![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen ideeën hebben is debiel. Dat dan ook nog rondstrooien in de media, zoals Rik Torfs of Karel de Klucht dat doen is nog een stapje debieler. Daarna heb je een groot leeg gat, en dan kom je bij Merrie Karolien.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mooi beeld van Milkatje of is het Okelynx? Nu als ge Gargalien erbij haalt en toegeeft dat wij de smurfen zijn, dan is alles rond
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 juli 2012 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, apropos, wie is hier eigenlijk begonnen met de anderen kinderdachtig gedrag te verwijten? Denk goed na. En dus: "bezint eer ge begint". Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juli 2012 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vermoed dat er een nieuwe peiling is binnengekomen op het OVLD partijbureau.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien ben ik de kinderachtigste van de hoop - maar voor elke oneliner heb ik een idee of stelling of zelfs vraag. Elke onbeschoftheid wordt bij wijze van spreken gepaard aan een argument. Bon, ik denk dat gij dat ook kunt. Anderen ook - Henri of super - dat zijn geen idioten, maar een echte debat aangaan mijden ze als de pest. Gij ook. Waarom?
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 juli 2012 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Ik ben niet begonnen, meester!"
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() U beseft het niet maar met uw stijl van erop te reageren plaatst u uzelf er niet echt boven. Van rikske verwacht ik niet veel beter. Van u denk ik dat u zelf denkt dat u beter kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() PDW merkt dat zijn stront nergens gesmaakt wordt.
Hij probeerd een uitweg te zoeken, niets meer dan dat. Welk walchelijk persoon is me dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moest ik me in de verste verte kunnen me kunnen verzoenen met uw kijk op de zaken, of moest ik de verste verte geloven dat gij ter goede trouw waarr - dan had ik het misschien gewaagt. Maar gij vraagt van uw tegenstander dat hij in uw val loopt. Kan ik niet maken - punt.
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Linkje plaatsen, we agree to disagree. Het gaat hier niet om luiheid van de mensen die jou post lezen...het is eerder jou luiheid. Als je een stelling plaatst dan geef je er de bron/bronnen bij....dus een linkje. Zo eenvoudig is dat.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Denk daar de stem bij van deze muppet: Beaker
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Misschien wou hij overlopen en kreeg hij het deksel op de neus....
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Een karikatuur tekening van Bracke plaatsen tegen de echte foto van De Wael. Dat is zo'n beetje zoals een mes meebrengen naar een vuurgevecht.
Of hoe het Oosten zichzelf buiten westen slaat ![]() Dat bibberend lipje van De Wael is echt fantastisch om de blinde haat te illustreren die van me man uitgaat. Volgens mij zit er iemand in het oosten ook met zo'n lipje achter zijn computer bittere teksten te typen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 22 juli 2012 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begin van iets moois. ![]() Vanhecke achterna? |
|
![]() |
![]() |