![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En je weet het. Wat is waar? Dat den duits altijd den vuilen duits blijft? Of dat er duitsers zijn die in de oorlog dingen mispeuterd gedaan? Geef toe: elke affiche en propaganda zoals dit stoelt op een stukje waarheid, maar verdraait het dan. "deze ligt toevallig niet ver van de waarheid" toont enkel aan dta je naar duitsers toe veel opener staat voor propaganda. Dat maakt je dus in feite racist.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 19 juli 2012 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
|
![]() De francofonie? Daar vegen we toch ons kleurpotloden aan !
![]()
![]() |
#843 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ps: Mijn hond vond dikke Bart er veel lekkerder uitzien.
![]() |
![]() |
#844 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik begrijp u hoor Sfereke...Jullie Belgicisten zijn het helemaal niet gewoon om tegengesproken te worden. Jullie leven in een bubbel met uw eigen peperdure media, uw eigen peperdure anti Vlaamse organisaties, uw peprdure politieke benoemingen, uw perperduur cliëntelisme, uw peperdure "weg met ons" cultuurmarxisme, perperdure "eigen volk weg" doctrine enz enz ....niemand durft daar de establishemntsbehoudende main-stream gedachte bekritiseren. Hoe zou ik het u kunnen kwalijk nemen...uw job of die van uw kinderen en/of familieleden hangt er van af... Daarentegen kan u mij toch niet beschuldigen om al te zachtzinnig met de NVA'ers om te gaan als die dreigen hun eigen beloftes te verraden.... Conclusie: als u een forum wil waar u in uw grote peperdure gelijk wordt bevestigd...koop dan een krant...kijk naar de VRT of ga naar een 0110 concert... Tegensprekelijkheid <-> gelijkgezindheid? Laat mij niet lachen hé...
![]() |
![]() |
#845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naief heeft de connotatie van domme kloot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar zie jij nu meer mogelijkheden dan toen? Hoe zie jij grendelwetten en alarmbellen, transferts zo maar af te geven in ruil voor confederalisme? Waar zit de wortel voor de walen en de brusselaars. Wil nva nu wel "ruilen" of "betalen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
|
![]() Maar nee, daar maken we onze handen niet aan vuil! Kraan dicht en ze komen vanzelf janken!
![]() |
#849 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#851 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
gevolgd door Citaat: Of laat ik me anders uitdrukken, die strekkingen moeten een voedingsbodem hebben om te kunnen overleven. Citaat: Ik daarom niet beweren dat er nood is aan fascime of scientology. Dit is niet nuanceren dat is terugkomen op je woorden. ps: Bart is een lul
![]() |
![]() |
#853 |
|
![]() Dat is geen ironie, maar cynisme! Blijft even schitterend
![]() |
#854 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor de vorige verkiezingen zeiden nationalisten: "enkele weken het been stijf houden" Na een jaar gaven de walen geen krimp, nu nog langer? Ik betwijfel dat dat een resultaat geeft. Ondertussen heeft wallonie en brussel het status quo in hun voordeel, en wij blijven blokkeren, wat mogelijks in eigen vlees snijden is afhanjelijk van de omstandigheden op dat moment. Goed plan, als ge een kristallen bol hebt. Het veleden bewijst het tegendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Minister-President
|
![]() Verspil je tijd niet langer op politics en treedt op de buhne waar je als komisch pionier thuishoort!
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 19 juli 2012 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
It goes without saying dat deze dingen enkel maar opgaan als N-VA een klinkende overwinning haalt in 2014. Indien dat niet zo is, dan is er vanuit Vlaanderen duidelijk geen vraag naar het loskomen van het franstalige juk
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#858 |
Europees Commissaris
|
![]() en hoe denkt hij walen en brusselaars te overtuigen om de bestaande toestand van 1 tegen 1,? af te geven voor de toestand 1 tegen 1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |