Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2012, 09:28   #81
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De glorietijd van de staal-en steenkoolindustrie gemist, of zat je toen nog bij de Zusters in Vorselaar??
Hebben de mijnwerkers Europa opgebouwd? Da's nieuiw. Ik dacht dat onze Europese geschiedenis iets ouder dan 50 jaar was.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 09:36   #82
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat was inderdaad Europa opbouwen, mijn grootouders hebben die overstap van keuterboerkes naar gegoede burgers meegemaakt.
De materiële vooruitgang en economische expansie die er toen gemaakt is, was ongezien.

Het waren de Golden Sixties.

Nu nog altijd teren honderdduizenden Belgen op het geld dat toen door opa en oma werd opgepot.

Nooit van gehoord??
Uw kleinkinderen zullen het niet meer meemaken de golden 2030. Dankzij uw grote leider Verhofstadt met zijn snel-Belgwet en opendeurbeleid, zal niet alleen de SZ kaal geplukt zijn, een economische expansie verwachten van het analfabeet & ongeschoold importgepeupel, dat is pas om te gieren.
Maar geen panique, uwe blauwe bevlogene zal ongetwijfeld rustig kunnen rentenieren in zijn Toscaanse villa in migrantenvrij gebied.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 09:48   #83
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
[...] Het westen is mee opgebouwd door migranten, ook moslims, je mag dat recht niet alleen voorjezelf opeisen.[...]
Als dat zo is, dan waren het niet de Turken.
De Marokkaanse poetsvrouw van mijn tante wist te vertellen (dat hoorde ze van haar zoon die op school gaat) dat de Marokkanen Nederland bevrijd hebben van de Duitsers waarna ze het land zijn gaan opbouwen. En nu worden ze met de nek aangekeken. Zo ondankbaar die ongelovigen!
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 09:49   #84
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was inderdaad Europa opbouwen, mijn grootouders hebben die overstap van keuterboerkes naar gegoede burgers meegemaakt.
De materiële vooruitgang en economische expansie die er toen gemaakt is, was ongezien.

Het waren de Golden Sixties.

Nu nog altijd teren honderdduizenden Belgen op het geld dat toen door opa en oma werd opgepot.

Nooit van gehoord??
oma en opa waren allochtonen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 09:56   #85
Marxmannetje
Banneling

Standaard

AAARGHHH!!! DE INVASIE IS BEGONNEN!! WE WORDEN OVERROMPELD DOOR MOSLIMS EN ALLOCHTONEN!! DEZE FOTO IS ER EEN BEWIJS VAN!! HET IS TE LAAT VOOR GENT, ZE ZIJN AL VEROVERD DOOR DE MOSLIMS!!
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 10:36   #86
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wat er zich in dat filmpje afspeelt is 'n reactie op de moord van 'n Spaanse jongen door 'n mohamedaan/Marokkaan, is dat nog nooit gebeurd in Belziek nee, nìet zo'n reactie nee, want dan staan 't 'centrum, de pers, de hele linxe meute klaar met 'rassieeessst' krijsen.

D�*t is 't verschil!
Ja, dat wist ik dus niet.

En verder denk ik dan dat hier de zaken nog niet erg genoeg zijn want de frank blijkt nog niet helemaal gevallen te zijn.

Het is hier ook moeilijk want niet teveel mensen kunnen zelfstandig denken. Teveel mensen bezwijken nog steeds onder die dikke mantel der liefde die door media en politieke partijen wordt uitgespreid.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 11:13   #87
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
AAARGHHH!!! DE INVASIE IS BEGONNEN!! WE WORDEN OVERROMPELD DOOR MOSLIMS EN ALLOCHTONEN!! DEZE FOTO IS ER EEN BEWIJS VAN!! HET IS TE LAAT VOOR GENT, ZE ZIJN AL VEROVERD DOOR DE MOSLIMS!!
Je kunt het wel in het belachelijke gaan proberen te trekken, door met schreeuwerige hoofdletters te werken en een foto te posten van het centrum van Gent, in plaats van fotomateriaal van de reeds "verrijkte" wijken die behalve de weersomstandigheden in niks meer op Gent lijken, maar dat neemt niet weg dat er per jaar zo'n 100.000 immigranten mogen blijven bijkomen in België, waarvan de hoofdmoot uit mohammedanen in de reproductieve leeftijd bestaat. Plus de mohammedanen die hier al aanwezig zijn.
Als je ook maar iets van demografie weet, dan weet je ook dat dat een tikkende tijdbom is. Tel daarbij op de agressieve tribale culturen die zij met zich meebrengen en bovenal de onmenselijke totalitaire islamitische ideologie, en zie daar; alle ingrediënten voor een catastrofaal recept zijn in de ketel gedaan. Laat dat een aantal jaar lekker koken en trekken en dan gaat het onvermijdelijke gebeuren, dan gaat het stuiven en hard ook.
Oud 19 juli 2012, 11:22   #88
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ja, dat wist ik dus niet.

En verder denk ik dan dat hier de zaken nog niet erg genoeg zijn want de frank blijkt nog niet helemaal gevallen te zijn.

Het is hier ook moeilijk want niet teveel mensen kunnen zelfstandig denken. Teveel mensen bezwijken nog steeds onder die dikke mantel der liefde die door media en politieke partijen wordt uitgespreid.
Teveel mensen bezwijken onder de linxe indoctrinatie om hun multikul zo positief mogelijk in the picture te brengen + de dreiging van 'n aanklacht wegens racisme als je je mond durft open te trekken, daar komt geen liefde aan te pas, maar muilkorven.

Durf jij openlijk 'racist, rot op naar je eigen land' te roepen naar 'n groep mohamedanen/marokkanen? Nee, hier dus wèl!

Ik denk dat je je vergist als je meent dat de zaken nog niet erg genoeg zijn in België en omstreken.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 14:02   #89
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht

Extreem gevaarlijk rechts teert op de goedgelovigheid van zwakzinnigen en boezemt die sukkelaars angst in.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 14:07   #90
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Extreem gevaarlijk rechts teert op de goedgelovigheid van zwakzinnigen en boezemt die sukkelaars angst in.
Mevrouw moslima, er bestaat niet zoiets als extreem gevaarlijk rechts. Er bestaat enkel extreem gevaarlijk links.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 14:09   #91
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Mevrouw moslima, er bestaat niet zoiets als extreem gevaarlijk rechts. Er bestaat enkel extreem gevaarlijk links.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 14:12   #92
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
er bestaat niet zoiets als extreem gevaarlijk rechts.
Nochthans zou de samenleving veel veiliger zijn, mocht het pluimage van uw allooi geiïnterneerd worden. Bij deze is uw fabeltje dan ook meteen ontkracht.
Oud 19 juli 2012, 14:18   #93
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Diego Raga, je legt de vinger met chirurgische precisie op de etterende, gapende wonde.

Een hele dikke 2.
Citaat:
Van mij ook een dikke 2.
Muchas gracias.

Citaat:
En als beloning een aantal YT filmpkes over wat er in Salt/Spanje gebeurde. Daar heeft de inheemse bevolking blijkbaar al niets meer te zeggen. Spijtig dat mijn Spaans zo slecht is, maar dat zal voor jou geen probleem zijn denk ik.

http://www.youtube.com/watch?v=0rUsJIjm1j8

http://www.youtube.com/watch?v=I5ojV...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Go1LF...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=v7gEK...endscreen&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=1RFNS...ture=endscreen

http://www.youtube.com/watch?v=P506b...endscreen&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=giO4h...eature=related
Merci, maar de toereikendheid van mijn Spaans gaat helaas niet verder dan cerveza en tapas porfavor.

Echter, die trend wordt ook merkbaar in de rest van Europa, waar mensen zich beginnen af te vragen waar in feite de baten zijn in die ongewenste immigratiegolven.
Over de last en de kosten ervan weten we genoeg.

Nu de crisis zich overal laat gelden, zullen deze beelden gemeengoed worden, totdat…
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 14:19   #94
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijt ge al gepensioneerd misschien?
Zeer laag bij de grondse opmerking en met een beledigende ondertoon nog op de koop toe, aan wie ze gericht is, en aan iemand die mogelijk een 5x hogere levenswijsheid in pacht heeft dan de jouwe.

Overigens zie je er wel een beetje uit als een verschrikt jong vogeltje, dat nu wild om zich heen slaat in deze pas ontdekte boze wereld. Ik zou toch wat minder wild om me heen slaan. Heb je die bek van mij in mijn avatar gezien ?

Bang van wat kritiek op de multicul ? Daarom heb ik opgemerkt dat jou opmerkingen zich meestal tot enkele lijntjes beperken ? Moedig toch !

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juli 2012 om 14:26.
Oud 19 juli 2012, 14:26   #95
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeer laag bij de grondse opmerking en met ee beledigende ondertoon nog op de koop toe, aan wie ze gericht is. Overigens zie je er wel uit als een verschrikt jong vogeltje, dat nu wild om zich heen slaat in deze pas ontdekte boze wereld. Bang van wat kritiek op de multicul ? Daarom beperken jou opmerkingen zich altijd tot een of 2 lijntjes zeker ? Moedig ! Doe zo voort.
Ik ben wellicht extreem rechtser dan u en van uw stokpaardje "multicul" moet ik al helemaal niet weten. Totzover het etaleren van uw stompzinnigheid.

Van kritiek merk ik uitermate niets, het rijkt niet verder dan steeds hetzelfde oeverloos gezeik dat geen indruk maakt. Ge kunt u beter nuttig maken, door de files te gaan oplossen.
Oud 19 juli 2012, 14:32   #96
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben wellicht extreem rechtser dan u en van uw stokpaardje "multicul" moet ik al helemaal niet weten. Totzover het etaleren van uw stompzinnigheid.

Van kritiek merk ik uitermate niets, het rijkt niet verder dan steeds hetzelfde oeverloos gezeik dat geen indruk maakt. Ge kunt u beter nuttig maken, door de files te gaan oplossen.
Uw commentaar slaat nergens op en is vooral tegenstrijdig. Bij ons zegt men "zijn het nu eieren of jong". Ik ga me er niet in verdiepen en laat je in je eigenwaan als je zegt dat je uiterst rechts bent. Uit je posts blijkt het in elk geval al niet. Period.
Oud 19 juli 2012, 14:35   #97
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Uw commentaar slaat nergens op en is vooral tegenstrijdig. Bij ons zegt men "zijn het nu eieren of jong". Ik ga me er niet in verdiepen en laat je in je eigenwaan als je zegt dat je uiterst rechts bent. Uit je posts blijkt het in elk geval al niet. Period.
Niet te veel moeite insteken. Het gaat hier om een maroefrokiakinairineaanse Die zich rechts probeert te profileren, Behalve als het over haar eigen soort gaat.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 14:41   #98
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Niet te veel moeite insteken. Het gaat hier om een maroefrokiakinairineaanse Die zich rechts probeert te profileren, Behalve als het over haar eigen soort gaat.
Akkoord maar als je ziet wat die juffrouw hier voor onzin uitkraamt.
Citaat:
Ik ben wellicht extreem rechtser dan u en van uw stokpaardje "multicul" moet ik al helemaal niet weten.
Van tegenstrijdigheid gesproken. Ik denk dat het het soort mensen is die maar wat uitbazuint en een grote bek opzet om aandacht te krijgen. In feite nog veel te jong om mee te discussieren. Ik ga je raad dan ook zoveel mogelijk trachten op te volgen.
Oud 19 juli 2012, 14:42   #99
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Nog zone "multiculzeveraar" die multicul tot in de wortels steunt. Ik spuw op uw soort. Een schande voor het blanke Europees ras.
Oud 19 juli 2012, 14:48   #100
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Akkoord maar als je ziet wat die juffrouw hier voor onzin uitkraamt.Van tegenstrijdigheid gesproken. Ik denk dat het het soort mensen is die maar wat uitbazuint en een grote bek opzet om aandacht te krijgen. In feite nog veel te jong om mee te discussieren. Ik ga je raad dan ook zoveel mogelijk trachten op te volgen.

Citaat:
Nog zone "multiculzeveraar" die multicul tot in de wortels steunt. Ik spuw op uw soort. Een schande voor het blanke Europees ras.

Snap je dus...
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be