![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pietje, heb je de tekst op de foto gezien? Ik dacht dat linkiewinkies als jij daar achter zouden staan. Jij hebt dezelfde ideologie als de NPD. Dus...
![]() |
#602 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#603 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U doet die gemakshalve af als bevooroordeeld, links, met bijbedoelingen,... Ik ga daar niet automatisch van uit. Er blijft ook het slachtoffer dat niet kan weggeminimaliseerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jacques Van Gompel van de Waals nationalistische PS werd trouwens nooit herverkozen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 juli 2012 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#607 |
|
![]() Neen, het is mijn keuze. In Vlaanderen ben ik Vlaming en niemand kan me dat afnemen.
![]() |
#608 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie heeft die bezetting georganiseerd? Wie was de praeses ven NSV op dat moment? Wie is met zijn "troepen" gewapend met stokken en buizen naar buiten gekomen, en geeft dat zelf toe? Wie koos er voor de confrontatie (al of niet uitgedaagd)? Bij welke actie is er iemand kreupel geslagen? Kun jij echt in eer en geweten blijven volhouden dat die man hier geen verantwoordelijkheid heeft? Ook al is hij vrijgesproken van de fatale slagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
|
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
|
![]() Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
|
![]()
![]() |
#612 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dit proces wordt het over de verkiezingen getild, en daarna zien we wel. Als het slachtoffer nu met de mediaaandacht meer getuigen kan verzamelen dan er oorspronkelijke nsv-ers zijn, dan weet ik het nog niet. De feiten zijn verjaard, maar het kan nog spannend worden in de debatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#614 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
|
![]() Tja.... Shit happens.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
|
![]() Citaat:
FDW was daar met een zeer discrete body guard. Bart had die NOG niet nodig toen. Nadat ik eerst die alte kameraden van de NSV was gaan groeten heb ik daar genoten van een debat tussen de twee beste woordengladiatoren die Vlaanderen rijk is. Na vijf minuten lag BDW ogenschijnlijk in de touwen maar na 15 schitterende rondes was mijn conclusie: een draw over de ganse lijn. Conclusie: wat een weelde heeft het Vlaams Nationlaisme toch. De dag nadien vernam ik dat de wagen van FDW door langharige werkschuw en obligaat extreem links tuig was herleid tot een hoopje schroot. Als ik het goed heb dan stonden er zelfs foto's van in de krant op bladzijde zesduizend of zo...nooit een Pauli of Brinckman over horen janken....d�*t mijn beste vrienden van de NVA is het gespuis waar jullie het nu zullen moeten tegen op nemen... Wat het incident Jurgen betreft: De regimepers probeert om Bart De Wever te laten bloeden uit duizend wonden. Tot mijn grote opluchting is hij intelligent genoeg om niet de pompier van alle, door links aangestoken, brandhaarden te willen spelen. In het verleden heeft het VB al te vaak té krampachtig gereageerd op die vorm van mediahaat. Ik mag hopen dat Bart daar een les uit heeft getrokken. Ik moet zeggen dat ik er nogal vertrouwen in heb want iedereen die ik spreek over het geval "Dewael" komt tot dezelfde conclusie...wat en afgang zeg voor die gozer...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 juli 2012 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen, maar daarover ging het niet. U kwam aandraven met een Engelse propaganda-affiche. Niet ik. En ik stel dan vast dat hetgeen op die affiche staat m.b.t. tot de Duitse 'pinhelmen' , eigenlijk de waarheid is. Da's alles.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 juli 2012 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die mensen waren daar door het evenement/feit "bezetting van het stuc door NSV". Wie heeft dit georganiseerd? Is een organisator nu ook niet meer minstens moreel verantwoordelijk voor de konsekwenties van wat hij organiseert? Mensen die buiten staan roepen naar mensen die zich binnen verschansen is in mijn ogen niet de confrontatie zoeken. Mensen die naar buiten komen, gewapend met buizen en stokken, zijn volgens mij wel iets van plan. Mensen die volgens de tekst althans meerdere uitwegen hadden om de site te verlaten, lopen rond het huis, recht naar de menigte. En u blijft volhouden, als dit klopt dat die dan niet de confrontatie zochten? Als ge kiest voor een bezetting, wat hoop je dan? Toch aandacht neem ik aan, of ga je dat ook ontkennen, ze haddenblijkbaar volgens de tekst ook spandoeken bij. Dat doe je niet als je hoopt dat niemand komt kijken. De unief voor zover betrokken ik weet niet of dat stuc hun eigendom was, of ze het huurden, kon de politie bellen, daar zegt het document niets van.. Dus als nsv een gebouw bezet, daar spandoeken aanhangt dan hebben ze neit de bedoeling dat mensen daar blijven kijken? Ze hadden misschien zelf de politie kunnen bellen om de aanwezigen te vragen om door te lopen, en niet te blijven kijken. Het linkse gespuis, als het dat al was, heeft niet het bezet gebouw bestormd, maar het zijn de bezetters die naar buiten gekomen zijn, gewapend, en zelf gekozen hebben om de buitenstaanders aan te vallen. Als die nsv-ers zich neergelegd hadden bij de overlegstructuren en de besluitvorming daarvan binnen de universiteit, dan was er inderdaad niets gebeurd. Hadden ze ook net alle heethoofden van vlaanderen gemobiliseerd, dan was er ook niets gebeurd. Er wordt beweerd dat FDW daar bij was, overgekomen uit antwerpen gemaskerd. Waarschijnlijk moest in die tijd nog niet iedereen herkenbaar op straat lopen. Dat inzicht heeft hij pas later verworven. Kortom, die lammetjes hebben helemaal geen schuld, die dommekloten daarentegen die blijven staan kijken zijn, die hebben het zich zelf gezocht, dat is blijkbaar duidelijk, allez toch voor een bepaalde strekking in onze maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom nu blagueur , de NPD is een neo-nazistische partij. Punt uit. Dat gaat u toch niet ontkennen zeker. Enfin gij misschien wel, dat klopt.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 juli 2012 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |