![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Goed begrotingswerk!
Over de 40 relancemaatregelen ben ik minder tervreden: ik had liever een paar globale en radicalere lastenverlagingen gezien dan weer een aantal nieuwe statuten en kleine versnipperde maatregeltjes. Grappig: Vande Lanotte zijn afsluiter... En toeval of niet: het weer wordt zonniger! Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 juli 2012 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boerenbedrog. We zitten momenteel 17,3 miljard over budget.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden ze iets opzij gezet hebben, voor als Dexia weer wat infuus nodig heeft?
Ge weet wel, dat Dexia waar we geld aan gingen verdienen. En de hamvraag: gaan we met het budget van dit jaar een stukje schuld afbetaald hebben, of gaan we een stukje schuld meer hebben ? Ergerlijk: we bollen nog altijd achteruit, maar 't gaat niet zo heel snel niet meer als gisteren. Allelujah !!! Probeert zo'n situatie maar eens in je huishouden. Nondedju toch, met die lage rente van nu, zouden ze heel wat ambitieuzer kunnen zijn !! Maar ja, sossen smijten nu eenmaal graag met andermans geld. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De koers van Dexia is weeral 10% gestegen nu vlug aandelen verkopen ?
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat niet dat er één Europees land is dat dit nu kan voorleggen, laat staan nastreeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Ik zou het nu niet meer doen, ik zou eerder beginnen te overwegen om ze terug te verkopen nu.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er één politieke partij die een plan klaar heeft voor een begroting in evenwicht ? Dat is van Verhofstadt geleden... Op 2 na waren al zijn begrotingen in evenwicht.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks van, Jack zegt: goed begrotingswerk!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé de activa van pensioenfondsen inlijven, en deze als inkomsten boeken, was dan maar één van zijn trukken. En dan had Verhofstadt de conjunctuur nog mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, er gaan nog ernstige tekorten, na de gemeenteraadsverkiezingen, aankomen.
En men zal weer de keuze hebben tussen besparingen en belastingen. En de vraag die moet gesteld worden is: welke partijen gaan voor besparingen, en welke voor belastingen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Mensen die minder dan 2300 euro bruto verdienen, houden 15 euro per maand meer over. Is dit een grap ofzo? Nog wat meer communisme. Nooit wordt er iets gedaan ofwel voor iedereen, of de middenklasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet, over wie heb je het?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Afspraak na oktober.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() 40 maatregelen? Kaasschaaf? goede regering? Ik heb daar een andere visie over.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een wereld van verschil tussen afkeuren en kritiek hebben. Er is trouwens geen enkele begroting van België ooit afgekeurd geweest, wel zijn er 2x rechtzettingen moeten gebeuren tijdens de 2 legislaturen van Verhofstadt. Je mag altijd het tegendeel staven met bronnen. Dat Verhofstadt de conjunctuur mee had was niet zo na de dotcom crash en 9/11.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |