Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2012, 14:35   #341
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Omdat de ene hier al geschifter is dan de andere zeker??
Da's ook een mogelijkheid!
Oud 21 juli 2012, 14:41   #342
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Mja what the hell? Ik vroeg gewoon wie die vrouw was op Egmond's avatar en haar geschiedenis, zet ze mij dan op haar negeerlijst voor absurde redenen en dan komen er 2 kerels dat je amper ziet op het forum annonceren dat deze draad over boterbloemen gaat.
Allee kom. Ik geloof bijna niet dat u Jane Austen niet kent maar ik vind het erg u te moeten horen wenen.
Jane Austen was een Engelse schrijfster en een supergoede schrijfster. Veel vrouwen dwepen nu nog met haar. Zij heeft in haar boeken de Engelse maatschappij van haar tijd (1775 - 1817) heel goed beschreven en dan vooral gezien uit het oogpunt van de vrouw uit de burgerij die in die tijd eigenlijk geen enkel toekomstperspectief had, behalve ... het huwelijk.
De meeste van haar boeken zijn verfilmd : "Emma" - "Pride and Prejudice" ...
Het probleem met Egmond C. is dat hij beweert dat Jane een donkerhuidige vrouw was en niet alleen zij maar ook de meeste adellijke mensen uit de oude tijd. 't Waren allemaal zwarten, daarom dat onze beschaving zo ver geraakt is. We zijn er voorlopig nog niet uit waarom hun afstammelingen dan allemaal blank zijn maar dat zal Egmond beslist ook wel ooit weten uit te leggen.
Zo goed?
Oud 21 juli 2012, 14:42   #343
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Ik peis meer dat het een "HET" is.
Goed mogelijk!
Oud 21 juli 2012, 14:46   #344
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Simple_Mind Bekijk bericht
Met wij bedoel ik ik, Henkerd, jij, Egmond Codfried, Superstaaf, Marxmannetje, Henkerd, Tomm, roger verhiest, Pelgrim, eno2, jij,...

Wij willen deze draad omdat deze draad de perfecte draad is voor een boterbloemendraad als je dat wilt of niet!
Gezien u mij niet vermeld hebt, ga ik vanaf nu in deze draad het woord b...bloem niet meer gebruiken
Het gaat hier over sponzen met citroensap!
Sponzen met citroensap zijn heel interessante voorwerpen.
De éne gebruikt de spons met citroensap om ruiten te kuisen.
De andere gebruikt de spons als voorbehoedsmiddel tegen ongewenste zwangerschap en brengt ze in in de vagina van de vrouw.
Het is mij niet duidelijk of het om dezelfde spons gaat waarmee voordien de ruiten gekuist werden.
Oud 21 juli 2012, 15:44   #345
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 16:09   #346
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Allee kom. Ik geloof bijna niet dat u Jane Austen niet kent maar ik vind het erg u te moeten horen wenen.
Jane Austen was een Engelse schrijfster en een supergoede schrijfster. Veel vrouwen dwepen nu nog met haar. Zij heeft in haar boeken de Engelse maatschappij van haar tijd (1775 - 1817) heel goed beschreven en dan vooral gezien uit het oogpunt van de vrouw uit de burgerij die in die tijd eigenlijk geen enkel toekomstperspectief had, behalve ... het huwelijk.
De meeste van haar boeken zijn verfilmd : "Emma" - "Pride and Prejudice" ...
Het probleem met Egmond C. is dat hij beweert dat Jane een donkerhuidige vrouw was en niet alleen zij maar ook de meeste adellijke mensen uit de oude tijd. 't Waren allemaal zwarten, daarom dat onze beschaving zo ver geraakt is. We zijn er voorlopig nog niet uit waarom hun afstammelingen dan allemaal blank zijn maar dat zal Egmond beslist ook wel ooit weten uit te leggen.
Zo goed?
Ik had wel van haar gehoord en heb die film dat je daar zegt al gezien met die ene actrice daar met haar dikke lippen of zo, ik herkende ze gewoon niet op Ehmoend's avatar
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 16:38   #347
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Gezien u mij niet vermeld hebt, ga ik vanaf nu in deze draad het woord b...bloem niet meer gebruiken
Het gaat hier over sponzen met citroensap!
Sponzen met citroensap zijn heel interessante voorwerpen.
De éne gebruikt de spons met citroensap om ruiten te kuisen.
De andere gebruikt de spons als voorbehoedsmiddel tegen ongewenste zwangerschap en brengt ze in in de vagina van de vrouw.
Het is mij niet duidelijk of het om dezelfde spons gaat waarmee voordien de ruiten gekuist werden.
Het is te hopen dat de ruiten niet achteraf gekuist worden....
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 07:34   #348
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Lopen jullie hier nu echt nog allemaal rond met die zure spons in uw doos?
Oud 22 juli 2012, 09:49   #349
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Lopen jullie hier nu echt nog allemaal rond met die zure spons in uw doos?
We krijgen dat daar nimeer uit!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 09:52   #350
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het woord "zuurpruim" heeft er alvast een totaal nieuwe dimensie bijgekregen.
Lool.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 10:00   #351
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het aan Henkerd lag zou je dat er uit kunnen krijgen met boterbloemen en hesp.
Oud 22 juli 2012, 10:05   #352
ToonB
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
jE PROBEERT GEVAT OVER TE KOMEN. vROUWEN HEBBEN ALTIJD ZELF HUISMIDDELTJES GEBRUIKT, MAAR ERGENS IS MEN DIE KENNIS KWIJTGERAAKT OF WERD HEN DIT DOOR DE MEDISCHE INDUSTRIE VERBODEN.
Is deze opmerking, deze topic en de vraag gemeend?
ToonB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 10:12   #353
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ToonB Bekijk bericht
Is deze opmerking, deze topic en de vraag gemeend?
Die vent zit zo te raaskallen op meerdere forums. Hij meent het dan ook. Zijn theorieën zijn walgelijk en geschift en hij heeft 90% van het forum op zijn negeerlijst gezet omdat hij een paranoïde en niet voor rede vatbare zot is die het niet aankan in discussie te gaan met weldenkende mensen. Voor ons is heel zijn bazaar niet gemeend, voor hem wel.
Oud 22 juli 2012, 10:39   #354
ToonB
Partijlid

Standaard

Dat lijkt me uiterst onhygiënisch en de gevolgen hiervan zouden wel eens zeer ernstig kunnen zijn. Het zijn inderdaad dingen die in een vergeethoekje terechtgekomen zijn maar meeste grootmoeders wijsheden zijn niet zomaar in een vergeethoekje terechtgekomen. Ik kan me goed inbeelden dat artsen hierop zeer emotioneel kunnen reageren daar ze vaak grootmoeders weetjes moeten proberen te fixen. Zo ken ik iemand die z'n broer kwijtgeraakt is omdat z'n ouders dezelfde allergie tegen de medische wereld en medicijnen hadden. Het is een keuze natuurlijk maar met antibiotica zou deze persoon nog in leven zijn geweest.

Men kan de link bijvoorbeeld al leggen tussen levensverwachting uit deze tijd en de tijd dat deze maatregel komt (32 jaar tov 80 jaar nu). Ook is de opmerking van medische lobby zeer ongepast en makkelijk te weerleggen. Indien de medische lobby effectief enkel geldgewin voor ogen zou hebben, zou de levensverwachting niet verhogen maar verlagen. Daar de levensverwachting enkel maar stijgt, wil dit zeggen dat het resultaat positief is.

Inderdaad, er zullen zeer veel medicijnen zijn die onnodig geconsumeerd worden maar de cijfers liegen er niet om. Zonder deze medische vooruitgang zou ik al enkele jaren van deze prachtige aardkloot verdwenen zijn.Ook zouden verschillende ziektes nog steeds veelvuldig voorkomen en vele doden eisen.
Oud 22 juli 2012, 10:55   #355
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oud 22 juli 2012, 10:58   #356
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat lijkt me uiterst onhygiënisch en de gevolgen hiervan zouden wel eens zeer ernstig kunnen zijn. Het zijn inderdaad dingen die in een vergeethoekje terechtgekomen zijn maar meeste grootmoeders wijsheden zijn niet zomaar in een vergeethoekje terechtgekomen. Ik kan me goed inbeelden dat artsen hierop zeer emotioneel kunnen reageren daar ze vaak grootmoeders weetjes moeten proberen te fixen. Zo ken ik iemand die z'n broer kwijtgeraakt is omdat z'n ouders dezelfde allergie tegen de medische wereld en medicijnen hadden. Het is een keuze natuurlijk maar met antibiotica zou deze persoon nog in leven zijn geweest.

Men kan de link bijvoorbeeld al leggen tussen levensverwachting uit deze tijd en de tijd dat deze maatregel komt (32 jaar tov 80 jaar nu). Ook is de opmerking van medische lobby zeer ongepast en makkelijk te weerleggen. Indien de medische lobby effectief enkel geldgewin voor ogen zou hebben, zou de levensverwachting niet verhogen maar verlagen. Daar de levensverwachting enkel maar stijgt, wil dit zeggen dat het resultaat positief is.

Inderdaad, er zullen zeer veel medicijnen zijn die onnodig geconsumeerd worden maar de cijfers liegen er niet om. Zonder deze medische vooruitgang zou ik al enkele jaren van deze prachtige aardkloot verdwenen zijn.Ook zouden verschillende ziektes nog steeds veelvuldig voorkomen en vele doden eisen.
Ik wil best geloven dat sommige praktijken uit de geneeskune af en toe levensverlengend kunnen werken, maar heel vaak moet je dan leven op de wijze die de medische en farmaceutische wereld het wensen, met een shitload aan pillen, en regimes etc.
Misschien hebben sommige mensen geen zin om als een vegeterende pillendoos hier rond te banjeren.
Oud 22 juli 2012, 11:00   #357
ToonB
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik wil best geloven dat sommige praktijken uit de geneeskune af en toe levensverlengend kunnen werken, maar heel vaak moet je dan leven op de wijze die de medische en farmaceutische wereld het wensen, met een shitload aan pillen, en regimes etc.
Misschien hebben sommige mensen geen zin om als een vegeterende pillendoos hier rond te banjeren.
Inderdaad en daarover gaat hier de discussie, sommige niet maar de meesten wel. Uitzonderingen heb je op alles, minderheden heb je ook overal maar indien 1 persoon boven de 50% geholpen kan worden, is het een vooruitgang.
"Sommige praktijken" uit de geneeskunde is niet correct, de "meeste praktijken" uit de geneeskunde is juister in deze discussie die enkel en alleen draait om statistieken. Niemand wordt verplicht, ik ben blij deze keuze te hebben.

Laatst gewijzigd door ToonB : 22 juli 2012 om 11:02.
Oud 22 juli 2012, 11:50   #358
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad en daarover gaat hier de discussie, sommige niet maar de meesten wel. Uitzonderingen heb je op alles, minderheden heb je ook overal maar indien 1 persoon boven de 50% geholpen kan worden, is het een vooruitgang.
"Sommige praktijken" uit de geneeskunde is niet correct, de "meeste praktijken" uit de geneeskunde is juister in deze discussie die enkel en alleen draait om statistieken. Niemand wordt verplicht, ik ben blij deze keuze te hebben.
Moeje een schelleken nesp ebn jongen?
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 11:59   #359
ToonB
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Moeje een schelleken nesp ebn jongen?
Ons moe heeft hier niets mee te maken.
Oud 22 juli 2012, 12:10   #360
Simple_Mind
Banneling

Standaard

Citaat:
Ons moe heeft hier niets mee te maken.
Wil jij ook bij mij fristi drinken en daarna samen met ik, Henkerd, Восход-1 en Nietzsche twister in de modder spelen?
Simple_Mind is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be