Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2012, 15:41   #81
Another Jack
Banneling

Standaard

Parweis = administratieve beslissing = niet akkoord = RVS
Belkassem = voorlopige hechtenis = niet akoord = klagen bij KIB

Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juli 2012 om 15:42.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 15:51   #82
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik had je OP al gelezen maar nog voor ik kon reageren werd de koran er al bijgesleurt en neem het me niet kwalijk maar mensen die constant over mijn geloof beginnen met de intentie mij aan te vallen neem ik niet serieus. Maar kom, we stoppen erover.
Uw avatar is weg - maar uw onderschrift is er. Nu ik begrijp dat ge wellicht even Islamitisch zijn als ik Vlaams-Nationalistische - ik steek dat ook nooit onder stoelen of banken; maar ik verschiet dan ook niet als men mij erover aanpakt - en wees gerust, ik ben tegen alle cultussen - de Islam, Christenen, Joden en de rest van de religioten. Goed dat biedt wellicht geen confort, maar ik ga niet liegen.

Citaat:
We kunnen hier blijven schrijven dat we het eens zijn met elkaar en dat dit soort fratsen nooit zouden mogen voorkomen in een democratisch land. Maar wat kunnen we nu precies doen? Hoe laten we die politici weten wat we het oneens zijn met hun manier van handelen?
Goede vraag - een mijn minimalistische aantwoord is dat we beginnen door hun acties aan te klagen voor wat ze zijn: eerlijk of niet ze zijn uiteindelijk een politieke keuze. Garandeert dat dat zulke dingen niet meer zullen gebeuren of zelfs dat die ministers de volgende keer twee keer zullen nadenken? Nee, helaas niet. Maar wat wilt ge? We beginnen bij het begin wan zonder een fundering kunnen wij of diegenen die na ons komen geen bakstenen leggen. Is dat een goede antwoord? Pfff het is een schandalige antwoord - pathetisch. Maar men moet ergens beginnen...
Oud 20 juli 2012, 15:58   #83
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Parweis = administratieve beslissing = niet akkoord = RVS
Belkassem = voorlopige hechtenis = niet akoord = klagen bij KIB
Mooi - Jacky heeft ons een korte versie van de indekking gegeven.

Leg nu even uit hoe dat het komt dat S4BB pas naar het gevang moest toen hij in 't nieuw kwam? Ja, men kan dat juridisch goedpraten, geen twijfel. Maar dat geldt voor duizend en één anderen. Toevallig werd hij opgesloten kort nadat hij voor de regering een probleem werdt.

En Parweis - moest Mega het niet goedgekeurd hebben was hij nooit teruggegaan - en zij is ook de focus van hem terug te brengen nb.

Wat gij hier brengt is eventueel hoe het zou moeten zijn, hoe men doet alsof het is... maar het is niet de waarheid.
Oud 20 juli 2012, 16:32   #84
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Mooi - Jacky heeft ons een korte versie van de indekking gegeven.

Leg nu even uit hoe dat het komt dat S4BB pas naar het gevang moest toen hij in 't nieuw kwam? Ja, men kan dat juridisch goedpraten, geen twijfel. Maar dat geldt voor duizend en één anderen. Toevallig werd hij opgesloten kort nadat hij voor de regering een probleem werdt.

En Parweis - moest Mega het niet goedgekeurd hebben was hij nooit teruggegaan - en zij is ook de focus van hem terug te brengen nb.

Wat gij hier brengt is eventueel hoe het zou moeten zijn, hoe men doet alsof het is... maar het is niet de waarheid.
Van het juridisch kluwen rond Belkacem ga ik verder geen uitspraken doen, ik ken daar het fijne niet van. Dat Turtelboom ineens met een vingerknip na het zien van het TV-journaal mensen kan doen opsluiten is een straf verhaal, maar ik ben zo niet rap geneigd onmiddelijk in straffe verhalen te geloven...

Maggie en haar administratie voert de wetten van dit land uit (taak van de uitvoerende macht). Deze verstrengde asielwetten zijn opgenomen in het regeerakkoord.
Maggie kan niet tegen haar administratie zeggen: "Dat lijkt me nu eens ne sympathieke! Verander uw beslissing!"
Zo werkt het systeem niet.
Nu, als er in de toekomst een andere politieke meerderheid komt die alle Parweizen wereldwijd terug wil uitnodigen, zal ik mij daar ook bij moeten neerleggen.
Oud 20 juli 2012, 16:39   #85
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Van het juridisch kluwen rond Belkacem ga ik verder geen uitspraken doen, ik ken daar het fijne niet van. Dat Turtelboom ineens met een vingerknip na het zien van het TV-journaal mensen kan doen opsluiten is een straf verhaal, maar ik ben zo niet rap geneigd onmiddelijk in straffe verhalen te geloven...

Maggie en haar administratie voert de wetten van dit land uit (taak van de uitvoerende macht). Deze verstrengde asielwetten zijn opgenomen in het regeerakkoord.
Maggie kan niet tegen haar administratie zeggen: "Dat lijkt me nu eens ne sympathieke! Verander uw beslissing!"
Zo werkt het systeem niet.

Nu, als er in de toekomst een andere politieke meerderheid komt die alle Parweizen wereldwijd terug wil uitnodigen, zal ik mij daar ook bij moeten neerleggen.
Hm... Ik ben niet overtuigd. Zoals jij het zegt is corruptie in die middens onbestaand.
Oud 20 juli 2012, 16:57   #86
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hm... Ik ben niet overtuigd. Zoals jij het zegt is corruptie in die middens onbestaand.
Denk je dat er iemand is die ambtenaren omkoopt om mensen uit te wijzen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be