![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja....goed voor jou eh. Ik heb nog nooit een IQ-test laten doen. Geen idee hoeveel ik zou scoren en eerlijk gezegd kan het me ook niet schelen. Zolang ik maar kan functioneren in deze wereld is het ok. Tot nog toe is me dat steeds gelukt, dus.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Partijlid
|
![]() IQ en intelligentie hebben misschien iets met elkaar te maken. Zolang intelligentie niet gedefinieerd is zal men nooit weten of wat de IQ-testen meten en weergeven ook maar iets met intelligentie te maken hebben. Zo zijn er IQ-testen die cultuurgebonden zijn, meeste IQ-testen zijn gebaseerd op logica.
Laatst gewijzigd door ToonB : 20 juli 2012 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, als je nog eens toevallig verdwaalt aan het justitiepaleis van Brussel, stap uit en pak een pint in het dichtste cafe. Die mensen daar zijn zeer beleefd en zullen je de weg wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jullie zijn allemaal kletswijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De zgn ‘onbewustheid’ van de intrisieke voortplantingsdrang wordt dezer dagen ook nog eens mediatiek versterkt, door mannen en vrouwen film- en reclamegewijs te presenteren als lustobjecten. Koppels worden zich meestal pas bewust van die ‘onbewuste’ drang, als moeder natuur hun intieme samenzijn heeft afgewerkt met een nieuwe vrucht. Wat me nu ook opvalt aan je gedragsvergelijking tussen het mannelijke ‘verspreiden’ en het vrouwelijke ‘op één kaart zetten’, is het feit dat mannen in groep sneller en efficiënter samenwerken dan vrouwen onderling dat doen. Wsl zal dat ook wel evolutionair te verklaren zijn. Citaat:
Ondanks het feit dat er blijkbaar meer mannen vroegtijdig het loodje leg(d)gen, is de verhouding m/v wereldwijd toch vrij stabiel gebleven. Citaat:
![]() Citaat:
Jaloezie, schuldgevoelens, gekwetste blikken en tranen, al dan niet gefingeerd, zijn veelal de female tools waarmee al heelder koninkrijken zijn verwoest, laat staan de dagelijkse levens van mensen. Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 20 juli 2012 om 23:33. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Partijlid
|
![]() Hoe weet je of je intelligent bent (er is geen definitie voor intelligentie)? Of heb je het over hoog IQ? Blijkbaar nog niet teveel personen getroffen met een hoog IQ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() Ik ook, maar erger dan jij, maar ook sommige andere massasporten omdat ik in feite maar al tegoed besef dat die er enkel zijn om de massa dom te houden en ondertussen nog een paar paarden van troje binnen te smokkelen met het nodige kiesvee. Kiesvee dat dan kan gebruikt worden om de postjes veilig te stellen bij die landverraders die wij kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedoelt ge daarmee wat ik denk ? Links van rechts niet kunnen onderscheiden ? Leuk. En toch een rijbewijs ? Of zie ik dat mis ?Ik heb dat anders ook, maar geef toe dat veel mannen dat ook niet hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() Hier ging het over haat tov een sport. Normaal word het woord haat enkel gebruikt tov een levend wezen. En dan zou je misschien kunnen zeggen dat haat niet zo slim is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juli 2012 om 05:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Partijlid
|
![]() Het heeft geen zin op te sommen wat intelligent is en wat niet intelligent is, het woord heeft geen definitie dus ook geen inhoud (buiten een subjectieve invulling).
Wat slim is en wat dom is dan weer relatief, je kan slim zijn op zoveel vlakken en dom op evenveel vlakken. Wie slim is op de noordpool is dom in de woestijn. Zelfs de slimste persoon op de planeet is tov alle kennis op de planeet oerdom. |
![]() |
![]() |