Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2012, 09:12   #61
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Bij nieuwbouw wordt er tegenwoordig gekeken naar de oppervlakte die je bebouwd. Op basis daarvan wordt berekend hoe groot je regenwaterput moet zijn. Soit, ik weet dat alleen maar omdat ik zelf aan het bouwen ben en ik ben er ook niet echt van op de hoogte of de grootte put voldoende is. Maar kan iemand mij zeggen wat exact het probleem is met nieuwbouw als je zelf zorgt voor de afwatering ervan?
dat is zo een kortzichtige benadering van groen. wanneer de put vol is, en niet geleegd wordt wanneer het niet regent blijft alles bij het oude. vol is vol. en hoeveel bedrijven met 10 a 20 putten legen de putten wanneer het niet regent?
geen. dus dikke zever die putten. bedrijfsterreinen aanleggen met open waterreservoirs. dus het kan de grond in. en niet met verplichte putten die dan bij regen overlopen omdat ze reeds jaren vol staan.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 09:16   #62
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
dat is zo een kortzichtige benadering van groen. wanneer de put vol is, en niet geleegd wordt wanneer het niet regent blijft alles bij het oude. vol is vol. en hoeveel bedrijven met 10 a 20 putten legen de putten wanneer het niet regent?
geen. dus dikke zever die putten. bedrijfsterreinen aanleggen met open waterreservoirs. dus het kan de grond in. en niet met verplichte putten die dan bij regen overlopen omdat ze reeds jaren vol staan.
Ik ga mijn regenwater gebruiken om de WC door te spoelen. Via de riolering wordt mijn put dus geleegd. Ik denk dat de meeste nieuwbouwers nu zo werken. Is dat bij bedrijven dan niet het geval?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 09:39   #63
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik ga mijn regenwater gebruiken om de WC door te spoelen. Via de riolering wordt mijn put dus geleegd. Ik denk dat de meeste nieuwbouwers nu zo werken. Is dat bij bedrijven dan niet het geval?
er is geen enkele verplichting om deze putten te legen.
het hangt van het doorzicht van de eigenaar af, wat hij er mee doet.
normaal wanneer u het gebruikt enkel voor Uw wc. dan zal er nog heel veel water overlopen, wanneer het regent. U gebruikt per spoelbeurt ongeveer een 8 liter. reken eens om wat er binnenkomt bij een plensbui op uw dak. er zal nogal wat overschot zijn. in een droge zomer kan u deze misschien leeg trekken. maar in de andere seizoenen zal het wel goed naar de riolering stromen. het enige is bij droog weer de putten lozen. maar wie gaat zich daar mee bezig houden?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be