind dat ik dat ook echt ben.
Een echt partijslaafje dus? De Mertens zal zich weer in de pollekes wrijven: weer een onnozele ziel binnegehaald!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 15 juli 2012, 12:20   #305
subocaj

Standaard

Citaat:
Een echt partijslaafje dus? De Mertens zal zich weer in de polletjes wrijven: weer een onnozele ziel binnengehaald!
Heb nagevraagd, maar N-VA heeft al een patent op onnozele zielen genomen.
Omschrijving in het groot Vlaams N-VA woordenboek: onze kiezers.
Oud 15 juli 2012, 12:23   #306
subocaj

Standaard

Citaat:
Een echt partijslaafje dus? De Mertens zal zich weer in de pollekes wrijven: weer een onnozele ziel binnegehaald!
Nu BHV weer voor een tijdje rond is, weet je toevallig iets wat we nog kunnen splitsen?
Oud 15 juli 2012, 12:26   #307
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Nu BHV weer voor een tijdje rond is, weet je toevallig iets wat we nog kunnen splitsen?
Jep, jouw Belgikske.

Citaat:
Oud 15 juli 2012, 12:37   #308
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De NMBS bijvoorbeeld. Om onze mobiliteit uit de klauwen van de PS te redden.

NMBS: de putsch van de PS
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 12:39   #309
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Dat de NVA profiteerde dat de andere partijen te debiel voor woorden zijn? Tja duh wat een debiele "conclusie" .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 13:02   #310
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De NMBS bijvoorbeeld. Om onze mobiliteit uit de klauwen van de PS te redden.

NMBS: de putsch van de PS
EN Spa
Oud 15 juli 2012, 13:21   #311
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw partij misschien?
Of is die reeds gesplitst in een Vlaamse en een Franstalige vleugel.

En de contacten met de 'andere kant' van het land bij jullie: gebeuren die in een tweetalige vorm ? Zijn al jullie arbeiders-bestuurders zo tweetalig ?

Verder kunnen we trachten de staatsschuld te splitsen. Dat zal een zware kluif worden, want de machtspartijen hebben die zeeeer, zzzzzeeeeeerrr diep gemaakt.

Wil verder noteren dat de nva voorstander is van de EU. Verenigen dus. Maar op de juiste manier van organiseren.
Iets op tegen ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 13:27   #312
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Uw partij misschien?
Of is die reeds gesplitst in een Vlaamse en een Franstalige vleugel.

En de contacten met de 'andere kant' van het land bij jullie: gebeuren die in een tweetalige vorm ? Zijn al jullie arbeiders-bestuurders zo tweetalig ?

Verder kunnen we trachten de staatsschuld te splitsen. Dat zal een zware kluif worden, want de machtspartijen hebben die zeeeer, zzzzzeeeeeerrr diep gemaakt.

Wil verder noteren dat de nva voorstander is van de EU. Verenigen dus. Maar op de juiste manier van organiseren.
Iets op tegen ?

.
De N-VA gaat natuurlijk de EU op de juiste manier organiseren en hervormen.
Zij kunnen dat.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 13:34   #313
subocaj

Standaard

Citaat:
Jep, jouw Belgikske.
Zo rijk ben ik nog niet, dat het mijn Belgikske is.
Betaal je jouw belasting aan mij, als ik het je vriendelijk vraag?
Misschien lukt het dan om per jaar een gesplitste provincie op te kopen.
Hebben we tenminste weer een reden om te splitsen.
Heb ook een bod van 7,5 € uitgebracht op Griekenland, bij Lagarde. Heb hier nog een geldige dienstencheque liggen.
Wacht nu in spanning af of de Chinezen hoger geboden hebben.
Oud 15 juli 2012, 13:43   #314
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De N-VA gaat natuurlijk de EU op de juiste manier organiseren en hervormen.
Zij kunnen dat.
Meer omgekeerd. De EU bestuurt de N-VA. Bart De Wever is in de ogen van EU-politici een noob en dat beseft hij maar al te goed. Heb je nog niet opgemerkt hoe koest hij zich houd in het bijzijn van hen? Hij zal nooit een gedrag durven aannemen tegen de EU zoals Di Flupo aannam tegen de EU, ook al was het om de Vlaamse zaak te verdedigen.

Hij is net als Verhofstadt: de liberale populist uithangen met revolutionaire ideetjes verpakt in mooie woorden en eens hij in de EU zit kan het hem geen varkensreet schelen wat er met Vlaanderen gebeurt. Vlaanderen heeft toch gedaan waar ze voor diende: hem stemmen opleveren en t'is in de chakos.

Het enigste wat Bart De Wever wilt is ook zo'n mooi postje pakken in de EU. Hij gebruikt dan ook de typische Vlaamse domheid die doorbakken is met marginaal café-geklaag, opportunisme en populisme en we zijn vertrokken.

Net hetzelfde dus als met Wilders in Neittejland: doen alsof je een beschaafde Che Guevara/Mahatma Ghandi bent die opkomt voor de Nederlander terwijl je je pijlen richt op andere zaken zoals zijn uitstappen naar de VS. Hij weet dat de bevolking daar rechts is en oerdom is, dus kan hij daar met zijn gemaskerd populisme de racist uithangen.

Hier gewoon met Bart du Uweevur die kakt op Di Flupo, Walen, niet-Vlaamssprekende mensen en nog van die mensen die het populisme viseert, daar lekker op drijven met een boot gemaakt uit calimero-complexen, scènes, en een imago van "Ik zen nogal ne kerrel ej! Mij zo verzetten tegen de klassieke partijen, de Walen en de koning!!".

Zijn volgende halte is Antwerpen waar hij weer zijn schijnheilige zwartmakende truuken bovenhaalt, daarna eerste minister van Vlaanderen als het hem lukt om de boel hier onafhankelijk te krijgen (Ja natuurlijk gaat dat niet. Ben je nu dom of zo? Die vent beseft zelf dat je dit gortland niet onafhankelijk kunt krijgen, en als dat wel lukt, dat de EU dat geen varkensreet kan schelen, zolang we ons koest houden en centjes betalen. Voor de rest blijven we een gehucht voor hen, en dat weet BDW, en hij stemt daar genieperig mee in) en uiteindelijk in de EU poen pakken.
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 13:46   #315
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
The world of nationalists:
http://www.youtube.com/watch?v=n-lIVsNnIwY
Oud 15 juli 2012, 13:50   #316
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Godwin score
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Oud 15 juli 2012, 14:04   #317
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Wie houd er zijn score bij? Ik kan ze niet meer tellen met behulp van mijn handen alleen. Ik ga nog mijn tenen moeten gebruiken ook.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:09   #318
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Ja ja. Je denkbeeldige 'Godwin'-kaart heeft geen effect op mij dus steek hem maar terug in je kaartendoos, waar je nog andere denkbeeldige kaarten steekt. Of moet ik ook mijn eigen wetje maken? De 'rookie'-wet: overmatig gebruik van de Godwin wet om zo het nationalisme hypocriet te verdedigen
Oud 15 juli 2012, 14:15   #319
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Het enigste wat Bart De Wever wilt is ook zo'n mooi postje pakken in de EU. Hij gebruikt dan ook de typische Vlaamse domheid die doorbakken is met marginaal café-geklaag, opportunisme en populisme en we zijn vertrokken.

Net hetzelfde dus als met Wilders in Neittejland: doen alsof je een beschaafde Che Guevara/Mahatma Ghandi bent die opkomt voor de Nederlander terwijl je je pijlen richt op andere zaken zoals zijn uitstappen naar de VS. Hij weet dat de bevolking daar rechts is en oerdom is, dus kan hij daar met zijn gemaskerd populisme de racist uithangen.

Hier gewoon met Bart du Uweevur die kakt op Di Flupo, Walen, niet-Vlaamssprekende mensen en nog van die mensen die het populisme viseert, daar lekker op drijven met een boot gemaakt uit calimero-complexen, scènes, en een imago van "Ik zen nogal ne kerrel ej! Mij zo verzetten tegen de klassieke partijen, de Walen en de koning!!".

Zijn volgende halte is Antwerpen waar hij weer zijn schijnheilige zwartmakende truuken bovenhaalt, daarna eerste minister van Vlaanderen als het hem lukt om de boel hier onafhankelijk te krijgen (Ja natuurlijk gaat dat niet. Ben je nu dom of zo? Die vent beseft zelf dat je dit gortland niet onafhankelijk kunt krijgen, en als dat wel lukt, dat de EU dat geen varkensreet kan schelen, zolang we ons koest houden en centjes betalen. Voor de rest blijven we een gehucht voor hen, en dat weet BDW, en hij stemt daar genieperig mee in) en uiteindelijk in de EU poen pakken.
Lol, beetje gefrustreerd Henkie? Al lang geleden dat ik hier nog eens zo'n gefrustreerde hate post heb gelezen van iemand over de NVA.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:17   #320
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Wie houd er zijn score bij? Ik kan ze niet meer tellen met behulp van mijn handen alleen. Ik ga nog mijn tenen moeten gebruiken ook.
Tja, als het met argumenten niet lukt moet het maar met simplistische vergelijkingen naar WOII.

Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be