![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat kunt ge dus wel. Dat is louter politiek. Brussel kan uiteraard uitdeinen. Of het Brussels Gewest daarom groter wordt is een grondwettelijke zaak.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niks masker. Taal is een middel om te communiceren. Maar mijn maag kan ik niet vullen met taal. Politici misbruiken taal (zoals andere politici godsdienst gebruiken ) om mensen te manipuleren. Als jij daar aan wil meedoen is dat jouw keuze. Ik laat mij niet zo gemakkelijk meer manipuleren door volksmisleiders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De reden: De taalpolitiek die faciliteiten weigert voor NL-taligen en met als belangrijkste hefboom uiteraard het onderwijs. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=334 Een ander voorbeeld is de Platdietse Streek en uiteraard de andere Geroofde Gebiedsdelen. Allemaal voorbeelden van een 'succesvolle' imperialistische taalpolitiek.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 19 juli 2012 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
UIteraard is er echter maar Kerkrades dialekt. De vraag is natuurlijk of ge wel echt dialekt hebt gehoord of 'verkavelingsduits'?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Europees Commissaris
|
![]() Voorbeelden?
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het taalregime van een streek is perfekt manipuleerbaar via het onderwijs...
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 19 juli 2012 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=hocMIsq_0zU http://www.youtube.com/watch?v=zfyiaGIR6VA http://www.youtube.com/watch?v=R8fLOJswWtk http://www.youtube.com/watch?v=EfK-WX2pa8c http://www.youtube.com/watch?v=DQb9sWuWFqU
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 19 juli 2012 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
|
![]() Ook een punker of wat, Jacob?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
http://www.meertens.knaw.nl/soundbit...p?kloeke=Q121p |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Minister-President
|
![]() Hitler, Maingain, Dewinter, Poetin, Stalin, trololol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 21 juli 2012 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |