![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(1) For halal animal products to be exported to a market specified in Annex 1 the animal must be stunned prior to slaughter in accordance with New Zealand animal welfare requirements. (2) Stunning must be by a method that is scientifically validated as being reversible, in accordance with competency standards stipulated in clause 21(2) for competent halal slaughter persons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() T'is niet te geloven hoe snel de hoeren van links hun beentjes spreiden voor de halalisering.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nochtans is het zo. In Nieuw-Zeeland wordt gebruikgemaakt van zogenaamde 'omkeerbare' verdoving, waarbij de dieren met een elektrische schok verdoofd worden zodanig dat ze in theorie weer kunnen bijkomen. Op die manier wordt voldaan aan de islamitische vereiste dat de dieren 'intact' zijn op het moment dat ze geslacht worden. Een goede oplossing, lijkt me.
Laatst gewijzigd door Geert C : 16 juli 2012 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 16 juli 2012 om 16:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vrees dat U mijn beweegredenen niet goed begrijpt. Het hele halal gebeuren betreft het discriminerend creëren van een apartheid: op de verschillende halal sites beweren ze dat het VERPLICHT is om halal te eten, dan gaan ze enkel moslims aanwerven, een volledig aparte lijn maken die dan verplicht door moslims moeten worden aangekocht. Wie hier geen overtredingen inziet is stekeblind. Ik heb weldegelijk een probleem met het overtreden van de Europese slachtwetten, maar verder stoort het me geenszins dat ze dan met e-coli besmet vlees opeten. Wat me wèl stoort is dat men ditzelfde "halal" gekeurd vlees mee verwerkt in normale producten voor normale niet-halal-gebonden consumenten! De opmerking: waarom stoort het je, je proeft het toch niet is omkeerbaar: waarom zouden moslims toch zo'n onderscheid en apartheidssysteem willen maken? KASSA en discriminatie. Dat is alles. (of dacht U dat de eerste golven van gastarbeiders van de liefde leefden) Als wij geen Kaboem keurmerk (gebaseerd op religieuze normen, waarden en reinheidswetten.... waarom niet?) mogen installeren, waar we enkel niet-moslims voor mogen aanwerven, waarom mogen moslims dat dan wel? Bovendien: houd steeds goed de scheiding tussen "kerk" en staat in de gaten. wij HEBBEN hier hygienische voedselnormen, wettelijke handelspraktijken, erkende controleorganismen die veel strenger zijn dan die 7de eeuwse praktijken. Waarom zouden ze daarbovenop hun eigen "halal" etiket voor moslims-only mogen hebben, als de "kaboem" adepten dit niet voor niet-moslims zouden mogen hebben? Citaat:
http://www.behalal.be/ Nog even en ze vragen zelfs aan de STAAT om hun halal etiket te certificeren!!!! Citaat:
Zullen we binnenkort de Europese voedsel en andere wetten maar ineens afschaffen? Blijkbaar ben ik de enige die hierover nadenkt, maar slapen jullie maar rustig verder hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2012 om 16:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weeral zo'n omwegje om aan de eisen van religieuze extremisten tegemoet te komen. Waarom toch? We leven anno 2012. De bestaande slachtmethoden volstaan. Punt. Geen uitzonderingen of achterpoorten voor religieuze freaks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou ze natuurlijk wel horen indien Léonard en de RKK een kaboem-voedingslijn zou opstarten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze nadien een regendansje maken zal me dat een worst zijn. Wel maak ik bezwaar tegen de discriminatie op basis van religie. Voor mijn part zetten ze er een halve rijd mekka-gerichte achterwerken bij die dit vrijwillig komen bekijken en bezweren, maar de slager zelf moet omwille van niet-discriminerende aspecten kunnen worden aangeworven. En anders wil ik een Kaboem slager, beenhouwer, garagepoortinstallateur etc...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister
|
![]() Aangezien de antidemocratische EU er alles aan doet en wil doen om zo snel mogelijk EUrabië te worden, zullen ze in Brussel de huidige voedsel- en andere wetten over niet al te lange tijd wel op de helling gaan zetten ten voordele van halal en sharia.